معرفی انواع بالش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی انواع بالش

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع بالش برای شما مخاطب عزیز صحبت کنیم. اینکه انواع آن کدام است و هر کدام از آنها چه ویژگی­هایی دارند و البته در کنار ویژگی­های مثبت، نکات منفی آنها را نیز بیان می­کنیم. اما بگذارید قبل از اینکه در مورد این کالای خواب بگوییم، درباره نوشتار و تلفظ آن نیز بدانیم.

 

نکته ای که وجود دارد و برای خیلی ها جای سوال می باشد، این است که کدام درست میباشد بالش یا بالشت؟ درواقع هر دو کلمه از لحاظ نوشتار و تلفظ درست می­باشد و هر دو به یک معنی می­باشد، اما در فرهنگ لغت­ها بالشت نوشته می­شود.

 

استفاده از کالای خواب راحت و استاندارد برای داشتن خواب آرام، اهمیت زیادی دارد. یکی از این لوازم خواب بالش می باشد. بالشت هایی که برای خواب استفاده می­شود انواع و اقسام مختلف دارند که هرکس با توجه به عادات خوابی که دارد از آنها استفاده می­نماید. همانطور که گفته شد این کالا انواع مختلفی دارد که عبارتند از: طبی، معمولی، نرم، سفت.

 

این ویژگی ها در بعضی موارد برای اشخاص تا اندازه ای اهمیت دارد و حتی ممکن است در خواب آنها نیز تاثیر بگذارد. جدای از بالشت­هایی که برای خواب زیر سر خود قرار می­دهیم امروزه انواع مختلفی از این کالا به بازار ارائه شده که کاربرد­های دیگری دارند. مانند انواعی برای بکارگیری در قسمت گردن، بین زانوها و یا بالشت های مخصوص دوران بارداری.

 

چرا باید کالای خواب استاندارد و طبی انتخاب نمود؟

آنچه که در صنعت تولید لوازم و کالای خواب بیشتر به چشم می­آید این است که تولیدکنندگان امروزه با همکاری حیطه پزشکی پیشرفت­های زیادی داشته­اند. تولید کالا های طبی و استاندارد مرهون همین همکاری می باشد. این کالای خواب که عنوان طبی را با خود یدک می کشد خود انواع مختلف و شکل های متفاوت دارد. در ادامه انواع مختلف بالشت های طبی را معرفی می کنیم و نکات مثبت و منفی هر یک را بیان خواهیم نمود.

به خاطر داشته باشید که هرکس با توجه به فرم بدن خود می­تواند بالش مختص به خود را داشته باشد. در اکثر مواقع این مورد نادیده گرفته می شود و همین سبب می گردد تا بعد از خواب از گرفتگی عضلات گردن شکایت داشته باشیم. در نتیجه در انتخاب آن باید به وضعیت بدنی و شکل خوابیدن خود دقت داشت و متناسب با آن خرید نمود. البته این مورد را هم فراموش نکنید که در هنگام خرید آن، نوع تشک خواب مورد استفاده نیز می بایست در نظر گرفته شود.

 

انواع بالش های طبی و ساده

بالش های ساده همان شکل قدیمی آن می باشند که با پشم پر شده اند و روکش های معمولی دارند. اما زمانی که صحبت از طبی بودن این کالای خواب به میان می­آید، شاهد انواع متنوعی از آن هستیم که هر یک ویژگی­های مختلفی دارند. در تهیه نوع طبی نیز کسانی که حساسیت دارند بایستی به نوع موادی که در تولید آن استفاده می شود توجه نمایند. اما انواع بالشت های طبی شامل موارد زیر می باشد:

 

جنس پلی استر: بیشترین نوعی است که می توان آن را بازار دید. این نوع از بالش ها نرم هستند و به راحتی شکل می پذیرند. همین ویژگی را می توان یکی از معایب آن دانست چرا که نمی تواند از سر و گردن، در خواب محافظت نماید. همچنین بعد از مدتی الیاف بر روی هم خوابیده و سفت می شوند.

معرفی انواع بالش

جنس پر: از پر قو یا اردک پر می شوند. بالش هایی که پر قو هستند از قیمت بالایی برخوردارند و بسیار نرم و راحت می باشند. سبک هستند و سبب تعریق فرد نمی شوند.

 

نوع مموری فوم: این نوع از بالش ها جنسی مشابه با جنس تشک های خواب دارند. دارای انحنا می باشند تا سر و گردن در یک راستا قرار گیرند. عیبی که این مدل دارد این است که ممکن است سبب تعریق شود.

 

نوع هوشمند: این نوع از بالش ها با به روز ترین و استاندارد ترین روش ها ساخته شده است. در طول خواب به خوبی از سر و گردن محافظت می کند و خواب راحتی را فراهم می کند. کاملا ضد حساسیت بوده و برای کسانی که از آلرژی رنج می برند بهترین گزینه می باشد.

 

نوع لاتکسی: همانطور که از نام آن مشخص می­باشد حالت فنری دارد و برتری که نسبت به دیگر مدل­ها دارد طول عمر بیشتر این بالشت ها می­باشد.

 

قیمت و خرید انواع کالای خواب

آنچه که مسلم است برای داشتن خواب راحت و آرام، داشتن کالای خواب استاندارد شرط اول می­باشد. به همین دلیل بایستی بهترین و باکیفیت ترین کالا را خریداری نمود. چرا که خواب خوب، آرامش جسم ما را به ارمغان می آورد. البته با کمی گشت و گذار در فضای اینترنت و سایت های مختلف فروش، می­توان از حدود قیمت و خرید انواع بالش ساده مطلع شد. فروشگاه آنلاین مورن، یکی از سایت های فروش کالای خواب می باشد. با مراجعه به این فروشگاه می توانید علاوه بر خرید روتختی با قیمت مناسب، تمامی کالا های خواب در انواع مختلف را نیز تهیه نمایید.

معرفی انواع بالش

خرید روتختی با قیمت مناسب

جدیدترین مطالب سایت