7 مدل از پرفروش ترین میز های اداری برند ارگو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
7 مدل از پرفروش ترین میز های اداری برند ارگو

برند ارگو برای فعالان حوزه ساخت مبلمان اداری بسیار نام آشناست. شما نیز در انتهای این مقاله به خوبی با برند ارگو و میزهای اداری پرفروش آن آشنا می شوید.

 

معرفی برند ارگو

مبلمان اداری برند ایرانی ارگو یکی از موفق ترین برندها در ساخت و تولید میزهای اداری است. شاید تا چندین سال پیش برندهای خارجی سهم گسترده ای در بازار فروش ایران داشتند. اما امروزه برندهای ایرانی توانسته اند با فروش محصولات با کیفیت و استاندارد، جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورند. یکی از این برندهای پرآوازه، برند ایرانی ارگو است.

 

محصولات و مبلمان اداری ارگو اعم از میز و صندلی اداری بر اساس استانداردهای ارگونومیک طراحی شده است. ارگو در طراحی و ساخت میزهای اداری خود از الگوهای مدرن پیروی کرده است. این بدین معناست که میزهای اداری ارگو دارای ظاهری ساده و جذاب هستند و در عین حال از کارآیی بالایی برخورداند. بهره مندی از این ویژگی های کاربردی، موجب محبوبیت میزهای ارگو در بازار فروش شده است.

 

پرفروش ترین میزهای اداری ارگو

همانطور که گفته شد، عموم مبلمان اداری ارگو از استانداردهای ارگونومی برخوردار بوده و کیفیت بالایی دارند. اما در این بین برخی میزها به واسطه بهره مندی از چند ویژگی شاخص و کاربردی، محبوب تر و پرفروش تر شده اند. در بررسی این میزها می توان به 7 میز پرفروش اشاره نمود.

 

1. میز مدیریتی ارگو مدل NEW ARC

این میز مدیریتی زیبا مطابق با الگوهای مدرن طراحی و ساخته شده است. ارگو در طراحی این میز از یک رویه گسترده برای سطح کار استفاده کرده است. پایه های چوبی این میز به شکل مورب قرار گرفته که شکل خاصی به آن بخشیده است. استفاده از یک کمد جادار موجب شده تا ظاهر مدرن این میز حفظ شده و کارآیی آن نیز بهبود یابد. کلیه اجزای این میز دارای کیفیت بالایی بوده و ظاهر جذابی دارند.

 

2. میز مدیریتی ارگو مدل Fargo

میز مدیریت Fargo از دیگر محصولات پرفروش برند ارگو است. این میز ظاهری مدرن و جذاب داشته و هر بیننده ای را مجذوب می کند. در ساختار این میز زیبا از یک دراور جا دار و پایه های زیبا استفاده شده است که ظاهری خاص و جذاب به آن بخشیده است. ارگو این میز زیبا را مطابق با استانداردهای ارگونومی و به کمک متریال با کیفیت طراحی و ساخته است.

 

7 مدل از پرفروش ترین میز های اداری برند ارگو

3. میز مدیریتی ارگو LOWA

میز مدیریتی LOWA از دیگر محصولات پرفروش ارگو است که با ظاهر خاص و جذاب خود شناخته می شود. در این میز زیبا ظرافت سبک مدرن به خوبی به چشم می خورد. این میز ظریف، زیبا و جذاب بهترین گزینه برای استفاده در دکوراسیون های مدرن است.

میز LOWA با استفاده از متریال مقاوم و زیبای چوب ساخته شده و دارای یک کمد و دراور مخصوص در بدنه است. بهره مندی از ابعاد استاندارد، متریال با کیفیت و ظاهر جذاب از مهم ترین مشخصات میز مدیریتی LOWA است.

 

4. میز مدیریتی ارگو مدل shadow

میز shadow نیز مطابق با الگوهای مدرن طراحی شده و به خوبی نیاز مدیران دفاتر کاری را در طول فعالیت های مستمر برطرف می کند. ارگو در ساخت این میز زیبا، کارآیی را در کنار زیبایی مورد توجه قرار داده است. به همین خاطر سطح رویه را در ابعاد وسیع ساخته تا بتواند ابهت و شکوه مدیر را القا کند. در بدنه میز shadow یک کمد کوچک و جادار برای قرارگیری لوازم ضروری طراحی شده است.

 

5. میز کارشناسی ارگو NEW ARC

میز کارشناسی مدل NEW ARC از دیگر مبلمان اداری ارگو یک میز کوچک و جمع و جور است که از کارآیی بالایی برخوردار است. ارگو این میز زیبا را در سبک مدرن طراحی کرده و مشابه سایر محصولات خود فرم و ظاهری جذاب به آن بخشیده است. در این میز کارشناسی یک کمد کوچک به چشم می خورد که علاوه بر بهبود ویژگی های ظاهری میز، موجب بهبود کارآیی آن نیز شده است. ارگو با ایجاد ارتفاع استاندارد و به کارگیری رویه وسیع و متریال با کیفیت، تمام قوانین ارگونومی را به خوبی اجرا و پیاده سازی کرده است.

 

7 مدل از پرفروش ترین میز های اداری برند ارگو

6. میز کارشناسی ارگو مدل shadow

میز shadow ارگو یک میز کارشناسی زیبا و کاربردی است که تمام آنچه از یک میز استاندارد و با کیفیت انتظار دارید برآورده می سازد. ارگو در طراحی این میز از یک پایه منحنی شکل فلزی استفاده کرده که زیبایی میز shadow را دوچندان کرده است.

این برند ایرانی در طراحی این میز به ویژگی های ظاهری به اندازه استانداردهای ارگونومی اهمیت داده است. به همین خاطر است که این میز کارشناسی مدرن در لیست پرفروش ترین میزهای استاندارد ارگو قرار گرفته است.

 

7. میز کارشناسی ارگو fargo

میز کارشناسی fargo از دیگر محصولات پرفروش برند ایرانی ارگو است. این میز مدرن و زیبا بهترین گزینه برای چیدمان فضاهای مدرن به شمار می آید. چرا که ظاهری مدرن و مینیمال داشته و به خوبی زیبایی و سادگی سبک مدرن را بازتاب می کند. این میز زیبا دارای سه طبقه کمد جادار است که فضای مناسبی برای قرارگیری اقلام ضروری ایجاد می کند.

 

سخن پایانی

ارگو از جمله برندهای ایرانی موفق در زمینه ساخت و تولید مبلمان اداری است. این برند خوشنام کلیه محصولات خود را مطابق با استانداردهای ارگونومی طراحی و ساخته است. محصولات مدرن این شرکت نه تنها ظاهری زیبا و جذاب دارند، بلکه از کارآیی بالایی نیز برخوردار هستند.

جدیدترین مطالب سایت