لباس‌های زمستانی برای خانم‌ها؛ 12 روش برای شیک بودن در زمستان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
لباس‌های زمستانی برای خانم‌ها؛ 12 روش برای شیک بودن در زمستان

با سرد شدن هوا، شیوه لباس پوشیدن ما هم تغییر می‌کند. خانم‌ها باید توجه داشته باشند که در فصل زمستان هم، به رنگ و مدل لباس‌هایی که انتخاب میکنند، توجه کافی داشته باشند. معمولا در زمستان احساس می‌کنیم انتخاب‌های ما برای لباس‌ها محدود شده‌اند، در حالی‌ که توجه به یک سری جزییات، می‌تواند به ما در داشتن استایل زمستانی شیک و زیبا کمک کند و نگاه دیگران را به سمت ما جذب کند.

 

شیک پوشی در فصل سرما به اندازه فصل‌های دیگر آسان نیست چرا که شما باید در زمستان به راحتی و گرم بودن خود بیشتر توجه کنید و حتی چندین لایه لباس را روی هم بپوشید تا سرما نخورید.

 

واضح است که در این شرایط شیک به نظر رسیدن و خوش اندام شدن چندان کار راحتی نیست اما غیرممکن هم نیست و فقط با رعایت چند نکته می‌توان در زمستان هم شیک‌پوش بنظر رسید.

 

اتفاقا پاییز وزمستان دو فصلی هستند که می‌شود حسابی خوش تیپ بود، چرا که مدل‌های مختلف بافتنی با رنگ‌های جذاب و متنوع، بوت‌های شیک و بلند، پالتو‌های متنوع، شال و دستکش‌های خاص و … در هوای بارانی و برفی حسابی می‌تواند به شیک‌پوش بودن شما کمک کند.

 

ما در این مقاله اختصاصی نکاتی مهم و اثرگذار برای شیک پوشی در فصل زمستان را بیان خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چطور در زمستان هم خوش لباس و جذاب و شیک باشید.

 

1. پوشیدن یقه اسکی

روی هم پوشیدن لباس‌ها یکی از راه‌های شیک پوشی در فصل سرما است اما این که کدام لباس‌ها را چطور باید روی هم بپوشید مهم است. یقه اسکی یکی از لباس‌های پرکاربرد در فصل زمستان است که با گرم نگه داشتن گلو و گردن، نه تنها شما را از سرماخوردگی حفظ می‌کند بلکه از نظر استایل هم اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید این لباس را زیر هر لباسی که دوست دارید در انواع رنگ‌های مختلف متناسب با تیپتان به تن کنید.

 

2. پلیور

داشتن چند پلیور شیک با جنس خوب و طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هم مانند لباس‌های یقه اسکی‌ها جزو واجبات لباس زمستانی است. حتما در هنگام خرید به درصد پشم و نخ و شیوه شستشو دقت کنید و جنس مرغوب بخرید تا ماندگاری خوبی داشته باشد.

 

3. بوت بلند را با مانتوی بلند

بوت بلند جزو کفش‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها ذوق و علاقه خاصی برای خرید آن دارند، اما موقعیت مناسبی برای پوشیدن این بوت پیدا نمی‌کنند و تصور می‌کنند که بوت بلند برای پوشیدن در بیرون خیلی مناسب نیست. اما با انتخاب یک لباس مناسب می‌توانید از بوت بلند هم استفاده کنید. برای این کار مانتویی بپوشید که بلندی آن از قسمت بالای بوت شما پایین‌تر باشد. این مانتو یا پالتو می‌تواند تا میانه ساق پای شما هم برسد و استایل شما را پوشیده‌تر و خاص‌تر کند و با اضافه کردن بوت‌های بلند زیبا به پوشش زمستانی شما آن را شیک‌تر و جذاب‌تر کند. جهت خرید اینترنتی مانتو زنانه مجلسی یا اسپرت پاییزه از بین مدل‌های متنوع با قیمت مناسب به فروشگاه‌های آنلاین سری بزنید.

 

لباس‌های زمستانی برای خانم‌ها؛ 12 روش برای شیک بودن در زمستان

4.استفاده از ژاکت به عنوان شالگردن

یکی از ایده‌های جدید و جذاب که برای شیک پوشی در فصل زمستان مورد استقبال قرار گرفته است، استفاده از چند ژاکت است. این روش ابتکار جالبی دارد که در آن از یک ژاکت دوم به عنوان شالگردن استفاده می‌شود. شما می‌توانید این کار را روی یک ژاکت معمولی پاییزی و یا روی لباس‌های دیگر هم انجام دهید و ژاکت را روی گردن خود گره بزنید. با این کار هم شانه‌ها و هم گردن و پشت شما از سرما حفظ می‌شود و حتی کاربرد آن از یک شالگردن معمولی هم خیلی بهتر و بیشتر است.

 

5.کت یا بارانی

شما باید برای خرید کت یا بارانی که بسیار هم در این فصل پرکاربرد هست، هزینه کنید، زیرا یک کت یا بارانی زیبا و با کیفیت نه تنها استایل شما را از این رو به آن رو می‌کنید، بلکه دوام و ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت و می‌توانید تا سال‌های سال از آن استفاه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که کت تان را به رنگ‌های خنثی مانند کرم، مشکی، سرمه‌ای یا قهوه‌ای انتخاب کنید تا به راحتی با هر رنگ لباسی بتوانید ست کنید. با توجه به شرایط کرونایی موجود، جهت خرید جدیدترین مدل کاپشن و بادی زنانه به صورت آنلاین اقدام نمایید.

 

لباس‌های زمستانی برای خانم‌ها؛ 12 روش برای شیک بودن در زمستان

6. استفاده از بافت خزدار و پشمالو

لباس‌های خزدار و پشمالو چند سالی است که به عنوان لباس‌های زمستانی زنانه بسیار طرفدار دارند. این لباس‌ها نه تنها گرم و نرم و راحت هستند بلکه زیبایی خاصی هم به استایل زمستانی شما می‌بخشند. این کت‌ها و پالتوها و کاپشن‌های خزدار و پشمالو در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و استفاده از آن‌ها در عین مد روز بودن و گرم و راحت بودن، می‌تواند زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای به استایل شما ببخشد.

 

7. استفاده از اکسسوری‌ها

اکسسوری‌ها مانند شال، انواع روسری، دستکش،کلاه و هد بند شامل بخش‌هایی هستند که میتوانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از لحاظ رنگی دگرگون و خاص کنند. در هنگام استفاده از اکسسوری‌ها و ست کردن آن‌ها می‌توانید ابتدا لباس‌هایتان را یک بار بچینید و چندین ست جذاب از میان آن‌ها تهیه کنید. در انتخاب اکسسوری‌ها می‌توانید از رنگ‌های منتخب سال هم کمک بگیرید. هم چنین برای بهتر گرم ماندن حتما حواستان به جوراب‌هایی که می‌پوشید باشد و برای زمستان از جنس ضخیم و پشمی‌که تنوع رنگ و مدل زیادی هم دارند، استفاده کنید.

 

8.استفاده از شلوار جین

همانطور که می‌دانید این شلوارها به همه نوع لباسی می‌آیند، از جمله لباس‌ها و پالتوهای شیک زمستانی. هیچ چیز نمی‌تواند جای یک شلوار جین که که با لباس شما ست شده است را بگیرد.

 

9. استفاده از لگ

لگ‌های زنانه که پوشش داخلی کُرکی و پشمی‌دارند نیز می‌تواند به جای شلوار جین برای ست زمستانی زنانه پوشیده شود. این نوع پوشش برای شمایی که قصد دارید بوت و نیم‌بوت بپوشید بسیار مناسب‌تر است.

 

10.پالتو طرح پلنگی

طرح پوست حیواناتی چون ببر و پلنگ بسیار به لباس‌هایی که پشمی‌و ضخیم باشد می‌آید. این مدل لباس‌ها بیشتر از آنچه فکرش را بکنید با فصل زمستان‌هارمونی دارند. همین نقش‌ها در لباس‌های ساده و نازک در فصول گرم می‌توانند در زمستان یک تیپ موقرانه و خاص را به شما عرضه کنند. هر چند باید در نظر داشت که شکار و استفاده از پوست حیوانات کمیاب کاری غیر اخلاقی است که اثرات مخربی به همراه دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک رجوع کنید.

 

11. پیراهن چرم

یکی از مدل‌های خاص لباس برای پاییز و زمستان پیراهن‌های چرم هستند که انعطاف پذیری خوبی دارند و در عین حال گرم و راحت هستند. پس اگر می‌خواهی زمستان امسال را در عین شیک پوش بودن به روز و جذاب هم باشید پیراهن چرم ظریف را در استایل خود بگنجانید. شما حتی می‌توانید این پیراهن را روی پوشش اصلی مثل بلوز و مانتو و زیر پالتو یا کاپشن خود هم بپوشید.

 

12. استفاده از دستمال گردن

مسلما اولین انتخاب شما در فصل زمستان یک شال خوب پشمی‌است. ولی همیشه هم نمی‌شود که متناسب با هر تیپ یک شال خرید. اگر برای خرید شال متناسب با ست‌تان دچار سردرگمی‌شده‌اید و در این شال‌ها تنوع زیادی نمی‌بینید تا بتوانید یکی برای ست لباس‌های زمستانی‌تان انتخاب کنید دستمال گردن یک گزینه بسیار خوب برای شماست، که با هزینه کم می‌توانید تنوع خاصی را در استایل خود ایجاد کنید.

جدیدترین مطالب سایت