بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

در هنگام خرید لوازم برقی برای آشپزخانه یکی از مهم ترین موضوع انتخاب رنگ می باشد. چه رنگی بهتر است یا چه رنگی بیشتر به کابینت ها یا ام دی اف نزدیک است و می توان رنگ ها را به همدیگر مرتبط کرد. بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه چه رنگی است؟ چه رنگی در حال حاظر بیشتر استفاده می شود و یکی از پر طرفدار ترین رنگ های لوازم برقی آشپزخانه می باشد.

 

برای خرید جهیزیه نیز خیلی به این مورد توجه می شود که بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه چه رنگی می باشد. یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که می خواهند جهزیه بخرند این است که چه رنگی برای لوازم برقی آشپزخانه خود استفاده کنند تا جلوه کند و قدیمی نشود. بهتر است به قدیمی شدن فکر نکنید زیرا هر رنگ و مدلی زمانی دارد اما شما می توانید رنگی را آنتخاب کنید که به آشپزخانه و منزل تان مرتبط باشد و بسیار زیبا و شیک به نظر برسد. بنابراین باید رنگ های مختلف لوازم برقی آشپزخانه را ببینید و بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه را انتخاب کنید.

 

رنگی که به کابینت ام دی اف و کفپوش شما مرتبط باشد و ترکیب رنگ زیبا و متفاوتی را بسازد. کنتراست نیز می تواند مفید باشد. اینکه هر لوازم برقی در چه مکانی قرار می گیرد نیز بسیار تاثیر گذار است. پس سعی کنید رنگ ها را بر اساس اینکه هر لوازم در کجا قرار می گیرد نیز انتخاب کنبد.

 

روانشناسی و رنگ شناسی رنگ ها برای وسایل برقی آشپز خانه

روانشناسی رنگ ها بسیار مهم است. روانشناسان معتقدند رنگی که برای لوازم منزل استفاده می شوند بسیار اهمت دارد به دلیل اینکه رنگ بر روحیه انسان بسیار تاثیر گذار است. و باید هوشمندانه انتخاب شود. خصوصا مکان آشپزخانه که قلب یک خانه می باشد و باید از رنگ هایی که با هم سازگاری دارند استفاده شود.

 

به همین دلیل ابتدا باید رنگ ها را بشناسیم و بدانیم چه رنگ هایی با هم سازگار هستند و چه رنگ هایی خنثی هستند. و چه رنگ هایی چه حس هایی به انسان منتقل می کنند. تا بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه تان انتخاب کنید. و مهم تر از همه باید بدانید که چه رنگ هایی با هم ترکیب زیبایی می سازند. برای مثال رنگ سفید و مشکی رنگ های متضاد هم هستند اما در ترکیب با هم بسیار زیبا و خاص می شوند. رنگ مشکی با تمامی رنگ ها ارتباط برقرار می کند و رنگ خاکستری با زرد و صورتی ترکیب می شود.

 

بهتر است پیش از خرید جهیزیه یا وسایل خانه تان اطلاعاتی درباره رنگ ها به دست بیاورید تا بتوانید بهترین رنگ برای لوازم برقی اشپزخانه تان انتخاب کنید.  در ادامه رنگ های لوازم برقی آشپزخانه را بررسی می کنید تا بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه با توجه به مواردی که گفته شد را پیدا کنید.

 

بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

انواع رنگ ها برای لوازم برقی آشپزخانه

اکثر رنگ های لوازم برقی رنگ های خنثی و نود می باشند. کم تر پیش می آید شما رنگ هایی مثل قرمز و آبی را برای لوازم برقی آشپزخانه ببینید. به دلیل آن که رنگ لوازم برقی آشپزخانه باید رنگی باشد که بتواند سازگاری خوبی را با دیگر وسایل آشپزخانه و خانه ایجاد کند. رنگ های خنثی و رنگی که با تمامی رنگ ها سازگار است بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه است. رنگ هایی مثل قرمز و آبی موجب ناسازگاری و خسته شدن چشم می شود و به دلیل اینکه اکثر کابینت ها و ام دی اف ها و کفپوش ها رنگ خنثی هستند هم خوانی با این رنگ ها ندارند. نگهداری و تعمیر لوازم خانگی در رنگ های متفاوت به روش های مختلف و متفاوتی صورت می پذیرد.

 

در زیر رنگ هایی که برای لوازم برقی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند را نام برده و ویژگی های آن را شرح داده شده است.

 

رنگ سفید

یکی از پر طرفدار ترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه رنگ سفید است این رنگ بیشتر برای جهزیه عروس مورد استفاده قرار می گیرد. در کل رنگ سفید رنگ زیبایی است و بسیار حس خوبی به انسان می دهد. یکی از بزرگ ترین مزیت های این رنگ این است که کثیفی ها را بر روی خود نشان می دهد و به راحتی می توان وسایل برقی خود را تمیز کرد و گرد و خاک و دود را نشان می دهد.

رنگ سفید رنگی است که تعداد زیادی از آن برای لوازم برقی تولید و فروخته می شود و هیچ گاه قدیمی نمی شود زیرا اکثرا برای جهزیه و خانه خود از این رنگ برای لوازم و وسایل برقی خود استفاده می کنند و می تواند یکی از بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه باشد. این رنگ با کابینت ام دی اف و کفپوش سفید و کرمی و مشکی هم خوانی دارد و به دلیل اینکه رنگی خنثی است با اکثر رنگ پرده و سایر لوازم خانه و آشپزخانه سازگار است.

بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

رنگ نقره ای یا خاکستری

رنگ نقره ای نیز در بین خریداران جهیزیه عروس پر طرفدار است و همچنین رنگی لوکس برای لوازم برقی آشپزخانه به شمار می آید. این رنگ بسیار پر کاربرد است و می توان از لوازم برقی که ترکیب مشکی و نقرا ای هستند نیز استفاده کرد که بسیار شیک و زیبا به نطر می رسد.

از نطر برخی افراد شاید این رنگ رنگی بی روح به نطر بیاید اما می توان این رنگ را با رنگ های شاد مثل صورتی و زرد و آبی و سایر رنگ ها ترکیب کرد و سازگاری زیبایی را به وجود آورد. رنگ خاکستری یا نقره ای با کفپوش و کابینت سفید و مشکی و همچنین نسکافه ای ترکیب خوبی دارد و می توان در کنار لوازم برقی نقره ای از پرده و لوازم و وسایل آشپزخانه به رنگ های شادی همچون صورتی و زرد استفاده کرد. بنابر این رنگ نقره ای یا خاکستری می تواند یکی از بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه به شمار بیاید.

 

رنگ مشکی

رنگ مشکی یک رنگ مدرن و بسیار شیک است و اگر بتوانید آن را به خوبی با آشپزخانه و خانه تان سازگار کنید واقعا لوکس و زیبا به نظر می رسد. رنگ مشکی رنگی است که با تمامی رنگ ها سازگاری دارد و با همه ی رنگ ها ترکیب می شود. رنگ مشکی یکی از بهترین رنگ برای وسایل برقی آشپزخانه است به دلیل اینکه رنگی فوق العاده شیک و جذاب می باشد. اما اگر رنگ مشکی برای وسایل برقی آشپزخانه خود انتخاب می کنید در کنار آن باید رنگ های شاد و روحیه انگیز زیادی را در آشپزخانه تان به کار ببرید. اگر رنگ هارا با مشکی ترکیب بود بسیار زیبا می شود.

اگر آشپزخانه تان نور گیر است و نور پردازی خوبی در آشپز خانه و خانه تان وجود دارد حتما رنگ مشکی را برای وسایل برقی تان انتخاب کنید زیرا رنگ مشکی در نور بسیار فوق العاده می شود. رنگ مشکی را می توان با همهی رنگ های کابینت و کفپوش ست کنید خصوصا با رنگ سفید که این دو رنگ تضاد هم هستند و بسیار ساختار زیبایی را می سازند. کابینت و کفپوش سفید با وسایل برقی مشکی بهترین سازگاری را دارد.

 

رنگ زرد

در صورتی از رنگ هایی مثل زرد برای وسایل برقی استفاده کنید که بتوانید آن را به دیگر وسایل خانه و آشپزخانه تان ربط دهید. رنگ زرد رنگ شادی آوری است و در بالا بردن روحیه تاثیر بسزایی دارد. رنگ زرد را حتما با رنگ هایی که با آن سازگار است ترکیب کنید. در این صورت آشپزخانه ای با ترکیب رنگ زیبایی خواهید داشت.

رنگ زرد با کابینت ام دی اف و کف پوش مشکی و سفید و خاکستری ترکیب خیلی خوبی می سازد. و حتما پیشنهاد می شود. می توانید رنگ زرد با دیگر وسایل آشپزخانه که مشکی یا خاکستری هستند نیز ترکیب کنید.

 

رنگ سبز و آبی 

با تولید لوازم برقی در طیف رنگ های پاستیلی مثل سبز و زرد و صورتی می توانید به آشپزخانه خود رنگ دهید. برای استفاده از این رنگ ها ریسک زیادی لازم نیست فقط کافی است رنگ دیگر وسایل تان را با این رنگ ها ترکیب کنید. این گونه بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه خود انتخاب کرده اید.

 

برای رنگ سبز می توانید از رنگی خنثی مثل سفید کمک بگیرید یا با رنگ زرد و کرمی ترکیبش کنید که ساختاری عالی می شود. رنگ کابینت و گاها پارتیشن ام دی اف تاو و کفپوش ها می تواند سفید و مشکی و کرمی و نسکافه ای باشد.

 

رنگ سبز احساس سر زنده بودن و نماد طبیعت است . و آشپزخانه مکانی است که با توجه به حجم کاری که باید در آن صورت بگیرد افراد بیشتر زمان شان را در آن جا می گذرانند بنابراین باید از رنگ و روح خاصی برخوردار باشد. برای همین است که برخی افراد به وسایل آشپز خانه بسیار اهمیت می دهند.

بهترین رنگ برای لوازم برقی آشپزخانه

ترکیب رنگ ها

در ابتدا بهتر است قبل از خرید وسایل برقی ترکیب رنگ ها را در ذهن خود بچینید و رنگی که برای لوازم برقی انتخاب می کنید را با دیگر وسایل ترکیب کنید همان طور که گفته شد رنگ کابینت ها رنگ کفپوش ها و رنگ پرده و تمامی وسایل را با توجه به رنگ وسایل برقی  انتخاب کنید. بهترین برای وسایل برقی آشپزخانه رنگی است که با رنگ های دیگر  آشپزخانه شما ترکیب زیبایی بسازد. برخی از رنگ ها مثل سفید باعث بزرگ دیده شدن آشپزخانه شما می شود بنابراین اگر آشپزخانه شما کوچک است از رنگ هایی استفاده کنید که باعث بزرگ دیده شدن آشپزخانه تان بشود. با توجه به انتخاب رنگ و رنگ شناسی رنگ ها را با یکدیگر سازگار کنید.

جدیدترین مطالب سایت