چطور ماشین لباس شویی اصل بوش را از تقلبی تشخیص دهیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چطور ماشین لباس شویی اصل بوش را از تقلبی تشخیص دهیم؟

ماشین لباس شویی بوش یکی از بهترین برندهای حال حاضر بازار از هر نظر به‌شمار می‌رود. از آنجایی که مردم اغلب به دنبال خرید بهترین کالاها می‌روند، محصولات برند بوش در بازار تقاضای‌ بسیار بالایی دارد.

همین عامل زمینه را برای ورود نمونه‌های مشابه تقلبی فراهم کرده است.  حال یکی از بزرگترین چالش‌هایی که برای طرفداران محصولات بوش،  وجود دارد این است که چگونه مدل اصل را از تقلبی تشخیص دهند.

اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید و دغدغه خرید ماشین لباس شویی بوش اصل را دارید، پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مطالب با ما همراه باشید تا ترفندهای تشخیص برند اصل بوش از تقلبی را با هم بررسی کنیم.

 

ترفندهای تشخیص ماشین لباس شویی بوش اصل از تقلبی

ماشین لباس شویی بوش پرطرفدارترین برند لباسشویی در کشور ما است. همین عامل زمینه لازم برای افراد متقلّب را فراهم می‌کند تا لباسشویی‌های تقلبی را وارد بازار کرده و به جای برند اصل به شهروندان عرضه دهند. سودجویان ترفتدهای‌های متعددی برای دستیابی به این قصد فریبکارانه خود به‌کار می‌گیرند.

 

به عنوان مثال برند بوش را روی برند اصلی می‌چسبانند. یا آنکه با شیوه‌های مختلف آرم برند اصلی لباسشویی را از روی آن پاک کرده و با شابلون برند بوش را به جای برند اصلی حک می‌کنند. برخی دیگر نیز اقدام به تولید زیرزمینی کرده و پس از منتاژ لباسشویی با استفاده از بی‌کیفیت‌ترین قطعات آن را به عنوان برند بوش روانه بازار می‌کنند.

 

خوشبختانه ترفندهای هوشمندانه‌ای وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان دست این قبیل افراد را از بازار و اقتصاد کشور کوتاه کرد. در ادامه ترفندهای مذکور را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

 

بررسی و توجه به ظاهر دستگاه

یک محصول تقلبی هرچقدر هم با ظرافت طراحی شده باشد، دقیقا همانند محصول اصل نخواهد شد. به هر حال شرکت بوش یک مجموعه موفق یوده که با پیشینه‌ای بیش از یک قرن فعالیت در این حوزه به تجارب و پیشرفت‌های زیادی دست یافته است. مسلما کسانی که قصد کپی‌برداری محصولات این برند را دارد، از دانش و فناوری که شرکت بوش برای تولیدات خود به‌کار می‌گیرد بی‌بهره هستند.

 

بنابراین عملا هرگز نمی‌توانند یک مدل تقلبی را با مشخصات و ویژگی‌های ظاهری صددرصد یکسان به‌جای ماشین لباس شویی بوش به مردم عرضه کنند. البته خریداران نیز باید محصولات بوش را به خوبی بشناسند و بر تمام ویژگی‌های ریز و درشت آن مسلط باشند.

 

 در واقع مقایسه ویژگی‌های ظاهری محصول یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین روش‌های تشخیص لباس شویی اصل بوش از تقلبی است. معمولا برای مقایسه ظاهر دو لباسشویی به منظور تشخیص برند اصل از تقلبی باید فاکتورهای زیر به دقت مورد بررسی قرار بگیرد.

 

تعداد دکمه‌ها و محل قرار گیری آن‌ها

جنس و شکل درب دستگاه

تعداد برنامه‌های شستشو

حداقل و حداکثر دور خشک‌کن موتور در دقیقه

ابعاد و اندازه دستگاه

محل قرارگیری مانیتور روی دستگاه

توجه به تعداد و شکل برچسب‌ها و استیکرهای موجود بر بدنه دستگاه

رنگ دستگاه

 

کد شناسایی یا کد EE-Nr و تاریخ تولید محصول

دیگر گزینه موجود برای تشخیص ماشین لباس شویی بوش اصل، توجه به کد شناسایی آن است. همه محصولاتی که کمپانی بوش در آلمان و شرکت‌های زیرمحموعه آن در سراسر دنیا روانه بازار می‌کنند، حاوی کد شناسایی یا شماره مدل هستند. همچنین کد FD یا تاریخ تولید دستگاه نیز برای شناسایی محصولات اصلی بوش کارایی دارد.

 

برای استفاده از امکانات فوق جهت شناسایی ماشین لباس شویی بوش اصلی ابتدا باید کدهای مذکور را که معمولا در داخل درب دستگاه قرار دارند، پیدا کرد. هر دستگاهی که با عنوان لباسشویی برند بوش عرضه می‌شود، اما کد E-Nr و FD ندارد، بی‌شک تقلبی است.

 

در صورت وجود کد روی محصول نیز این امکان وجود دارد که تقلبی باشد. بنابراین برای رفع ابهام باید به سراغ سایت بوش رفته و کدهای مذکور را در آن کرد. درصورتی که کدها صحیح بوده و لباسشویی اصل باشد، تصویر آن در سایت به نمایش درمی‌آید. با مقایسه ظاهر و مشخصات تصویر موجود با دستگاه پیش‌رو، اگر محصول تقلبی باشد مشخص می‌شود. البته مقایسه باید با تمام جزییات صورت بگیرد.

چطور ماشین لباس شویی اصل بوش را از تقلبی تشخیص دهیم؟

خرید با گارانتی و ضمانت

تمام محصولات برند بوش با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه می‌شوند. بنابراین هر کالایی که به عنوان محصول اصل بوش، بدون ضمانت و گارانتی به فروش می‌رسد، تقلبی است. کسانی که می‌خواهد که ماشین لباس شویی بوش اصل خریداری کنند، نباید، به هوای پرداخت هزینه کمتر تن به خرید محصول بدون گارانتی بدهند.

هیچ کالایی بدون دلیل با قیمت ارزان‌تر از قیمت واقعی آن به فروش نمی‌رسد. کسانی که برای چنین اقدامی دلیل آورده و سعی بر متقاعد سازی مشتری برای خرید دارند، فریب‌کارانی هستند که تلاش می‌کنند به هر طریقی که شده محصول تقلبی را به جای برند بوش به فروش برسانند.

 

بهترین مرجع فروش ماشین لباسشویی اصل بوش

دیگر نکته بسیار مهم جهت تشخیص ماشین لباسشویی بوش اصل از تقلبی، مرجع فروش انتخابی برای خرید است. بنابراین کسانی که می‌خواهد از شر کلاهبرداران در امان باشند، باید به مراجعی مراجعه کنند که پایبندی به اصول اخلاقی و احترام به حقوق خریدار در کسب و کار آن‌ها جایگاه خاص خود را داشته باشد.

 

این قبیل مراکز فروش از عرضه هرگونه کلای تقلبی خودداری کرده و مهمتر از همه اینکه خود آن‌ها نیز بهترین و مطمئن‌ترین راه را برای تهیه محصول اصل بوش انتخاب می‌کند.

 

اعتماد به کسانی که حتی فقط یک بار دچار لغزش شده و چنین اشتباهی را در کارنامه کاریشان به ثبت رسانده‌اند، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا چنین افرادی همواره در معرض وسوسه بوده و زمینه لازم برای زیرپا گذاشتن اصول اخلاقی فروش را دارند.

 

خوشبختانه در حال حاضر با وجود مراکز فروش آنلاین، زمینه شناسایی بهترین مراجع فروش در سطح کشور برای همه مردم راحت‌تر شده است.‌ مردم می‌توانند با جستجو در فضای مجازی، فروشگاه‌های آنلاینی را که سابقه درخشانی از خود به ثبت رسانده‌اند، را شناسایی کرده و برای خرید با آن‌ها ارتباط بگیرند.

 

اما بهترین و روش خرید ماشین لباسشویی بوش مراجعه به نمایندگی رسمی آن در کشور است. نمایندگی‌های رسمی به صورت مستقیم با تولیدکننده در ارتباط بوده و تمام محصولاتی را که به بازار ارائه می‌دهند به صورت مستقیم از خود تولید کننده دریافت می‌کنند. بنابراین امکان عرضه ماشین لباسشویی بوش از نمایندگی مجاز و رسمی آن تقریبا صفر است.

 

خانه بوش یکی از نمایندگان‌ رسمی بوش در کشور است که در کنار عرضه انواع لباس شویی اصل بوش، دیگر محصولات این کمپانی معروف را هم عرضه می‌کند. همه محصولاتی که از این نمایندگی ارائه می‌شوند، دارای گارانتی و اصالت هستند. این مجموعه تمام تدابیر لازم برای اثبات پایبندی خود به اصول اخلاقی بازار و خرید و فروش را اندیشیده است.

 

لذا از عزیزان و متقاضیان خرید انواع لباسشویی اصل بوش تقاضا می‌کند، پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از فعالیت قانونی این مجموعه، برای ثبت عمده و خرد محصولات برند بوش اقدام کنند.

جدیدترین مطالب سایت