مشکلات رایج پکیج دیواری + راه حل های رفع آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مشکلات رایج پکیج دیواری + راه حل های رفع آن

آموزش مشکلات رایج پکیج دیواری

مشکلات رایج پکیج دیواری گوناگون بوده و از جمله مهم ترین مسائلی است که بسیاری از مصرف کنندگان پکیج های دیواری با آن روبه رو شده و دنبال راهی برای رفع آن می باشند.

 

در حال حاضر و با افزایش قیمت منابع سوخت های فسیلی و محدود بودن آنها، دیگر نمی توان به روش های سنتی برای گرم کردن ساختمان ها اقدام کرد، و در نتیجه بهترین اقدام این است که از ابزار و تجهیزات بروز برای این کار استفاده شود.

 

یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی و رفاهی ساختمان های نوین پکیج ها هستند که می توانند با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی ها را به همراه داشته باشند. پکیج دیواری در واقع وسیله ای است که با مصرف مناسب سوخت و همچنین بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی به صورت مناسب در زمینه گرمایش قسمت های مختلف یک ساختمان اقدام می کند.

 

به همین دلیل می توان تعمیرات اساسی و حرفه ای پکیج دیواری را یک فن تخصصی دانست که تنها افرادی می توانند آن را انجام دهند که دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری را در مراکز معتبر سپری کرده اند. اما گاهی می توان با یک سری اطلاعات قسمتی از مشکلات و تعمیرات پکیج ها دیواری را به صورت شخصی انجام داد. در ادامه به بررسی مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری و دلایل بروز آنها پرداخته می شود.

 

رایج ترین مشکلات پکیج دیواری چیست و چگونه می توان آن را رفع نمود؟

پکیج دیواری وسیله ای پیچیده بوده تعمیرات آن نیز به دانش و مهارت کافی نیاز دارد، نداشتن تخصص لازم در این زمینه منجر به وارد شدن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.

برای تعمیرات پکیج دیواری به صورت پیشرفته باید حتما دوره های آموزش تعمیرات پکیج دیواری در مراکز آموزشی طی شود ولی با این حال، ما در این قسمت مشکلات رایج پکیج دیواری را عنوان و دلایل ایجاد این مشکلات را بررسی می کنیم. مهمترین و معمول ترین مشکلاتی که در کارکرد یک پکیج دیواری به وجود آید عبارتند از:

 

پکیج بیش از اندازه داغ می کند:

داغ شدن بیش از اندازه آب پکیج یکی از مشکلات رایج در رابطه با پکیج دیواری است. این مشکل مربوط به ترموستات دستگاه است و باعث می شود دمای آب را پایین تر از میزان واقعی نشان دهد. برای حل این مشکل توصیه می کنیم ترموستات دستگاه را تعمیر و یا تعویض کنید.

 

روشن نشدن پکیج:

این مشکل بنا به دلایل گوناگونی ممکن است اتفاق بیفتد. از جمله دلایلی که موجب این اتفاق می شوند می توان به عدم تنظیم فشار مناسب، مسدود بودن لوله ها، خرابی ترموستات و مشکلات شمعک اشاره کرد.

 

برای رفع این مشکل می توان با تامین کردن فشار آب نوسان آن را کنترل کرد و با استفاده از محافظ برق، جریان برق را کنترل کرد یا با تعویض شیر ورودی گاز، نقص ورودی گاز را از بین برد و با تعویض کردن سوئیچ فشار هوا، نقص ناشی از فشار هوا را از بین برد.

 

مشکلات رایج پکیج دیواری + راه حل های رفع آن

کار نکردن دکمه های پکیج:

این مورد مربوط به قسمت های الکترونیکی و احتمالا برد دستگاه است. این مشکل باید بلافاصله پس از بروز رفع شود، در غیر این صورت مشکلات دیگری را به همراه خواهد داشت. جهت رفع مشکل کار نکردن دکمه های پکیج دیواری نسبت به تعمیرات برد پکیج دیواری اقدام کنید.

 

هواگیری شوفاژ:

حتما باید برای نصب پکیج از افرادی استفاده شود که در دوره های آموزش نصب پکیج دیواری شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک شده اند. برای نصب پکیج حتما باید آن را در حالت تراز نصب کرد تا آب به قسمت های مختلف شوفاژ و رادیاتور برسد. اگر شوفاژ در قسمت بالایی سرد و در قسمت پایین گرم بود باید، هواگیری پکیج را انجام داد.

 

گرم نشدن شوفاژ:

گاهی پیش می آید که آب پکیج گرم است اما شوفاژها همچنان سرد هستند. این مشکل به دلیل ایجاد عیب در شیر سوئیچ رخ می دهد. شیر سوئیچ قطعه ای است که به صورت قفلی عمل می کند و اولویت آب پکیج را به سمت شیرهای آب و یا شوفاژها هدایت می کند. زمانی که این قطعه خراب شود تقسیم آب را به درستی انجام نمی دهد و مشکلات ذکر شده در پکیج یا شوفاژ رخ می دهد. بنابراین برای رفع این مشکل سریعا نسبت به تعویض شیر سوئیچ اقدام کنید.

 

پکیج به کلی آب را گرم نمی کند:

در این حالت حتما یک متخصص حوزه تعمیرات، باید از پکیج مورد نظر بازدید کند تا بتواند عیب آن را تشخیص دهد. زیرا این حالت بنا به دلایل مختلفی در پکیج ها رخ می دهد.

 

معرفی دوره آموزش پکیج دیواری آموزشگاه فنون برق

آموزش پکیج دیواری دوره های پولساز و آینده دار به شمار می رود که با رشد روز افزون پکیج ها در زندگی بشر، نیاز به افراد متخصص در این حوزه بیشتر احساس می شود. این دوره آموزشی شامل دو دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری و آموزش نصب پکیج دیواری می باشد.

 

در دوره تعمیرات پکیج دیواری به صورت تخصصی و کاملا عملی صفر تا صد تعمیرات انواع برندهای پکیج دیواری مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره آموزش داده می شود. دوره آموزش نصب پکیج دیواری نیز به صورت کاملا مرحله به مرحله و کاملا عملی صفر تا صد طریقه نصب پکیج دیواری را آموزش می دهد. کارآموزان پس از طی نمودن دوره های فوق و اخذ مدرک معتبر از این آموزشگاه می توانند در داخل و خارج کشور به صورت شخصی و یا در قالب مراکز تعمیرات و خدماتی مشغول به کار شوند.

 

آموزشگاه فنون برق علاوه بر دوره پکیج دیواری دوره های آموزشی متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. دوره آموزش تعمیرات موبایل، آموزش کولر گازی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش تعمیرات ایسیو خودرو، آموزش برق خودرو برخی از دوره های آموزشی پرطرفدار این آموزشگاه است که زیر نظر بهترین اساتید آموزشی ایران و به وسیله بروزترین تجهیزات آموزشی روز دنیا برگزار می شوند.

 

علاقه مندان به مشاغل فنی از سراسر کشور می توانند در دوره های آموزشی این مجتمع آموزشی شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های این آموزشگاه می توانید به وب سایت رسمی مجتمع فنون برق به آدرس اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166576476 تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مطالب سایت