مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار استار پارمیس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار استار پارمیس

نرم افزار حسابداری و مالی پارمیس، شامل مجموعه ای از نرم افزارهای مدیریتی و مالی برای کسب و کار های کوچک و متوسط است که دارای چندین نسخه تولیدی، بازرگانی و فروشگاهی هستند.

 

استفاده از یک نرم افزار انبارداری تنها بر عملکرد فعلی هر چه بیشتر مشاغل و تکالیف ممکن تأثیر می گذارد. در عوض، نرم افزار مدیریت انبار نقش مهمی را برای مدیران در تصمیم گیری های آینده ایفا می کند.

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار استار پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مهمترین ویژگی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس کارایی و انعطاف پذیری آن است. امکان تعریف تعداد نامحدود آیتم قانونی و همچنین نوشتن و خواندن فرمول های خاص و مختلف برای هر آیتم، نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس را به نرم افزاری پویا تبدیل کرده که تمامی نیاز هر فرآیند مالی را برآورده می کند.

 

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید کلیه امور حقوقی، امکانات پرسنلی و غیره را مدیریت کنید و به پشتیبانی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس از فایل های اکسل و ویژگی های این برنامه برای مدیریت خروجی و دستگاه های ضبط زمان و عملکرد کارکنان بخصوص در شرکت های بزرگ با تعداد زیاد کارمندان که یکی از دغدغه های اصلی است.

 

حسابرسان استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، صدور فیش حقوقی و تنظیم پرونده های بیمه، اموال و بانکی در مراحل مختلف، باعث کاهش بار حسابداران، افزایش دقت و سرعت و در انتها افزایش بهره وری و سود تیم مالی کسب و کار شما می شود.

 

قرارداد کار: امکان تعیین انواع قراردادها (ساعتی، روزانه، قراردادی، قراردادی وغیره) با شرایط مختلف قانونی، مدیریت حقوقی قراردادهای فردی و جمعی، مدیریت قرارداد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس.

 

مدیریت کارگاه: امکان تعریف نامحدود انواع کارگاه ها و کارفرمایان، تعیین طرح های سازمانی و مکان های خدماتی در قالب ساختار درختی و امکان صدور اسناد حقوق و دستمزد بر اساس مراکز هزینه، کارگاه ها و غیره.

 

گزارشات: امکان تهیه و صدور انواع گزارشات مربوط به حقوق و دستمزد، گزارش اقساط، گزارش دارایی، پرونده و فایل های بیمه و پرداخت بانکی با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس.

 

حساب های پرداختنی: امکان تعیین نامحدود اقلام حقوقی، حقوقی، عملکردی و نظامی و امکان نوشتن چندین فرمول فیش پرداخت برای هر کالا و امکان صدور فیش پرداختی برای تمامی کارکنان با چند کلیک با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس

پارمیس بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را برای خرید نرم افزار حسابداری و مدیریت فراهم می کند. اول از همه، دقت صحت اطلاعات مالی و اداری کسب و کار شما است. این به معنای تصمیم گیری آگاهانه در مورد وضعیت فعلی کسب و کار و آینده کسب و کار است.

 

به عنوان مثال، با استفاده از گزارش های مختلف نرم افزار حسابداری پارمیس در بازه های زمانی مختلف و معیارهای مختلف، می توانید درک بهتری از میزان فروش در بازه های زمانی مختلف یا میزان فروش به ازای هر مشتری داشته باشید. این اطلاعات می تواند در تصمیمات بازاریابی شما موثر باشد.

 

فرض ما بر این است که یک کسب و کار، گزارشات فروش خود را بر اساس شهرها و یا مشتریان متعدد ایجاد می کند. در این گزارشات مشخص میشود که عمده فروش محصولات برای تعداد زیادی از مشتریان ثابت و همیشگی کسب و کار است. با استفاده از این اطلاعات، تیم بازاریابی می تواند در مورد سیاست خود برای افزایش مشتریان یا حفظ وفاداری مشتری با نرم افزار حسابداری پارمیس تصمیم گیری کند.

 

این نرم افزار حسابداری شامل دسته بندی های مختلفی از جمله حسابداری، خرید، فروش، انبار، دریافت، دفع، بانک، بیمه، تولید و غیره می باشد که در این محصول پارمیس از رابط های کاربری ساده با رعایت اصول و اساس حسابداری استفاده می کند تا بتوان تمامی موارد مالی و حسابداری را مدیریت کرد. از امور مالی کسب و کار خود با استفاده از این نرم افزار حسابداری بدون نیاز به دانش حسابداری خبره استفاده کنید.

 

نرم افزار حسابداری پارمیس مزایای زیادی را برای کاربر فراهم می کند. به عنوان مثال، اطلاعات شما تحت هر شرایطی در یک محیط امن ذخیره می شود و حتی اگر دستگاه شما آسیب ببیند یا به سرقت برود، اطلاعات در سرور ابری پارمیس امن و در دسترس خواهد بود. اما از مهمترین مزیت های نرم افزار رایانش ابری Parmis 360 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

حداقل هزینه آماده سازی

بدون نیاز به نصب و راه اندازی سرور مرکزی

می توان از آن در دستگاه های مختلف (تلفن، تبلت و کامپیوتر) استفاده کرد.

دسترسی به خدمات حسابداری من در هر مکان و هر زمان با نرم افزار حسابداری پارمیس

پشتیبان گیری منظم از اطلاعات از طریق برنامه رایانش ابری

حفاظت بالا از اطلاعات و دسترسی به اطلاعات در هر موقعیتی

دسترسی به گزارش های زنده و قابل تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی و اداری با نرم افزار حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری و حقوق و دستمزد و انبار استار پارمیس

مزیت نرم افزار انبارداری پارمیس

با نرم افزار انبارداری پارمیس تعداد گزارشات همیشه زیاد و داده های خوبی برای تصمیم گیری مدیران ارشد است. گزارش دهی در بخش های مختلف برای انواع کسب و کار می تواند بر موفقیت یا شکست یک مدیر تأثیر بگذارد. نرم افزاری که بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش های به روز را در اختیار مدیران قرار می دهد بهترین نرم افزار انبارداری است.

 

موفقیت نرم افزار انبارداری خودکار در تولید وانبار را نمی توان انکار کرد. برای درک اهمیت مدیریت صحیح انبار در مدیریت بازرگانی کافی است به اهمیت وحدت انبار در عملیات موفق بین المللی فکر کنیم. اما در این بین توجه مدیران به یک جنبه بسیار مهم است.

 

تصور کنید قرار است قرارداد تولیدی با اندازه بزرگتر از تجربیات قبلی خود ببندید، اما زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید. در این میان سؤالات فکری نیز وجود دارد. در کسب و کارهای تجاری متوسط و بزرگ یا کسب و کارهای رو به رشد، این به معنای توسعه واحدهای انبارداری، تولید و حسابداری، فرآیندهای تجاری و مدیریت در واحد تجاری با نرم افزار انبارداری پارمیس است.

 

تحویل انواع رسید و حواله: یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار انبارداری پارمیس امکان صدور انواع رسید و حواله با سرعت بالا می باشد. سیستم اندروید و تمامی دستگاه های اندرویدی مانند گوشی و تبلت که از بارکدخوان اندروید استفاده می کنند.

 

مدیریت انبار: مهمترین امکاناتی که مدیران از نرم افزار انبارداری پارمیس انتظار دارند، امکان ثبت مدیریت انبار در دوره های مختلف است که از طریق نرم افزار انبارداری پارمیس امکان پذیر است.

 

گزارش ها: گزارش ها یکی از مهم ترین ابزارها برای ارائه داده ها و اطلاعات کافی برای تصمیم گیری هستند. اطلاع رسانی موجودی انبار به کلیه مدیران در هر زمان و مکان طی گزارشات دقیق و کاربردی با نرم افزار انبارداری پارمیس امکان پذیر است.

 

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در مورد مزایا نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبارداری پارمیس و نکات مهم مرتبط با آن صحبت کنیم.

 

برای خرید هر کدام از نرم افزار های مالی پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت