مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

دستگاه تصفیه آب خانگی با توجه به اهمیت کیفیت آب آشامیدنی و آلودگی آب لوله کشی شهری، موثر ترین روش برای دستیابی به آب سالم و به دور از آلودگی است.

می دانیم که انسان بدون آب آشامیدنی تنها 3 روز زنده می ماند پس اهمیت آب سالم و پاکیزه برای سلامت زندگی ما برای همه آشکار است. خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تایوانی از شرکت تصفیه آسا که مرکز فروش رسمی دستگاه های تصفیه آب خانگی است، در شهر های تهران و کرج برای مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد.

اما چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟ دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران کدام است؟
برای آشنایی با بهترین برند های تصفیه آب تایوانی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی

مینروا

آب تصفیه کن خانگی مینروا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی در بین برند های موجود می باشد. این برند تصفیه آب تاییدیه استاندارد جهانی بهداشت NSF را در اختیار دارد. مینروا تصفیه آب هایی در مدل های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را روانه ی بازار کرده است که از سیستم اسمز معکوس بهره مند هستند. دارا بودن نماد اصالت برای شناسایی و تشخیص اورجینال بودن دستگاه از مزیت های این برند می باشد. بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا مدل RO8-O2PLUS می باشد.

 

این دستگاه در مراحل اولیه تصفیه املاح و مواد درشت آب، رسوبات، مواد شیمیایی و  بو و مزه ی نامطبوع آب را از بین می برد. پس از آن فیلتر ممبران آمریکایی دستگاه املاح ریز تر تا قطر 0001/0 میکرون از بین می رود و سختی آب کم می شود. فیلتر پست کربن طعم و بوی بد آب درون مخزن را حذف می کند و سپس فیلتر مینرال املاح معدنی حذف شده را به آب برمی گرداند. در مرحله ی هفتم با فیلتر قلیایی سطح PH آب کنترل می شود و آب را سرشار از آنتی اکسیدان خواهد کرد. فیلتر اکسیژن ساز آنتی باکتریال هم در مرحله ی آخر باعث افزایش انرژی و اکسیژن آب می شود و انواع باکتری ها مضر آب را حذف می کند.

از دیگر خصوصیات تصفیه آب خانگی مینروا دارا بودن مخزن ذخیره تحت فشار ۱۶ لیتری آب است که در زمان قطع برق یا آب آشامیدنی ۱۶ لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانید بدون افت فشار استفاده کنید.

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

  • سی سی کا

سی سی کا سابقه ی طولانی در طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس دارد. این برند که تمام لوازم جانبی دستگاه هایش را خود تولید می کند، با دوام ترین دستگاه های تصفیه آب را در اختیار دارد. فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه ی این دستگاه قدرت جذب هر نوع آلاینده ای را از جمله نیترات، نیتریت، فلزات سنگین و سایر املاح آب دارد و باعث کاهش سختی آب نیز می شود. تصفیه آب سی سی کا یک مخزن آنتی باکتریال دارد که مانع از رشد و تجمع باکتری ها در آب می شود و می توانید از سلامت آن مطمئن باشید. تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی کننده، فرابنفش و اکسیژن ساز که همگی دارای فناوری RO  هستند از محصولات برند سی سی کا می باشند که برا خرید اصل این دستگاه ها باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

 

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

سافت واتر

آب تصفیه کن سافت واتر اورجینال دارای قطعات تایوانی و چینی و مونتاژ ابران می باشند. این دستگاه که سالیان سال است در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است به دلیل قدرت زیادی که در حذف نا خالصی های آب دارد، یک دستگاه کاملا مطمئن و استاندارد می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. سافت واتر از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده می کند که یک روش جدید و مطمئن برای حذف کامل املاح آب است. تصفیه آب های این برند از 6 الی 8 مرحله تصفیه بهره مند هستند که با فناوری های قلیایی و اکسیژن ساز و فرابنفش ترکیب شده اند. به علت وجود دستگاه های تقلبی توصیه می شود سافت واتر اصل را از نمایندگی تصفیه آسا خریداری نمایید.

 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

انتخاب نوع روش تصفیه دستگاه و تعداد مراحل آن یکی از نکات مهم در خرید تصفیه آب است. برای این که از کیفیت آب آشامیدنی خود مطمئن باشید و آبی 100 درصد خالص و بهداشتی داشته باشید روش تصفیه دستگاه باید اسمز معکوس باشد. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دارای فیلتر ممبران آمریکایی می باشد که در برند مینروا هولوگرام اورجینال آن نیز وجود دارد که می توانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل را از تقلبی تشخیص دهید.
قیمت دستگاه تصفیه آب نیز بسیار مهم است. اما آن چیزی که بیشتر اهمیت دارد کیفیت دستگاه است که با سلامتی ما ارتباط مستقیم دارد. دستگاه های آب تصفیه کن اصل تایوان را از شرکت تصفیه آسا می توانید در رنج قیمتی 2 الی 4 میلیون تومان خریداری نمایید. دارا بودن شناسنامه و اصالت کالا، گارانتی، خدمات پس از فروش، استاندارد های بین المللی از جمله ویژگی های یک دستگاه اصل می باشد.

 

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب

مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اصل

شرکت تصفیه آسا نمایندگی دستگاه تصفیه آب در ایران می باشد که انواع دستگاه های سافت واتر، سی سی کا و مینروا را با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت نمایندگی انحصاری برند مینروا نیز می باشد که می توانید برای اطلاع از نحوه ی خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید و یا این که به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید و به صورت آنلاین محصول مورد نظرتان را در کم ترین زمان خریداری نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان شرکت دستگاه مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد.

 

این شرکت علاوه بر فروش دستگاه های تصفیه آب، خدمات مربوط به آن از جمله تعمیرات و سرویس دستگاه و تعویض دوره ای فیلتر ها را نیز انجام می دهد و قطعات و لوازم جانبی مثل فیلتر ها و پمپ و مخزن و شیر آلات دستگاه را نیز با بهترین قیمت به فروش می رسانند.

شرکت تصفیه آسا خدمات خرید قسطی، گارانتی بدون قید و شرط، سرویس دوره ای فیلتر ها و یاد آوری آن به مشتری، پشتیبانی 24 ساعته و نصب و ارسال رایگان دستگاه در تهران و کرج و شهر های اطراف را برای خریداران عزیز فراهم کرده است.

جدیدترین مطالب سایت