مزایا درج تبلیغات در گوگل با ادوردز 20

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مزایا درج تبلیغات در گوگل با ادوردز 20

امروزه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار ها در خصوص تبلیغات گوگل و میزان اثر بخشی آن مطالبی را شنیده اند. این روش تبلیغاتی موثر که اهمیت زیادی در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال دارد، توسط بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. تبلیغ گوگل که تحت عنوان گوگل ادز (Google ads) شناخته می شود، نوعی تبلیغات اینترنتی است که توسط گوگل ارائه می شود. این تبلیغات کلیکی سابق بر این گوگل ادوردز (Google AdWords) نامیده می شده است.

 

در تبلیغات گوگل، تبلیغ کنندگان با پرداخت هزینه می توانند با نمایش تبلیغ گوگل به صورت مختصر به معرفی کسب و کار خود، محصولات، خدمات و … بپردازند. اهمیت تبلیغات گوگل و مزیت آن این است که به ازای پرداخت هزینه در اولویت جستجو موتور گوگل قرار می گیرید و از آنجایی که عمده کاربران اینترنتی سایت های مورد نظر خود را از طریق موتور جستجو می یابند، میزان تاثیر گذاری این روش تبلیغات اینترنتی بسیار زیاد بوده و قابل مقایسه با سایر انواع تبلیغات نیست.

 

تبلیغ در گوگل از نوع تبلیغات کلیکی گوگل است و اساس پرداخت هزینه این تبلیغات، کاهش اعتبار از اکانت شما در قبال کلیک (Pay Per Click) است. در توصیف این نوع تبلیغات گفته می شود که تبلیغ کننده در صورت موفقیت تبلیغ و کلیک بر روی آن، هزینه ای پرداخت می نماید و به عبارتی پرداخت در قبال تاثیر گذاری (Pay Per Impression) می باشد. هزینه هر کلیک بسته به نوع تبلیغات و امکانات متنوعی که استفاده می نماید، ممکن است متغیر باشد. در صورتی که اعتبار اکانت شما در گوگل ادوردز به پایان رسید، می توانید نسبت به شارژ آن اقدام نمایید.

 

اصول استفاده از تبلیغات گوگل

برای درک اصول استفاده از تبلیغات در گوگل، مهم ترین مساله این است که بدانید محور و اصول تبلیغات در گوگل اصول سئو است. اصول سئو تمامی اقدامات و فعالیتی است که انجام می دهید تا در اولویت جستجو موتور گوگل قرار بگیرید. رعایت اصول تامین محتوا و طراحی سایت هم در روش سئو و هم در استفاده از خدمات گوگل ادز به یک صورت است. تنها تفاوت در این است که در گوگل ادز، برای دیده شدن تبلیغ ارائه شده هزینه پرداخت می شود و سریع تر در اولویت موتور جستجو قرار می گیرید. در واقع با استفاده از تبلیغات گوگل این امکان به مشتریان داده می شود که علاوه بر رتبه ای که الگوریتم های گوگل به آنها اختصاص می دهند، بتوانند سایت خود را در همان صفحه اول نمایش نتایج جستجو به نمایش بگذارند.

 

تبلیغ در گوگل، با استفاده از برخی امکانات و ابزار هایی که در سرویس گوگل ادز تعبیه شده است، رتبه شما را در جستجو ارتقا می بخشد. در ادامه با برخی از این امکانات آشنا می شوید.

 

ابزار Keyword Planner در تبلیغات گوگل

یکی از مهم ترین مباحث در اصل تامین محتوا و سئو که در تبلیغات گوگل نیز بسیار اهمیت دارد، انتخاب کلمه کلیدی مناسب است. گوگل ادوردز یا گوگل ادز با استفاده از ابزار Keyword Planner کمک شایانی به تبلیغ کنندگان در انتخاب کلمه کلیدی می نماید. ابزار Keyword Planner یک ابزار رایگان در تبلیغ گوگل و بخشی از خدمات گوگل ادوردز است که اطلاعاتی در خصوص جستجو هایی که در گوگل صورت می گیرد، به همراه اطلاعات و منابع لازم برای برنامه ریزی و راه اندازی یک تبلیغ یا کمپین مشخص ارائه می نماید.

مزایا درج تبلیغات در گوگل با ادوردز 20

اگر می خواهید قبل از انتخاب کلمه کلیدی تحقیق نمایید و کلمات کلیدی پر جستجو را شناسایی نمایید، این ابزار بهترین گزینه برای انجام تحقیقات در خصوص یک کلمه کلیدی و ایده های مرتبط با آن است. حتی با کمک این ابزار می توانید حجم جستجو های کلمات کلیدی خود را پیش بینی و تحلیل نمایید و کاملا حساب شده نسبت به تبلیغ در گوگل اقدام کنید. همچنین با استفاده از این ابزار می توان به برآورد هزینه های هر کلیک نیز پرداخت. هر چند پیش بینی این ابزار قطعی نیست اما پیش بینی قابل قبولی در خصوص نحوه عملکرد کلمات کلیدی شما ارائه می نماید.

 

مدیریت کمپین ها در تبلیغات گوگل

گوگل ادوردز برای مدیریت کمپین ها به ویژه برای شرکت های کوچک، دارای خدمات و ابزار ویژه ای است. AdWords Express یکی دیگر از خدمات موجود در گوگل ادوردز می باشد که هدف آن کاهش مشکلات مدیریت کمپین ها برای شرکت های کوچک از طریق مدیریت کلمات کلیدی و جایگذاری خود به خودی آنها است. این ابزار با عنوان Google Boost شناخته می شد. از دیگر مزایای AdWords Express کمک به شرکت های کوچکی است که وب سایت ندارند و تنها مشخصات موقعیت مکانی آن ها در گوگل ثبت شده است. در واقع این ابزار مخاطبان و بازدید کننده ها را به صفحه مربوط به آدرس تبلیغ کننده ها راهنمایی می کند.

مزایا درج تبلیغات در گوگل با ادوردز 20

تبلیغات ویدیویی در تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل ادوردز برای تبلیغات ویدیویی نیز دارای خدمات ویژه ای است. ابزار Reach Planner برای پیش بینی و دستیابی به میزان تبلیغات ویدئویی کاربران در یوتیوب و سایر شرکت های همکار گوگل است. تبلیغ دهندگان با استفاده از این ابزار می توانند قشر مخاطبان خود را انتخاب نمایند. این ابزار همچنین مجموعه تبلیغات ویدئویی مناسب برای رسیدن به اهداف تبلیغ دهندگان را به آنها پیشنهاد می کند.

 

تبلیغات گوگل و انتخاب مخاطبین

یکی از دلایلی که باعث می شود تا تبلیغات گوگل بسیار موثر باشد، امکاناتی است که گوگل ادوردز برای هدف گیری دقیق مخاطبین ایجاد نموده است. تبلیغات در گوگل می تواند با کنترل و مکان یابی مخاطبین بر اساس فاکتورهای موقعیت و زبان باشد. تبلیغات با هدف گذاری مکانی از ویژگی هایی متمایز تبلیغات در گوگل است که از سال 2003 تا کنون به عنوان بخشی از این تبلیغات اینترنتی ارائه می شود. با کمک این خدمت، کاربران می توانند تبلیغات خود را به صورت هدفمند بر اساس کلمات کلیدی، دامنه ها، موضوعات و گروه های جمعیتی خاص ارائه نماید.

 

همچنین گوگل ادز دارای امکاناتی برای محدود سازی IP گیرندگان تبلیغ است. این امکان برای انتخاب دقیق تر مخاطبان یک تبلیغ طراحی شده است. با بکارگیری این امکان، تبلیغ کنندگان می توانند مناطق و محدوده های جغرافیایی خاصی را بر اساس آدرس IP آنها از میان مخاطبان خود حذف نمایند تا تبلیغات برای محدوده آدرس IP تعیین شده قابل مشاهده نباشد. این امکان محدود سازی تا سقف 500 آدرس IP وجود دارد.

تبلیغات گوگل همچنین به تبلیغ دهندگان این اجازه را می دهد تا محتوای تبلیغات خود را به کاربرانی که قبلا نیز مخاطب آن تبلیغات بوده اند، نمایش دهند. در این ویژگی همچنین امکان انتخاب فهرست های متفاوتی از مخاطبان بر اساس رفتار بازدید کنندگان وب سایت ها وجود دارد.

با سفارش انجام تبلیغات در گوگل به راحتی می توانید کسب و کار خود رو چند ساعته در گوگل به نمایش بگذارید.

 

سفارش تبلیغ در گوگل در مجموعه عرش هاست بسیار  ساده و مشخص می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و ثبت سفارش آنلاین لطفا کلیک کنید

 

یک راه در صفحه اول وب سایت پکیج ها مشخص و واضح چیده شده اند .

کافیست بررسی گردند و در نهایت بر روی دکمه ثبت سفارش آنلاین کلیک کنید.تا به پنجره ثبت سفارش هدایت شوید بعد از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین در همان ابتدای ثبت اطلاعات تبلیغات از مشتری دریافت میشود.

 

پس از بررسی توسط کارشناسان ما اگر مشکلی در کلمات و جملات نبود.و  نیازی به تغییرات نبود آگهی شما در گوگل ادوردز ثبت و پس از 15 دقیقه میتوانید در صفحه اول گوگل تبلیغات خود را مشاهده کنید.

 

اگر اشتباهاتی در متن و کلمات تبلیغات بود با مشاوره مشکل لغات و کلمات برطرف میگردد گوگل بر روی یکسری از کلمات حساس بوده.هر تبلیغی را تایید نمی کند.

 

سفارش تبلیغ در گوگل

گوگل یکسری قوانین و مقررات برای درج آگهی در صفحه اول گوگل درج نموده است.

تمام آگهی ها با این قوانین مقایسه شده و سپس تایید و فعال میگردند.

در صورت هر گونه ابهام در مورد آگهی در صفحه اول گوگل میتوانید از سه طریق ارتباط برقرار نموده :

1-از طریق تلفن تماس  02166979039-02188930715-02144460969

جدیدترین مطالب سایت