محصولات آرایشی که باید امتحان کرد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
محصولات آرایشی که باید امتحان کرد

در هنگام خرید لوازم آرایشی ، داشتن برخی از محصولات از الزامات و امتحان کردن آن ها ضروری است.

 

رژ لب، ریمل، پالت سایه، کانسیلر، پرایمر، کرم مرطوب کننده، ضدآفتاب و … از مهم ترین وسایلی است که بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند همیشه در کیف لوازم آرایش خود داشته باشند.

 

اما اگر به این فکر می کنید که شما کدام یک از وسایل آرایشی را همواره در کیف خود به همراه داشته باشید، باید گفت به نوع آرایش هایتان و اهمیت و ترجیح برخی از لوازم نسبت به دیگری در نظر شما بستگی دارد.

 

این نکته را نیز فراموش نکنید که در هنگام خرید لوازم آرایش در ابتدا از یک فروشگاه معتبر و پس از آن از برندهای معتبر و اورجینال خریداری نمایید چرا که لوازم آرایش به دلیل ارتباط با پوست و چشم تاثیر مستقیمی روی سلامتی آن ها دارد.

 

محصولات آرایشی که باید امتحان کرد

پرایمر

در هنگام خرید لوازم آرایش خرید پرایمر را نیز فراموش نکنید. پرایمر محصولی است برای زیرسازی آرایش که به ماندگاری آرایش و یکدست کردن پوست شما کمک می‌کند و از الزامات داشتن آرایشی بی نقص و بادوام است.

 

برخی از افراد مدتی پس از آرایش پوستشان برق می‌زند. پرایمر راه حلی برای رفع این مشکل است، زیرا چربی اضافی پوست را گرفته و آن را مات می کند. همچنین این محصول برای محو کردن لک های پوستی، جای جوش و تیرگی و بستن منافذ باز پوستی نیز مناسب است. در یک کلام پرایمر باعث می‌شود آرایش شما سر جایش باقی بماند و پوست شما حالتی شفاف، صاف و روشن  داشته باشد.

 

هر قسمت از آرایش نیاز به زیرسازی دارد و به همین دلیل علاوه بر پرایمرهای صورت، پرایمرهای مخصوص لب و چشم نیز وجود دارند که به دوام آرایش این نواحی از صورت کمک فراوانی می‌کنند. پرایمرهای سایه چشم بافت ضخیم تری دارند که از پخش شدن آرایش چشم شما جلوگیری می‌کند. پرایمر مخصوص لب نیز دوام بیشتری به رژلب شما می‌بخشد.

 

برای خرید پرایمر فراموش نکنید که سراغ برندهای معتبر بروید زیرا پرایمر در کنار زیرسازی آرایش، به سلامتی پوست شما از جهت حفظ رطوبت و آبرسانی کمک می کند.

 

همچنین فراموش نکنید زمانی که از پرایمر استفاده می‌کنید، قبل از ادامه بقیه کارهای روتین آرایش، اندکی صبر کنید تا خوب روی پوست صورتتان بخوابد.

محصولات آرایشی که باید امتحان کرد

ریمل

برای داشتن چشمانی زیبا، حالت مژه های شما بسیار تعیین کننده است. اگر می خواهید چشم های شما زیباتر به نظر برسند، ریمل یکی از لوازمی است که بسیار به شما در این کار کمک می کند.

 

برای خرید ریمل ابتدا باید چند نکته را در نظر داشته باشید: انتظار شما از کارایی یک ریمل چیست؟ می خواهید مژه هایتان بلندتر به نظر برسد یا حجیم تر و مشکی تر؟ برای بررسی این موارد در قدم اول باید وضعیت مژه های خود را به طور کامل بشناسید.

 

ریمل‌ها در انواع مختلفی تولید می شوند و بر اساس قابلیت و کارایی به دسته های حجم دهنده، حالت دهنده، بلند کننده و چند کاره تقسیم می شوند. در هنگام خرید ریمل در کنار این موارد به شکل برس و کارایی آن نیز توجه کنید.

 

از انواع برس ریمل به موارد زیر می توان اشاره کرد: ریمل با برس ضخیم، ریمل با برس نازک، ریمل با برس خمیده، ریمل با برس منحنی شکل و ریمل با برس مارپیچی .

 

این نکته را هم فراموش نکنید که همه ریمل‌ها مشکی نیستند و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. پس شما می توانید رنگ های متنوعی را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

 

همچنین در هنگام خرید ریمل به تاریخ انقضای آن حتماً دقت کنید چرا که استفاده از ریمل تاریخ گذشته یا برندهای غیر اورجینال و متفرقه باعث ایجاد سوزش و عفونت در چشم و ناحیه حساس اطراف آن می شود.

جدیدترین مطالب سایت