از روش‌ های مدرن لیزر موهای زائد استفاده کنید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
از روش‌ های مدرن لیزر موهای زائد استفاده کنید!

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است. این روش مدرن، بر خلاف روش‌هایی چون اپیلاسیون، به افراد این امکان را می‌دهد که بدون تحمل درد از شر موهای زاید خود خلاص شوند.

 

لیزر پالسی از جنس نور است که بدون آسیب رساندن به بافت‌ پوست، به فولیکول مو نفوذ و حرارت خود را به آن منتقل می‌کند و باعث از بین رفتن مو می‌شود. به همین سبب سرعت و احتمال رویش مجدد موها بسیار کاهش می‌یابد.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی

از بین بردن موهای زاید توسط لیزر، خود به چندین روش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود که هر روش، نوع لیزر و دستگاه مخصوص به خود را می‌طلبد. روش های لیزر موهای زائد بدین ترتیب هستند: آرگون (منسوخ شده)، رابی (یاقوت)، ان‌دی‌یاگ، الکساندرایت و لیزر SHR.

 

با ورود روش نوین لیزر دایود و سپس لیزر الکس دایود به حوزه لیزر موهای زائد، انقلابی در این صنعت رخ داد و توجه بسیاری از کلینیک‌های زیبایی را به خود جلب نمود.

 

امروزه لیزر الکس دایود (AlexDiode)

یکی از شیوه‌های نوین و تاثیرگذار در رفع دائم موهای زائد بدن به صورت دائمی برای هر نوع پوست و مو معرفی شده است.

 

در واقع لیزر الکس دایود با ترکیب تکنولوژی لیزر دایود با طول موج ۸۰۸ نانومتر و لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر، شرایطی را به وجود آورده است که می‌تواند بر تمامی ۶ تیپ پوستی قابل استفاده باشد. اگر شخصی دنبال سریعترین و کم دردترین راه ممکن برای حذف موهای زائد بدن خود باشد، بهتر است از دستگاه لیزر الکس دایود استفاده گردد.

از روش‌ های مدرن لیزر موهای زائد استفاده کنید!

 این دستگاه به دلیل مجهز بودن به یک سیستم خنک کننده قوی (TEC) توان هـای بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال می‌کند.

 

یکی دیگر از مزایای دستگاه لیزر الکس دایود توانایی ارائه لیزر با سه طول موج مختلف دایود (808 نانومتر)، لیزر الکساندرایت (755 نانومتر) و ان‌دی‌یاگ (1064 نانومتر) است.

 

با توجه به وجود قابلیت‌هایی چون جوانسازی پوست، درمان ضایعات مربوط به رنگدانه‌های مو، درمان موثر ضایعات عروقی و از بین بردن دائمی موهای زائد، کلینیک‌های پوست و مو می توانند با خرید لیزر الکس دایود دایموند پلاس مشتریان خود را از ارائه خدمات زیبایی راضی نگه دارند.

 

ما همواره در شرکت آفرودیت لیزر می‌کوشیم با کیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر را با قیمت کاملا مناسب‌ به بازار عرضه کنیم. اگر قصد خرید لیزر SHR، دایود یا الکس دایود را دارید و یا نیازمند اطلاعاتی نظیر قیمت لیزر الکس دایود ، انواع دستگاه‌های الکس دایود، نحوه عملکرد هر کدام و … هستید می‌توانید با کارشناسان آفرودیت تماس بگیرید:

 

021-22879501 (10 خط)

 09199595133 (پاسخگوی 24 ساعته از طریق تماس مستقیم و یا واتس اپ)

جدیدترین مطالب سایت