آموزش نحوه از بین بردن لکه چای روی فرش + پاک کردن لکه فرش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آموزش نحوه از بین بردن لکه چای روی فرش + پاک کردن لکه فرش

نحوه از بین بردن لکه چای روی فرش

لک شدن فرش توسط چای اجتناب ناپذیر است و میشود گفت برای همه ی ما اتفاق افتاده است، گاهی در اثر عجله برای رفتن به سرکار و گاهی در اثر بی احتیاطی و گاهی هم شیطنت بچه هاي‌ کوچک !

 

اما سوال اینه که اگر این اتفاق افتاد برای رهایی از این لکه چای روی فرش ساده‌ترین و سریعترین راه ممکن چیست ؟

 

اگرچه همیشه بهترین پیشنهاد و راه حال را یک قالیشویی معتبر و خوب ارائه میدهد اما طبق معمول راهکارهای ساده تر و سریعتری هم هست که خودمان بتوانیم در خانه انجام بدهیم .

 

برای این کار اول باید به این نکته توجه کنیم که اگر فرش دستباف ؛ ابریشمی و نفیس هست باید دقت بیشتری به خرج بدهیم چرا که ممکن است در هنگام از بین بردن لکه ؛ رنگها در هم آمیخته شوند و نیاز به قلم زنی فرش هم پیدا کنیم که درصورت بروز این مشکل قطعا باید از قالیشویی افرا معتبر کمک بگیریم .

 

مواد مورد نیاز برای از بین بردن لکه چای در منزل یک شماره اسفنج ؛ کمی نمک ؛ آب سرد و یک دستمال است . گاهی اوقات از کمی ابلیموی تازه هم استفاده میشود .

 

روش شستشوی فرش بدین صورت است که اول محل مورد نظر رابا یک دستمال که با آب سرد مرطوب شده تا جایی که می‌شود پاک می‌کنیم بعد روی محل مورد نظر کمی نمک می پاشیم و چند لحظه صبر می‌کنیم بعد از آن با یک اسفنج مرطوب که بهتر است با اب سرد مرطوب شده باشد ناحیه مورد نظر را پاک می‌کنیم و زمان می‌دهیم تا کاملا خشک شود .

 

گاهی اوقات برای پاک کردن نمک از نقطه لک شده از ابلیموی تازه استفاده میشود ودر اخر با دستمال مرطوب شسته میشود .

 

نکته اي که نباید فراموش کنیم اینست که زمان دراین مساله بسیار چاره ساز است یعنی هر چه سریع تر برای از بین بردن لکه چای روی فرش اقدام کنیم امکان این که لکه به طور کامل از روی فرش محو شود بیشتر و بیشتر می‌شود .

 

جهت سفارش رپورتاژ آگهی با ما در تماس باشید.

جدیدترین مطالب سایت