مراحل افتتاح حساب پی پال وریفای شده در نوین پرداخت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مراحل افتتاح حساب پی پال وریفای شده در نوین پرداخت

پی پال یک سیستم سریع و ساده بین‌المللی برای انتقال وجه است. شما با داشتن یک حساب پی پال می‌توانید از فروشگاه‌های خارج از کشور خرید کنید، برای یک فرد در خارج از کشور، پول بفرستید یا از خارج از کشور، پول دریافت کنید. متأسفانه، کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های اقتصادی برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده باید هفت خوان رستم را طی کنند!

 

تحریم کاربران پی پال برای کاربران ایرانی براساس IP اتصال اینترنت شما عمل می‌کند. با دور زدن این IP می‌توانید در پی پال حساب باز کرده و از آن استفاده کنید. با این حال دور زدن این تحریم، به سادگی استفاده از یک VPN برای تغییر IP نیست.

 

البته، حتی اگر موفق به افتتاح حساب پی پال وریفای شده شوید، ممکن است پی پال بعدا متوجه IP شما شود و حساب شما را مسدود کند. در این مقاله می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که چطور می‌توانید بدون ایجاد چنین مشکلاتی، یک حساب کاربری پی پال برای خود افتتاح کنید.

 

مشکلات افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران

همانطور که گفتیم، پی پال به دلیل تحریم‌های اقتصادی، IP جمهوری اسلامی ایران را بلاک کرده است. با این حال، کاربران ایرانی مثل همیشه، راه‌هایی برای دور زدن این تحریم پیدا کرده‌اند. البته، بعضی از روش‌هایی که کاربران ایرانی برای استفاده از سیستم انتقال وجه بین‌المللی پی پال استفاده می کنند، خالی از اشکال نیستند و با خطراتی مثل بلاک حساب به دلیل لو رفتن IP، همراهند.

 

مراحل افتتاح حساب پی پال وریفای شده در نوین پرداخت

افتتاح حساب وریفای شده در پی پال با استفاده از فیلترشکن یا VPN

خیلی از کاربران در ایران، برای اینکه بتوانند از خدمات پی پال استفاده کنند، از VPNها استفاده می‌کنند. VPN با تغییر IP اینترنت شما به IP یک کشور دیگر، امکان استفاده از خدمات پی پال را برای شما فراهم می کند. با این حال، این روش، با مشکلاتی همراه است.

 

اول اینکه اگر تنظیمات فیلتر شکن را روی حالت خودکار قرار دهید و فیلتر شکنی که از آن استفاده می کنید، هر بار از IP یک کشور متفاوت استفاده کند، پی پال به دلیل تغییر  مداوم IP، حساب کاربری شما را محدود می‌کند.

 

همچنین، این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلاتی در سرویس ارائه دهنده VPN، اتصال VPN شما برای لحظاتی هرچند کوتاه و غیرمشهود، قطع شده و در نتیجه، سیستم پی پال، با شناسایی IP ایران، حساب کاربری شما را محدود کند.

 

همچنین، شما در هنگام افتتاح حساب در پی پال با استفاده از فیلتر شکن، نباید از اطلاعات کشور ایران مثال پیش شماره +98، نام یک شهر در ایران و … استفاده کنید.

 

مشکل خرید با پی پال در ایران

حتی اگر موفق به افتتاح حساب پی پال وریفای شده در ایران شوید، ممکن است در استفاده عملی از آن، حضور شما در ایران برای پی پال محرز شده و حساب شما مسدود یا محدود شود. برای مثال، زمانی که بخواهید از یک فروشگاه اینترنتی مثل eBay یا آمازون خرید کنید و بخواهید جنس خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید، مجبور خواهید بود که آدرس ایران را وارد کنید و همین کار کافی است که پی پال حساب شما را محدود کند.

 

وب مانی؛ جایگزینی نه چندان خوب برای پی پال

پی پال با اینکه شناخته‌شده‌ترین سیستم بین‌المللی انتقال پول محسوب می‌شود، اما تنها سیستمی نیست که چنین خدماتی ارائه می‌دهد. یکی از جایگزین‌های پی پال در کشور ما، وب مانی است. از آن جایی که وب مانی در کشور روسیه فعالیت دارد، کاربران دارای IP ایران می‌توانند با مشکلات کمتری در مقایسه با پی پال، از خدمات آن استفاده کنند. البته فروشگاه‌های خارجی کمی با وب مانی همکاری دارند و از نظر میزان خدماتی که می‌تواند به کاربرانش ارائه دهد، با پی پال قابل مقایسه نیست.

 

افتتاح حساب وب مانی

برای افتتاح حساب وب مانی می‌توانید بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به فیلتر شکن، وارد وب سایت wmtransfer شوید. در گوشه بالا و سمت راست صفحه روی دکمه زرد رنگ Sing Up کلیک کنید. با این کار، به یک صفحه جدید هدایت خواهید شد که می‌توانید در آن، کشور ایران را انتخاب کرده و شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید تا یک کد تأیید برای شما ارسال شود.

 

سپس، درست همانند ساخت هر حساب کاربری دیگری، یک گذرواژه انتخاب کنید و با پذیرش قوانین وب مانی، به راحتی یک حساب کاربری برای شما ساخته می‌شود. در مراحل بعدی می‌توانید چندین کیف پول، شامل کیف پول دلاری، کیف پول طلا، کیف پول یورو، کیف پول روبل، کیف پول بیت کوین و … برای خود ایجاد کنید. همانطور که دیدید، افتتاح حساب در وب مانی خیلی راحت‌تر و بی دردسرتر از افتتاح حساب پی پال وریفای شده است. با این حال، وب مانی، محدودیت‌های بسیار زیادی در مقایسه با پی پال دارد.

 

در مراحل بعدی، می‌توانید احراز هویت خود را نیز انجام داده و به راحتی از خدمات وب مانی استفاده کنید.

مراحل افتتاح حساب پی پال وریفای شده در نوین پرداخت

افتتاح حساب پی پال وریفای شده با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

با اینکه شما به راحتی می‌توانید یک حساب وب مانی بسازید و بعضی از پرداخت‌ها را با وب مانی انجام دهید اما تعداد فروشگاه‌ها، بانک‌ها و سایت‌های خدماتی مختلفی که از وب مانی پشتیبانی می‌کنند، بسیار کمتر از پی پال است. به همین دلیل، ممکن است در بعضی موارد، چاره‌ای جز افتتاح حساب پی پال وریفای شده نداشته باشید.

 

در صورتی که به پی پال نیاز پیدا کردید، اصلا نگران نباشید! شرکت خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، به شما کمک می‌کند تا بدون مشکلاتی که در بالا برای شما توضیح دادیم، یک حساب کاربری وریفای شده در پی پال بسازید و از آن استفاده کنید.

 

شما می‌توانید کل مراحل ساخت حساب پی پال را با خیال راحت به نوین پرداخت بسپارید. همچنین، این شرکت پرداخت ارزی خدمات دیگری مثل شارژ پی پال، خرید و فروش ارزی با استفاده از پی پال و نقد کردن پی پال را نیز برای شما انجام می‌دهد.

 

در صورتی با واسطه شرکت خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، حساب پی پال خود را افتتاح کرده و از خدمات مختلف پی پال استفاده کنید، هیچ یک از مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، برای شما پیش نخواهد آمد و حساب پی پال شما، محدود یا مسدود نخواهد شد.

این شرکت، علاوه بر افتتاح حساب پی پال وریفای شده، خدمات مرتبط با سیستم‌های پرداخت ارزی دیگر، مثل افتتاح حساب وب مانی، پرفکت مانی و بسیاری از خدمات دیگر را به شما ارائه می‌دهد.

جدیدترین مطالب سایت