مرکز فروش منسوجات هتلی در تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مرکز فروش منسوجات هتلی در تهران

صنعت هتلداری ما امروز نیاز به یک بازنگری اساسی دارد. بعد از همه گیری کرونا این نیاز بیشتر از پیش به چشم آمده است. دیگر دیدگاه کاهش هزینه با عدم نوسازی و بهسازی هتل‌ها مهمانان را راضی نمی‌کند. همینطور نیم نگاهی به مهمانان خارجی نیز می‌تواند دیدگاه ما را به هتلداری و صنعت گردشگری تغییر دهد. هرچند میدانیم که مشکلات و مسائل همیشه هستند اما چاره ای جز جلو رفتن و بهتر شدن هست؟!

 

ما به عنوان یک تامین کننده لوازم و منسوجات هتلی در تلاشیم تا بتوانیم به نوبه خود در این بهبود، با تامین محصولات با کیفیت و قیمت مناسب گامی در جهت بهبود و رشد صنعت گردشگری برداریم.

 

اصولا هتل‌های درجه یک برای

بیشتر شدن عمر تشک

زیبا تر شدن دکوراسیون اتاق هتل

راحتی در نظافت و جابجایی

راحتی تعویض ملحفه هتلی

از تخت باکس هتلی به عنوان تخت هتلی که زیر تشک خود قرار میگیرد استفاده می‌کنند. تخت باکس‌ها می توانند از یک اسکلت چوبی و یا اسکلت فلزی ساخته شده باشد. در استاندارد جدید برای هتل اسکلت فلزی قابل قبول است.

 

تخت باکس هتلی چیست؟

تخت باکس همانند کفی تخت برای تشک است که لبه ندارد و ظاهری شبیه تشک دارد که زیر آن پایه نصب شده و رویه آن صلب است. تخت باکس ها با اکسلت چوبی یا فلزی طراحی و تولید می‌شوند. اسکلت فلزی (در صورت استاندارد بودن) دارای قیمت بیشتر و وزن سبکتری نسبت به تخت باکس‌های با اسکلت‌های چوبی هستند. همینطور این تخت باکس‌ها دارای عمر بیشتری نسبت به مدل های چوبی خود نیز هستند و در استفاده مکرر هتل‎ها عمر بالاتری از اسکلت های چوبی دارند.

 

برای رویه باکس می توانید از پارچه سفید (معمولا هتل ها استفاده میکرده اند) یا مخمل (که در طراحی‌های جدید استفاده می‌شود) یا چرمی استفاده کنید. بیشتر توصیه به استفاده از رنگ سفید برای نظافت بیشتر و بهتر وسایل هتلی میشود.

 

رویه باکس تخت در هتل‌ها پارچه یا چرم نیز می‌تواند باشد. این براساس سفارش هتل و طراحی داخلی و دکوراسیون هتل دارد که می تواند رنگ های مختلفی نیز برای آنها در نظر گرفت. باکس هتلی نیز همانند تشک هتلی  می تواند از سایزهای استاندارد موجود در بازار باشد و یا طبق سفارش تولید شود.

 

سایزهای استاندارد که مانند تشک های استاندارد در بازار موجود است.

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384

 

سایزهای تخت باکس یک نفره

90 *200 سانتیمتر

100*200 سانتیمتر

120*200 سانتیمتر

 

سایزهای تخت باکس دونفره

140*200 سانتیمتر

160*200 سانتیمتر

180*200 سانتیمتر

200*200 سانتیمتر

برای تخت باکس های دو نفره می‌توان از دو تخت باکس یک نفره نیز بهره گرفت که هم به راحتی در حمل کمک می‌کند هم در زمان نظافت و جابه جایی بسیار راحتر است و به درستی هتل ها از این روش استفاده می‌کنند.

 

سر تخت یا هدبرد تخت هتلی

اصولا در هتل ها از سرتخت هایی استفاده میشود که به دیوار نصب میشوند. ارتفاع هد بردها معمولا 70 سانتیمتر است که با فاصله 60 سانتیمتری از کف نصب میشود. اما میتوان تا سقف هم بسته به مدل مناسب سرتخت را طراحی و اجرا کرد. همین طور امکان استفاده از سرتخت متصل به باکس نیز برای جاهایی که امکان تغییر جای تخت هست مثل اقامتگاه‌ها وجود دارد.

 

تشک هتلی

بعد از انتخاب باکس تخت مناسب و متناسب با دکوراسیون هتل، برای روی تخت باکس هتلی نیاز به یک تشک هتلی خوب داریم تا بروی آن ملحفه کشیده و آماده پذیرایی از مهمانان عزیزمان شویم. ابعاد تشک هتلی مانند تخت باکس است که در بالا توضیح دادیم ولی تشک های مختلف ارتفاع های متفاوتی دارند از 20 تا 30 سانتیمتر براساس مدلهای مختلف میتوانیم تشک هتلی انتخاب کنیم.

 

نگهداری تشک هتلی

مهمترین کاری که برای نگهداری تشک در هتل باید انجام دهید این است که یا از تخت باکس استفاده کنید یا اینکه یک کفی تخت بسیار محکم با رویه یک دست (یک ورق ام دی اف 8 یا 16 میل) در نظر بگیرید. محکم بودن زیر تشک باعث بالا رفتن عمر تشک خواهد شد. بعلاوه برای جلوگیری از آلودگی تشک و احیانا کثیفی تشک بر اثر ریختن مایعات و خون و … از محافظ تشک ضد آب استفاده کنید. پشت و رو کردن تشک هر ماه یکبار در هتل هم باعث حفظ سلامتی تشک در دراز مدت می شود.

مرکز فروش منسوجات هتلی در تهران

اهمیت تشک تخت در هتل

برکسی پوشیده نیست که مهمترین سرویسی که یک هتل به مهمانش میدهد یک استراحت آرام و طولانی عمیق بعد از یک طی یک مسیر طولانی است. کیفیت خواب و حس راحتی آن بیشترین اهمیت را رضایت مهمان به همراه دارد. بعد از خواب یک حمام عالی، یک غذای خوب، یک فضای گرم باعث اوج رضایت مهمان خواهد شد. تصور کنید به یک هتل رفته اید و با لبخند به تخت آن نگاه میکنید و از خستگی روی تخت پرت میشوید و ناگهان! فرو رفتن فنر! یا یک بالش نامناسب که سر شما روی آن آرام نمیگیرد. یا در گرمای تابستان یک لحاف سنگین. خودتان را جای مهمان عزیزمان بگذارید. چه حسی به شما دست میدهد؟

 

درجه سفتی تشک هتلی چقدر باید باشد؟

خلاصه همه تجربیات این است:

 

یک تشک فنر دار با درجه سفتی متوسط (برای ایران بالاتر از متوسط)

تشک های بدون فنر زیادی سفت هستند و برای کسانی که گودی کمر دارند موجب گرفتگی عضلاتشان میشود. تشک های بدون کیفیت فنری نیاز به توضیح ندارند. در نتیجه یک تشک با درجه سفتی متوسط میتواند 95% رضایت مهمانان را بدست آورد. اما خب همه را نمیشود راضی کرد. اگر خیلی برایتان اهمیت دارد می توانید چند تشک خاص برای مهمانانی که از سرویس عادی راضی نیستند داشته باشید تا بنا به خواست آنها تشک سفت تر یا نرم تر و … ارائه کنید. در غیر اینصورت چند تشک مهمان زمینی برای کسانیکه عادت به خواب روی زمین دارند هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

 

برای چه مدل تختی می‌خواهید تشک خریداری نمایید؟

اگر برای تخت دو طبقه، تخت چوبی، تخت باکس و … میخواهید تشک بخرید باید بدانید که برای تخت دو طبقه باید تشک های با حداکثر 10 سانتیمتر ارتفاع خرید کنید و این یعنی اینکه تشک فنر دار گزینه شما نمیتواند باشد. همینطور برای تخت های معمولی توجه داشته باشید که باید کفی تخت استاندارد بگیرید تا عمر تشک خود را بالا نگه دارید. تخت باکس بهترین گزینه برای تشک در هتل است که حالت صلب آن باعث افزایش عمر تشک در هتل ها می شود.

 

لحاف لایت هتلی

با بررسی های جدید، لحاف لایت به جای پتو در سالهای اخیر برای استفاده به عنوان روانداز گرم در اغلب هتل‌های مدرن و سطح بالا استفاده می‌شود. لحاف لایت همان لحاف سفید هتلی است که یک رویه پارچه‌ای از جنس پنبه ای یا تترون دارد. درون این رویه پارچه‌ای الیاف هالو سیلیکونی با بافت نرمی استفاده می شود که حالت لختی دارند. وزن الیاف استفاده شده در لحاف و نوع پارچه لحاف تعیین کننده کیفیت و قیمت لحاف هتلی هستند. همینطور لحاف لایت در سایزهای نسبتا استانداردی تولید میشود. معمولا هر شرکتی استاندارد برای لحاف خود، کاور لحاف نیز عرضه می کند یا برعکس.

 

ملحفه هتلی از آن قلم اجناسی است که همه ما دوست داریم. پارچه های سفید نرم. اما به دلیل چرکتابی معمولا در خانه از رنگ های تیره تر استفاده می کنیم. پارچه های هتلی از جنس : پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی از آنهاست. شکل بافت آنها نیز به صورت ساده یا راه راه است.

 

ملحفه هتلی

همه ما وقتی به هتل خوبی می رویم دلمان میخواد اول بروی تخت دراز کشیده و از لمس ملحفه هتلی لذت ببریم. پارچه‌هایی سفید، نرم و خنک. اما به دلیل چرکتابی معمولا در خانه از ملحفه با رنگ‌های تیره تر استفاده می‌کنیم. توجه ما به مهمانان ما از جزئیات شروع می شود، جایی که مهمان ما حوله و ملحفه هتل را با پوستش لمس می‌کند. شما هم وقتی در اتاق یک هتل مهمان هستید، اولین چیزی که مانند مهمان متوجه می‌شوید، ملحفه سفید مرتب شده است که روی تخت کشیده شده است. برای یک هتل، انتخاب منسوجات مناسب می‌تواند به معنی تعداد ستاره های هتل یا کیفیت آن از دید بازرس یا مهمان هتل بین یک شب لوکس و آرام و یا خواب شب ناراحت کننده برای باشد. پارچه‌های هتلی از جنس : پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی از آنهاست. شکل بافت آنها نیز به صورت ساده یا راه راه است.

جدیدترین مطالب سایت