معرفی اعجاب انگیزترین جاذبه ها | جزیره عروسک تا موزه مردگان!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی اعجاب انگیزترین جاذبه ها | جزیره عروسک تا موزه مردگان!

به گزارش از قاصدک 24 امروزه گردشگری تنها محدود به دیدن آثار تاریخی یا طبیعت نمی شود. هر چند که بقایای تمدن های گذشته و جاذبه های طبیعی هنوز هم علاقه مندان خود را دارد، ولیکن عطش بشر به سوی چیز دیگری ست. تصور کنید جزیره ای مرموز را که در جای جای آن عروسک های کوچک به چشم می خورند یا موزه ای را که مردگان آن در چشم بازدیدکنندگان خیره می شوند! درست است! مکان هایی در سرتاسر دنیا وجود دارند که شما را حیرت زده خواهند کرد. لذا از شما دعوت می کنیم با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا لحظه به لحظه از مطالعه ی این آثار شگفت زده شوید.

 

جزیره اسرارآمیز عروسک ها!

جزیره عروسک ها که درست در جنوب مکزیکو سیتی و بین کانال های آبی خوشیمیکو واقع شده، یک جزیره کوچک و زمانی مخفیگاه متروک دون جولیان سانتانا بوده که به دلیل الکلی بودن به این جزیره تبعید شده بود. برخی افسانه های محلی می گویند که سانتانا تحت تأثیر روح دختربچه ای قرار گرفته که در کانال آب غرق شده و شروع به معاوضه سبزی های خود با عروسک های قدیمی کرد. عروسک هایی که سانتانا آنها را در سراسر جزیره گسترده بود تا تسکینی برای روح دختربچه باشد.

برخی مردم محلی نیز بر این باورند که سانتانا در واقع به چشم خود آن روح شیطانی را که باعث غرق شدن دختر شده، دیده بود. صرف نظر از اینکه این ماجرا چقدر به واقعیت نزدیک باشد؛ این جزیره امروز پر شده از عروسک های فرسوده که از درخت ها آویزان شده اند. به باور محلی ها، این عروسک ها روح دختربچه را تسخیر کرده اند. هر چند این جزیره هرگز قرار نبوده که به یک جاذبه توریستی بدل شود، اما عجیب و مرموز بودن آن گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. (برگرفته از tripstodiscover)

 

موزه ی شبرنگیِ لیدی لند!

آنگونه که شواهد نشان می دهد، لیدی لند اولین موزه جهانی هنر فلورسنت است. برای وارد شدن به این موزه هم ابتدا باید کفش های خود را از پا در آورده و دمپایی های مخصوصی به پا کنید. سپس می توانید از پله ها پایین رفته و نگاهی به آثار مالک این موزه؛ نیک پادالینو؛ بیندازید. آثاری که شامل مجسمه ها، سنگ های درخشان طبیعی و اشیای درخشان ساخته دست انسان می شوند. در طبقه بالا نیز به گالری هنری او دسترسی خواهید داشت. آثار این گالری در زیر نور یووی ناگهان به رنگ های مختلف در می آیند. اگر هم به دنبال تجربه ای روشنفکرانه تر هستید، می توانید در یکی از کافی شاپ های شهر توقف کنید که بدون شک به همین منظور نیز طراحی شده اند.

معرفی اعجاب انگیزترین جاذبه ها | جزیره عروسک تا موزه مردگان!

در این خانه همه چیز برعکس است!

خانه معکوس یکی از جاذبه هایی است که نمونه های مشابه اندکی در جهان دارد. خانه هایی با همین شکل در چین، ژاپن، لهستان، آلمان و اتریش نیز وجود دارند. این خانه که نام آن Rumah Terbalick است، برای نخستین بار در سال 2012 به طور ویژه به عنوان یک جاذبه توریستی افتتاح شد و افراد زیادی را روانه ی بازدید از خود کرد. بدون شک وارونه بودن خانه برای بسیاری از مردم عجیب است؛ از همین رو بسیاری به دنبال علت آن می گردند. اما تا کنون دلیل قانع کننده ای برای آن ارائه نشده است. شما نیز اگر قصد بازدید از این مکان شگفت انگیز را دارید می توانید با رزرو بلیط هواپیما خارجی قاصدک 24 خود را به این کشورها برسانید.

همچنین خوب است بدانید خانه معکوس اخیرا به عنوان تنها سازه در نوع خود، وارد کتاب رکوردهای مالزی شد. برای تجربه های هیجان انگیزی مانند قدم زدن روی سقف در حالی که مبلمان و وسایل خانه بالای سر شما هستند، می توانید از تورهای مختلفی بهره ببرید. جالب این است که در پارکینگ خانه نیز یک ماشین به صورت وارونه پارک شده است. موقع خروج می توانید از فروشگاه کوچک آن هدیه ای به عنوان سوغاتی به همراه ببرید.

 

معرفی اعجاب انگیزترین جاذبه ها | جزیره عروسک تا موزه مردگان!

هرگز به موزه مردگان نروید!

برای بازدید از چنین مکانی باید اندکی مراقب باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که مستعد دیدن کابوس های ترسناک هستید، گیر افتادن درون کاتاکومبز چیزی نیست که آرزویش را داشته باشید. عمرصومعه کاپوچین به اواخر قرن شانزدهم میلادی بر می گردد. در این سال راهبان دریافتند که بدن یکی از راهبان این صومعه که در حال استراحت بود، به صورت طبیعی مومیایی شده بود.

پس از کشف این موضوع بود که کاتاکومبز به یک مکان مرسوم برای اجساد تبدیل شد. اجسادی که در برخی از بهترین لباس های خود به خواب رفته بودند. امروزه نیز نزدیک به 8 هزار مومیایی در این صومعه نگه داری می شوند که در مقابل دیوارها ردیف شده اند. این را هم باید بدانید که امکان گرفتن سلفی با این مومیایی ها وجود ندارد؛ چرا که میله های آهنی برای حفاظت از آنها تعبیه شده است.

 

معرفی اعجاب انگیزترین جاذبه ها | جزیره عروسک تا موزه مردگان!

مجسمه ای عجیب و غول پیکر!

در شهر اِمِرلاد و در زیر پل آرورا در منطقه فرمونت سیاتل، یک ترول غول پیکر یک چشم به طول نزدیک به 6 متر یک فولکس واگن را محکم در دست خود گرفته است. برخی معتقدند که این ترول ها از حوالی سال 1932 در این مکان رؤیت شده اند. اما این مجسمه دو تنی در سال 1990 توسط یک تیم از هنرمندان محلی به عنوان بخشی از یک پروژه بازسازی شهری ساخته شد. ترول غول پیکر علی رغم چهره عجیب و غریب خود مورد علاقه مردم بسیاری است.

 

دنیای آدامس ها!

دیوار آدامس سیاتل از دید تریپ ادوایزر به عنوان دومین جاذبه توریستی پر میکروب جهان شناخته شده است. دیواری که برای نزدیک به دو دهه به جمع آوری آدامس ها و میکروب ها مشغول بوده است. این چشم انداز بومی که در مرکز شهر سیاتل قرار گرفته وقتی شکل گرفت که مشتریان سینما که در صف انتظار بودند، در آن حوالی شروع به چسباندن آدامس های خود به دیوار کردند. برخی ها حتی آدامس های خود را بر روی مجسمه ها نیز می چسباندند. هر چند که این مکان به طور مداوم مورد نظافت قرار می گرفت، آدامس ها دوباره روی آن ظاهر می شدند. این کار ادامه پیدا کرد تا زمانی که در نهایت این دیوار برای همیشه به عنوان خانه آدامس ها و یک جاذبه توریستی مورد شناسایی قرار گرفت.

 

در پایان یادآور می‌شویم شما با خرید انواع تور از قاصدک 24 یا علی بابا می توانید به مقاصد گفته شده سفر کنید. این تورها با تنوع زیاد خود شامل تور استانبول، تور مالزی، تور چین، تور هند و حتی تورهای داخلی مانند تور کیش می شوند. همچنین اگر به سفرهای بدون تور علاقه مند هستید می توانید به صورت انفرادی یا گروهی از بلیط های هواپیمایی استفاده کنید و خود را به آن ها برسانید. برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید بهترین بلیط هواپیما نیز می توانید مطلب «نکات بسیار مهم در خرید مناسب ترین بلیط های هواپیمایی» را مطالعه کنید. همچنین خوب است بدانید قاصدک 24 علاوه بر تورهای ارزان و فروش بلیط هواپیما، در سایر خدمات گردشگری نیز فعالیت می کند. به عنوان مثال شما می توانید از بلیط اتوبوس، بلیط قطار، بلیط های لحظه آخری یا حتی رزرو هتل آن بهره ببرید.

جدیدترین مطالب سایت