معرفی بهترین لپ تاپ های مدل 2023 برای بازی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین لپ تاپ های مدل 2023 برای بازی

لپ‎تاپ بازی:

لپ‎تاپ ها وسیله اي مناسب و قابل حمل برای گیمر ها هستند، لپتاپ هاي‌ مناسب بازی با بهره مندی از CPU و کارت گرافیک کارا و ایده آل برای کارهای سنگین مانند محاسبات سنگین مهندسی، ویرایش فیلم و طراحی نیز مناسب می باشند.

 

در هنگام خرید لپ تاپ مناسب بازی بایستی بـه ویژگی هایي همچون وجود پردازنده مناسب با کارایی بالا، داشتن کارت گرافیکی توانمند، داشتن حافظه مناسب، صفحه نمایش با رزولوشن بالا و نرخ نوسازی بالا، طراحی زمخت و وزن بیشتر بـه دلیل وجود سیستم خنک کننده، نورپردازی RGB، زبان طراحی مخصوص و … توجه نمود چرا کـه باوجود این ویژگی ها و خرید ماوس بازی و دیگر تجهیزات اسـت کـه می‌توان از یک بازی کامپیوتری مناسب با لپ‎تاپ لذت برد.

 

معرفی بهترین لپ تاپ های مدل 2023 برای بازی

معرفی برترین لپتاپ هاي‌ بازی 2023:

برندهای مختلفی اقدام بـه ساخت و عرضه لپ‎تاپ هاي‌ مناسب برای بازی کرده اند. در ادامه عده اي از برندها و مدل هاي‌ مخصوص بازی برای خرید لپتاپ سال 2023 را معرفی می‌کنیم.

 

لپتاپ بازی Asus

ایسوس یکی از معتبرترین شرکت هاي‌ سازنده انواع کامپیوتر و تجهیزات مربوط بـه ان می باشد. لپ‎تاپ هاي‌ بازی یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت اسـت. این برند دارای چندین مدل لپتاپ مخصوص بازی اسـت کـه در ادامه بـه چند مورد از ان اشاره میکنیم:

 

Asus ROG Zephyrus G14

این مدل از سری لپتاپ هاي‌ ROG ایسوس دارای پردازنده MAD Ryzen 4900HS، حافظه 1 ترابایت و رم 32 گیگابایت، صفحه نمایش 14 اینچی و پردازنده گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 Max-Q می باشد و با توجه بـه طراحی زیبا و عرضه در رنگ هاي‌ مختلف انتخاب مناسبی برای خرید لپ‎تاپ بازی اسـت.

 

از دیگر مدل هاي‌ مناسب بازی 2021 این برند میتوان بـه موارد زیر اشاره کرد:

Asus TUF Gaming A15

Asus ROG Zephyrus Dou 15 SE GX551

Asus ROG Strix Scar 17 G733

Asus ROG Strix G15 Advantage Edition

و …

 

برند ایسوس افزون بر لپتاپ امکانات و تجهیزات دیگر مناسب بازی را نیز تولید، برای مثال بـه همراه لپ‎تاپ این برند میتوان اقدام بـه خرید ماوس بازی؛ کیبوردیا دیگر تجهیزات کرد.

 

لپتاپ بازیLenovo

برند لنوو یکی از برندهای پرطرفدار در بازار لپ‎تاپ می باشد. این برند دارای مدل هاي‌ مختلفی از لپ‎تاپ اسـت کـه برای کاربرد هاي‌ گوناگون از جمله بازی اختصاصی شده اند، از جمله لپتاپ هاي‌ لنوو مناسب بازی می‌توان بـه موارد زیر اشاره کرد:

 

Lenovo Legion 5 Pro

این مدل دارای ویژگی هایي همچون پردازنده MAD Ryzen 7 5800H، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070؛ حافظه 2 ترابایت و رم 32 گیگابایت، نمایشگر 6/15 اینچی با رزولوشن 1600*2560 و دیگر ویژگی هاي‌ اسـت کـه ان را برای بازی ویژه میکند.

 

از جمله دیگر مدل هاي‌ مناسب بازی 2021 این برند میتوان بـه موارد زیر اشاره کرد:

Lenovo Legion Y740

Lenovo idea pad Gaming 3-D

Lenovo idea pad Gaming L340-AC

و … .

 

با تهیه یک لپتاپ مناسب بازی از این برند و با خرید هدست و دیگر تجهیزات برای ان مانند ماوس و کیبورد بازی میتوان از داشتن بازی باکیفیت لذت برد.

 

لپ‎تاپ بازیMSI

شرکت MSIنیز یکی از برند هاي‌ تولید کننده انواع کامپیوتر، لپ‎تاپ و تجهیزات کامپیوتر اسـت، این شرکت مدل هایي از محصولات خودرا بـه بازی«گیمینگ» اختصاص داده اسـت. از جمله لپتاپ هاي‌ بازی این برند می‌توان بـه موارد زیر اشاره کرد:

 

MSI GE66 Raider

این نوع از لپتاپ باداشتن پردازنده اینتل core i9-10980HK، حافظه 1 ترابایت و رم 32 گیگابایت، صفحه نمایش 6/15 اینچ، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2080 Super Max-Q، نورهای RBG، درکنار ابعاد و وزن مناسب، طراحی زیبا و کیفیت بالا در ساخت در دسته بهترین لپ‎تاپ ها بازی قرار میگیرد.

 

از جمله مدل هاي‌ دیگر این برند میتوان بـه موارد زیر اشاره کرد:

MSI GE76 Raider 11UG

MSI GF63 thin

MSI GS65 Stealth

MSI GP65-9SD Leopard

و …

 

این برند افزون بر لپتاپ هاي‌ بازی تجهیزاتی مانند ماوس و کیبورد بازی را نیز تولید میکند. با خرید ماوس بازیو دیگر تجهیزات بازی از این برند می‌توان بـه عنوان یک گیمر حرفه اي بازی هاي‌ کامپیوتری را بازی و تجربه کرد.

 

لپ‎تاپ بازی Dell

برند دل نیز یکی از تولید کنندگان لپ‎تاپ از جمله انواع مناسب بازی می باشد.

 

Dell Alienware m17 R3

این مدل در دسته لپتاپ هاي‌ مناسب بازی قرار دارد، کـه دارای ویژگی هایي بـه شرح زیر اسـت؛

پردازنده اینتل core i9-10980-HK، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3080؛ صفحه نمایشگر بزرگ با اندازه 3/17 اینچ، حافظه 1 ترابایت و رم 32گیگابایت، کیبور RGB و … .

 

Dell Alienware m15 R5

Dell Inspiron G3 3500-B

و … نیز از مدل هاي‌ مناسب برای خرید لپ‎تاپ بازی این برند هستند.

لپ‎تاپ بازی Acer

 

برند Acer نیز دارای مدل هایي مناسب بازی می باشد. از جمله:

 

Acer Nitro 5

این مدل از لپتاپ باکیفیت بالا و قیمت مناسب دارای ویژگی هایي می‌باشد کـه ان را در فهرست برترین لپتاپ هاي‌ مناسب بازی 2021 قرار میدهد. از جمله؛

 

پردازنده AMD Ryzen 5 4600U، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650؛ حافظه 1 ترابایت و رم 16 گیگابایت، نمایشگر 6/15 اینچ، باتری مناسب با طول عمر طولانی و …

 

Acer Predator Hellios 300 نیز از دیگر مدل هاي‌ مناسب بازی این برند اسـت کـه درکنار خرید هدفون و خرید ماوس بازی و کیبورد، بازی خوبی را برای گیمرها رقم می‌زند.

 

برندهای دیگر همچون Gigabyte، HP، Razer نیز از جمله تولید کنندگان بزرگ لپ‎تاپ در مدل هاي‌ مختلف و مناسب بازی هستند.

 

در بالا بـه نام عمده تولید کنندگان لپ‎تاپ مناسب بازی 2021 و عده اي از مدل هاي‌ تولید شده توسط این برندها اشاره شد. برای مشاهده این مدل ها و دیگر مدل هاي‌ لپتاپ مناسب بازی میتوانید بـه سایت نوبشو مراجعه کنید ودر صورت تمایل اقدام بـه خرید لپ‎تاپ کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ های مدل 2023 برای بازی

خرید لپتاپ از نوبشو:

در حال حاضر یکی از راهکارهای خرید انواع وسیله از جمله کامپیوتر، لپ‎تاپ، گوشی و … مراجعه بـه سایت هاي‌ معتبر اسـت. سایت نوبشو یکی از سایت هاي‌ ارائه دهنده خدمات مربوط بـه خرید لپ‎تاپ و کامپیوتر و دیگر وسایل اسـت. با مراجعه بـه سایت نوبشو ضمن تهیه لپ‎تاپ مناسب بازی میتوانید تجهیزات جانبی مناسب ان را نیز تهیه کنید چرا کـه امکان خرید هدست، ماوس بازی، کیبورد و … نیز از فروشندگان سایت نوبشو موتور جستجوی کالا برای تمامی افراد امکان‌پذیر اسـت.

جدیدترین مطالب سایت