معرفی پرفروش‌ترین لوازم آرایشی امسال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی پرفروش‌ترین لوازم آرایشی امسال

لوازم آرایشی امسال : پیشرفت روزافزون و غیر قابل توقف صنعت زیبایی با یاری تکنولوژی، امری بدیهی و غیر قابل انکار در زندگی مدرن تلقی می‌شود. رد پای این صنعت غول پیکر، امروزه در تمام بخش‌های زندگی ما دیده قابل مشاهده است؛ از روتین‌های مراقبت پوست و مو گرفته تا انواع محصولات آرایشی بهداشتی، همه چیز از صنعت زیبایی منشا می‌گیرد.

 

با این وجود، خلاقیت‌های تولید محصول در این حوزه، تمامی ندارد. تا پیش از این، شاهد تولید پالت‌های رنگارنگ سایه چشم و انواع مختلف فونداسیون بوده‌ایم. اما تولید کنندگان مطرح این صنعت، پا را فراتر گذاشتند و فرمولاسیون بنیادی محصولات را تغییر داده‌اند. تا جایی که در حال حاضر، با ظهور نسل جدیدی از لوازم آرایشی در بازار روبرو هستیم.

 

معرفی پرفروش‌ترین لوازم آرایشی امسال

لوازم آرایشی که امسال در صدر لیست پرفروش‌ترین‌ها جا گرفته‌اند، اغلب در دسته محصولات جدید و هیجان انگیز صنعت زیبایی هستند.کاربرد متفاوت و عملکرد پیشرفته این دسته از لوازم آرایشی، مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها و بلاگرهای زیبایی قرار گرفته است. این لوازم خاص، حتی رکوردهای فروش را نیز تحت تاثیر قرار داده‌اند. 

 

کانسیلر اصلاح رنگ

کانسیلرها به طور کلی، در دو نوع معمولی و اصلاح رنگ تولید می‌شوند. امروزه کمتر کسی است که با مزایا و کاربردهای کانسیلر معمولی در مراحل میکاپ آشنایی نداشته باشد. اما کانسیلرهای اصلاح رنگ، تا همین چند وقت پیش اغلب توسط حرفه‌ای‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. تا اینکه امسال، به یکی از پرطرفدارترین زیرسازهای آرایشی تبدیل شد و جایگاه خود را در روتین میکاپ خانم‌ها پیدا کرد.

 

از تاثیر منفی لک‌های پوستی، تیرگی زیر چشم، التهاب و جای جوش‌ها روی زیبایی آرایشتان خسته شده‌اید؟ کانسیلرهای اصلاح رنگ را امتحان کنید. این محصول، بدون تردید یکی از معجزه‌های صنعت زیبایی به حساب می‌آید. همه ما به خوبی می‌دانیم که برخی از لک‌های تیره و مقاوم، حتی با بهترین برندهای فونداسیون‌ هم به خوبی کاور نمی‌شوند. اما کانسیلرهای اصلاح رنگ، با تمام محصولات دیگری که تا به حال با آنها آشنا شده‌اید فرق دارند.

 

معرفی پرفروش‌ترین لوازم آرایشی امسال

کانسیلرهای اصلاح کننده، با به کارگیری قواعد چرخه رنگ، تولید و فرموله شده‌اند. در این چرخه، رنگ‌های متضاد و مکمل روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. به این معنی که، اثر همپوشانی موثری بر یکدیگر دارند.

برای درک این مسئله، به ارتباط بین رنگ و کاربرد کانسیلرهای اصلاح رنگ توجه کنید:

کانسیلر سبز: رفع التهابات و قرمزی پوست

کانسیلر هلویی: رفع سیاهی زیر چشم و انواع کبودی

کانسیلر زرد: پوشاندن رد مویرگ‌ها و تیرگی اطراف لب

کانسیلر بنفش: از بین بردن بی‌حالی و رنگ پریدگی پوست

کانسیلرهای اصلاح رنگ، امروزه در انواع پالت چندتایی، مدادی، استیکی و پمادی موجود است. شما می‌توانید با توجه به نواقص پوستی خودتان، رنگ‌های مختلف این محصول را تهیه و استفاده نمایید.

 

خط چشم ماژیکی

اولین باری که خط چشم کشیدید را به یاد می‌آورید؟ حقیقت این است که اغلب ما خاطره چندان خوشایندی از این روز به یاد نداریم. پخش شدن خط چشم، عدم قرینگی الگوها و یکدست نبودن خطوط، از جمله معضلات مشترک در این زمینه محسوب می‌شوند. در واقع، کسب مهارت در زمینه طراحی خط چشم با استفاده از انواع مویی و معمولی این محصول، امری بسیار زمان‌بر است.

 

اما، خط چشم ماژیکی اینجا است تا مشکلتان را حل کند. اولین شاخص متمایز کننده این مدل خط چشم، مخزن متصل آن است. خط چشم‌های کلاسیک، معمولا با مخزنی از مایع مخصوص عرضه می‌شوند. به شکلی که در هربار استفاده، باید بتوانید مقدار مناسبی از مایع را با اپلیکاتور بردارید. اما راهکار هوشمندانه مخزن متصل، این مشکل را کاملا حل کرده است.

 

اپلیکاتور خط چشم‌های ماژیکی، در دو نوع مخروطی و کات‌دار دار طراحی می‌شود. اپلیکاتور مخروطی، برای طراحی الگوهای گرافیکی، کلاسیک و پهن تهیه شده است. در مقابل، طراحی اپلیکاتور کات دار برای رسم الگوهای گربه‌ای، بالدار و کشیده است. شما می‌توانید با توجه به سبک مورد نظر خود، از انواع مختلف خط چشم‌های ماژیکی استفاده نمایید.

 

نقطه عطف طراحی اپلیکاتورهای ماژیکی، کاربری راحت آنها است. به شکلی که می‌توانید تنها با یک حرکت، خط چشم مرتب و بی نقص داشته باشید.

 

تینت لب

تینت‌ها، محصولاتی فوق‌العاده جذاب هستند که در کاربرد اولیه خود به عنوان جایگزینی برای رژ لب‌ها عرضه شدند. استفاده از رنگدانه‌های جاذب در ترکیب با آب و الکل، محصولی بی نظیر با ماندگاری بسیار بالا و ظاهری طبیعی رقم زد. تینت لب، دردسرهای تمدید دوباره، ماسیدن رژ لب و پوسته پوسته شدن ‌لب‌ها در اثر مصرف رژ لب‌های جامد و مایع را رفع کرد. این محصول، به خصوص برای افرادی که دوست دارند میکاپ نچرال و طبیعی روی لب‌هایشان داشته باشند، پیشنهادی عالی است.

معرفی پرفروش‌ترین لوازم آرایشی امسال

اما نکته جالبی که درباره تینت‌ها وجود دارد، گسترش سریع کاربری آن است؛ تینت لب برخلاف اسم خود، امروزه دیگر منحصر به آرایش لب‌ها نیست. مدت کوتاهی بعد از عرضه تینت به بازار، میکاپ آرتیست‌های خلاق از این فرمول بی‌نظیر برای اجرای میکاپ‌های سوپرنچرال و لایت استفاده کردند. به طوری که حالا، تینت‌‌ها به یکی از اجزای ضروری کیف آرایش خانم‌ها تبدیل شده‌اند.

 

باور کنید که با داشتن تنها یک تینت لب باکیفیت و مناسب، شما می‌توانید میکاپی کامل و جذاب داشته باشید. از جمله برندهای مطرح در زمینه تولید تینت لب، می‌توان به اتود هاوس، کلارنس، شارلوت تیلبری و بنفیت اشاره کرد.

 

رژ گونه مایع

تا همین یک سال پیش، رژگونه‌های مات و پودری یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی به شمار می‌آمدند. اما طی روندی غافلگیر کننده، رژگونه‌های مایع به بازار معرفی شدند و تمام معادلات را به هم زدند. طیف رنگ و ظاهری که رژگونه‌های کرمی و مایع روی پوست به وجود می‌آورند، اصول اجرای  رژگونه را نیز تغییر داده است.

ترند لیفت گونه با استفاده از رژگونه‌های مایع، این محصول را در عرض چند روز به یکی از صدر نشینان لیست لوازم آرایشی محبوب دنیا تبدیل کرد. در این ترند، رژگونه مایع را به صورت مستقیم و نقطه‌ای، روی بخش بالایی گونه‌ها و به سمت شقیقه می‌زنند و سپس به کمک براش یا بلندر، آن را محو می‌کنند.

این تکنیک ساده، ظاهری متفاوت به چهره‌تان می‌بخشد و تاثیر رژگونه را نیز تقویت می‌نماید. علاوه بر این، رژگونه مایع، جلوه شاین و جذابی نیز دارد. از برندهای پرآوازه این محصول، می‌توان به خط تولید سلنا گومز( Rare Beauty )، هدی بیوتی و NARS اشاره کرد. دو تناژ صورتی باربی و قرمز گیلاسی، از پرفروش‌ترین رنگ‌های این رژگونه محسوب می‌شوند.

 

پرایمر بیس

پرایمر بیس‌ها، یکی از ضروریات اصلی پایه سازی میکاپ هستند. اما تا چندی پیش، علی رغم توصیه‌های پیاپی میکاپ آرتیست‌ها، بیشتر افراد تاثیر و قدرت این محصول را نادیده می‌گرفتند. تا اینکه ظهور پرایمرهای اصلاح رنگ و افزایش تنوع بسته بندی این محصول، شوک بزرگی به بازار لوازم آرایشی وارد کرد.

 

پرایمر بیس‌هایی که به تازگی در انواع اسپری تولید شده‌اند، کاربری بسیار راحتی را فراهم می‌کنند. به همین خاطر است که با استقبال کم نظیری در سراسر دنیا مواجه شده‌اند. برای استفاده از این محصول، کافی است مقداری از پرایمر را روی پوستتان اسپری کنید و چند دقیقه منتظر بمانید تا نتیجه فوق‌العاده آن را ببینید.

 

پرایمرهای اصلاح کننده، کاربردی مشابه با کانسیلرهای اصلاح رنگ دارند. با این تفاوت که به عنوان بیس بی‌رنگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند .شما می‌توانید با توجه به جنس و نیاز پوستی خود، یکی از این دو محصول را انتخاب نمایید. حتی در سطوح حرفه‌ای، ترکیب این دو محصول پایه‌ای فول کاور و یکدست را برایتان خلق می‌نماید.

 

پودرهای جادویی

پودر جادویی که با نام Fairy Powder نیز شناخته می‌شود، نوعی پودر هایلایت با ترکیبی از ذرات سوپر شاین و بسیار براق است. این پودر با قرار گرفتن روی سطح پوست، جلوه‌ای باور نکردنی برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

پودرهای جادویی، اغلب در بسته‌بندی‌های استوانه‌ای با اپلیکاتور متصلی شبیه به بلندرها عرضه می‌شوند. این مدل طراحی ساخت، در وهله اول استفاده از محصول را تسهیل می‌نماید. همچنین، پوششی یکدست و سرتاسری از پودر درخشان را روی پوستتان پخش می‌کند. استفاده از پودرهای جادویی، هیچ محدودیتی ندارد و می‌توانید از آنها به عنوان بادی شیمر، هایلایتر گونه یا صورت و لیپ گلاس نیز استفاده کنید.

 

امتحان کردن از این دست محصولات ویژه و نوآورانه، می‌تواند تجربه‌ای جدید و تازه برایتان فراهم بیاورد. اما توجه داشته باشید که برند و کیفیت محصولات انتخابی شما، تاثیر بسیاری بر نتیجه میکاپتان دارد. به همین خاطر، توصیه می‌شود برای تضمین زیبایی و سلامت پوستتان، محصولات اصل و باکیفیت را تهیه نمایید.

جدیدترین مطالب سایت