معرفی تورهای پرطرفدار لوکس اروپا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی تورهای پرطرفدار لوکس اروپا

اگر به دنبال آژانسی هستید که در زمینه تورهای اروپایی و اخذ ویزای شنگن فعالیت بسیاری داشته باشد می توانیم به شما دفتر خدمات مسافرتی آیشم را معرفی کنیم که علاوه بر خدمات اخذ ویزا، توانایی بالایی در اجرای تورهای اروپایی دارد و با تنوع بالایی که دارد می توانید مسیرهای زیادی را در حوزه شنگن انتخاب کنید.

 

تور اروپا

 

از جمله مقاصدی که در ایران بسیار پرطرفدار می باشد و طرفداران زیادی دارد تور های اروپایی میباشد که بخصوص در حوزه شنگن با استقبال زیادی مواجه شده است. حوزه شنگن در مجموع از 26 کشور کاملا مستقل تشکیل شده است که شامل کشورهای زیر می باشد.

 

اتریش-بلژیک-جمهوری چک-دانمارک-استونی-فنلاند-فرانسه-آلمان-یونان-مجارستان-ایسلند-ایتالیا-لتونی-لیتوانی-لوکزامبورگ-مالتا-هلند-نروز-لهستان-پرتغال-اسلواکی-اسپانیا-سوئد-سوییس-لیختن اشتاین در لیست کشورهای بالا می توان هم مقاصدی را یافت که برای سفرهای تابستانی پر طرفدار هستند و هم کشورهایی را یافت که برای سفرهای زمستانی مورد پسند میباشند.

 

آژآنس هواپیمایی آیشم با سابقه ای که در زمینه اجرای تورهای حوزه شنگن دارد و با توجه به توانایی هایی که در این زمینه دارد در تلاش است تا 2 کشور از مقاصد پرطرفدار را به شما معرفی کند.

 

تور یونان

کشور یونان به دلیل نزدیکی مسیر به ایران و شباهتهای فرهنگی که دارد یکی از مقاصدی است که قابلیت های توریستی زیادی برای مسافرین ایرانی دارد.

 

پایتخت یونان شهر ساحلی آتن می باشد که از لحاظ خرید، جاذبه های تاریخی، جاذبه های طبیعی و سایر جاذبه ها کلیه سلیقه ها را راضی نگه می دارد.

 

علاوه بر آتن جزایری همچون سانتورینی، هراکلیون،میکونوس،سارونیک و سایر جزایر از دیگر مقاصدی هستند که در کشور یونان مورد توجه بسیاری از مسافرین  قرار گرفته است. در صورت نیاز به اطلاعات بیتر در مورد این مقاصد می توانید به صفحه تور یونان در سایت aysham.com  مراجعه کنید.

 

تور اسپانیا

 

دیگر مقصدی که از تخصص های آژانس هواپیمایی آیشم به حساب می آید و طرفداران زیادی در حوزه شنگن دارد،کشور اسپانیا میباشد که شهرهای توریستی بسیاری را شامل می شود که از آن جمله میتوان به بارسلونا، مادرید، مالاگا، والنسیا،جزایر تنریف یا به قولی جزایر قناری اشاره کرد.

 

مردمی شاد، سواحلی زیبا، آثار تاریخی و طبیعی فراوان،تنوع غذایی بالا و ده ها مورد دیگر از جمله جاذبه های این سرزمین زیبا می باشد.در ضمن شما میتوانید از میان پکیج های اروپایی آژانس هواپیمایی آیشم تورهای ترکیبی این مسیر را نیز که در سایت aysham.com  میباشد را مدنظر قرار دهید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید تا شما را هر چه بیشتر راهنمایی کنند.

 

توزیع رسانه ای توسط رپورتاژ ادز

رپورتاژ اگهی

جدیدترین مطالب سایت