معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

بسیاری از خانم ها و آقایان شیک پوش و آنها که استایل و پوشش شان را با مد روز ست و هماهنگ می کنند، هر ساله به دنبال خرید جدیدترین و به روزترین گردنبندهای طلای سال می باشند؛ اکنون نیز جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 از بروز ترین گردنبندهای طلا و مورد بحث جوان و پیر، زن و مرد می باشند، و اما چرا گردنبند می تواند آنقدر مهم باشد؟!

 

زیرا گردنبند یکی از زیورآلاتی است که در معرض دید همگان است، و تا حد زیادی می تواند شخصیت و سلیقه ی شخص را به معرض نمایش بگذارد؛ یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که بسیار جلب توجه می کند.

 

برای جذاب بودن و شیک به نظر رسیدن و کامل کردن استایل و پوشش تان، تنها نیاز به لباس و کیف و کفش شیک و برند ندارید، بلکه می توانید با پوشیدن یک گردنبند زیبا و برند و بروز، درخشش تان را دو چندان کنید.

 

از دیر باز، گردنبند در گروه وسایل جانبی که مورد استفاده ی بشر قرار می گرفته، بوده است؛ با این تفاوت که گردنبندهای آن دوران بسیار ساده و از جنس پر، استخوان، سنگ و … بوده است.  

 

امروزه نیز، یکی از پرکاربردترین و و زیباترین لوازم تزیینی و اکسسوری هایی که همیشه و در همه جا مورد نیاز زنان و برخی از مردان می باشد، گردنبند است؛ و از میان انواع گردنبندها، گردنبند طلا در گروه محبوب ترین گردنبندها قرار می گیرد.

 

تنها کمپانی های بزرگ دنیای مد می توانند به راحتی مد، سبک و استایل مردم و به خصوص خانمها و آقایانی را که به دنبال ترندهای به روز دنیای زیور آلات، مخصوصا گردنبندهای طلا هستند را تغییر دهند.

 

جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 چه ویژگی های منحصر به فردی دارند

از آنجا که طلا و جواهرات از خانمها جدایی ناپذیر است و امروزه نیز شمار بسیاری از آقایان نیز به گروه خانمها پیوسته اند، بنابراین طراحی هر ساله طلا و جواهرات کار بسیار سختی شده است، زیرا جلب رضایت گروه گسترده ای از خریداران برابر است با فروش بیشتر، از طرفی دیگر هم هرچقدر طراحی گردنبندها جذاب تر باشد، فروش و بازار کار نیز پر رنگ تر خواهد شد و این کار را کمی سخت تر و رقابت را تنگ تر می سازد.

 

با توجه به افزایش قیمت طلا، طراحان نمی توانند مانند سالهای پیش از طرح های بسیار حجیم و سنگین استفاده کنند، بنابراین بیشتر گردنبندهای امروزی بسیار ساده تر، ظریف تر و زیباتر از سالهای قبل هستند. ( حتی نسبت به سال قبل)، مگر اینکه طلای خاص و سنگینی به سفارش برخی مشتریان تولید و ساخته شود.

 

به عنوان مثال طلای کارتیه نیز با گردنبندهای طلای ظریف تر، با قطر زنجیرهای کمتر و طول کوتاه تر حرف اول را در تولید جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 می زند و به دلیل طراحی های زیبا و بهترین متریال ها، هیچ گاه از دنیای مد رخت بر نخواهند بست.

 

به نظر می رسد که ترندهایی که با مروارید کارشده باشند و حتی گوشواره های حلقه ای نیز در دنیای مد و جواهرات جایگاه ثابتی را به خود اختصاص داده اند.

 

در جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 شاهد بازگشت برخی زنجیرهای بزرگ و ضخیم هستیم.

 

گروه بسیار پر زرق و برق گردنبندهای طلای تیفانی نیز از جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 هستند. این دسته از گردنبندها، با لباسهای ساده و با توجه به تنوعی که در طول و پهنای آنها وجود دارد می توانند بسیار زیبا، شیک و جذاب به نظر می رسند.

 

با کمال تعجب و حیرت، جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 با طرح هایی وارد بازار شدند که شامل برخی طرح های به جا مانده از نسل های بسیار قدیم و استایل های قدیمی بودند.

معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

برای خرید آنلاین گردنبند طلا حتما به نوع چهره، بلندی و کوتاهی گردن و رنگ پوستتان دقت کنید. اگر شما خارج از این قاعده خرید بکنید شاید مدلی که خریداری کردید بر روی گردن شما زیبایی و درخشش لازم را نداشته باشد.

در کنار گردنبند به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولات مکمل آن را هم بررسی کنید. به طور مثال کارشناسان مد معتقد هستند گردنبند حتما باید با گوشواره یا دستنبد استفاده شود چرا که این دو محصول از قدیم مکمل هم بودند.

 

برای مشاهده مدل های جدید گردنبند طلا به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://rabieigallery.com/product-category/gold/gold-long-necklace/

 

ترندهای گردنبند طلا در سال 2023 و برترین ویژگی های آنها عبارتند از

گردنبندهای زنانه زنجیر درشت، بزرگ و ضخیم، با طرح های تیفانی،  یکی از جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 هستند و لازم به ذکر است که بسیار معروف نیز  می باشند. طرح های این نوع از گردنبندها بسیار پر زرق و برق، شیک و منحصر بفرد هستند و به راحتی می توان آنها را  با هر نوع پوشش و استایلی ست و هماهنگ ساخت. تنوع بسیار زیادی در طراحی آنها، به خصوص طول و پهنای گردنبندها وجود دارد و به همین دلیل انتخاب را برای خانمهای شیک و باسلیقه آسانتر می باشد.

 

یکی از بی نظیرترین گردنبندهای طلا تیفانی در سال 2023، گردنبندی با ساختار مربعی شکل، بسیار زیبا و با ساختار مینیمال است. نکته ی بسیار قابل توجه این است که ترندهای هندسی شکل تیفانی سال 2023، مناسب برای افرادی هستند که شانه های افتاده ای دارند و طرح و استایل هندسی شکل گردنبندهای طلا 2023 این نقص را از دید عموم پنهان می کنند.

 

یکی دیگر از جدیدترین گردنبندهای طلا سال2023، هرینگتون است. این نوع ترندهای گردنبند طلا سال 2023، بسیار متنوع و دارای ویژگی ها و آپشن های خاصی هستند؛ مانند:

 

a. ساده و در ابعاد متفاوت

b. قابل استفاده به عنوان آویز و رولباسی و یا به عنوان گردنبند جوکر

c. موجود در رنگ های بسیار متنوع و متفاوت مانند؛ رزگلد، طلایی و سفید

d. قابل ترکیب با طرح ها و مدل ها و طرح های طلای دیگر؛ بخصوص ترکیب آنها با طلاهای مربعی شکل تیفانی بسیار جدید و مدرن خواهند بود.

یکی دیگر از ترندهای گردنبند طلا در سال 2023، کارینا می باشد.این نوع طراحی بسیار مناسب خانم های جوان است.

معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

طراحی آن به شکل آویز است که با قطعات زنجیری درشت و ضخیم به یکدیگر متصل شده اند و در گروه برندهای کلاسیک و مدرن قرار می گیرند، و در دو استایل رسمی و کژوال ( غیر رسمی) تولید شده اند؛ با توجه به کوتاه بودن طول زنجیر، برای خانمهایی است که گردن کوتاه و صورت لاغری دارند گزینه ی بسیار مناسبی است؛ زیرا باعث می شود که گردن بلندتر و چهره پرتر نشان داده شود. اما اگر گردن چاق، کوتاه و صورت گرد باشد با پوشیدن این نوع گردنبند، فقط به چاق تر و کوتاهتر شدن گردن و چهره تان بیشتر دامن می زنید؛ پس گزینه خوبی نخواهد بود.

 

گردنبندهای وینتیج

گردنبندهای وینتیج، گروه دیگری از گردنبندهای جذاب سال 2023 هستند. این نوع ترندها، حکایت از طرح های باستانی از نسل های قدیمی دارند؛ و مناسب سلیقه هایی هستند که در پی زنده نگه داشتن خاطرات قدیمی و زنده نگه داشتن یاد نسل های باستانی اند.

 

گردنبندهای طلای کارتیه، با طرح هایی خاص و بی نظیر نیز در گروه جدیدترین گردنبندهای طلا 2023 قرار گرفتند. طرح های 2023 به صورت بافت و بسیار شیک و ظریف هستند و برخلاف طرح های کارتیه گذشته، طرح های امروزی بسیار ساده، زیبا و جذاب هستند. طرح های گردنبندهای طلای کارتیه، برگرفته از نقش و نگارهای برخی حیوانات مانند کروکودیل، طاووس و پلیکان هستند.

 

گردنبندهای طلای دیور 2023، نیز بسیار زیبا، جذاب و بی نظیر و منحصر بفرد هستند.

 

گردنبندهای طلای تیفانی 2023، با ترکیبی کاملا بی نظیر ( نیمی از زنجیر با بافت ساده و نیم دیگر با بافت زنجیری)

 

ترندهای لویی ویتون 2023: این نوع گردنبندهای طلا، با طلای بسیار خاص و در رنگ مشکی پا به عرصه نمایش گذاشتند. از مهم ترین ویژگی های لویی ویتون، جدیدترین گردنبندهای طلا 2021، می توان به چند رشته ای بودن، استایل های مینیمال و ظریف، مورد پسند و مناسب همگان با هر شرایط مالی و هر سن و سال نام برد. مهم ترین و شناخته ترین طرح آنها، ال وی مخفف برند محبوب لویی ویتون است.

معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

ترندی دیگری که در سال 2023 در گروه جذابترین مدل ها قرار گرفت، آویزهای پیران با طراحی های منحصر بفرد است. این نوع آویزها در رنگ های صورتی و رزگلد، بسیار مورد پسند و استقبال خانم های جوان قرار گرفت.

این نوع گردنبندهای طلا گزینه های بسیار مناسبی برای هدیه دادن هستند و و خریدار می تواند مناسب با قفسه سینه ی خود طول آویز را انتخاب کند. طراحی سه گل با ترکیب های نگینی و ساده  در این نوع گردنبندها، بسیار قابل توجه و چشمگیر است. این گردنبند ها می توانند به صورت گردنبند طلا رولباسی شیک نیز استفاده شوند.

یکی از مزیت‌های خرید گردنبندهای رولباسی طلا این است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و تا مدت‌ها می‌توانید از آن در جاهای مختلف استفاده کنید. این رولباسی یا رومانتویی‌های طلا جزء دسته زیورآلات کلاسیک محسوب می‌شوند که با هر استایل و سلیقه‌ای متناسب است.

برای خرید هدیه طلا یکی از بهترین گزینه‌ها خرید گردنبندهای رولباسی طلا است. این گردنبند به دلیل تنوع بالا محصولات طراحی شده با هر سلیقه و بودجه‌ای سازگار است.

 

معرفی گردنبندهای طلا محبوب سال 2023:

آنچه که گردنبندهای طلا را بین خانمهای باسلیقه محبوب می سازد عبارتند از:

زیبایی

شیک بودن

3. عیار طلا

اندازه زنجیر

سن گردنبند ( بسیاری از خانمها به دنبال گردنبندهای عتیقه و دارای قدمت هستند)

وزن گردنبند

رنگ گردنبند

ظاهر زیبا و شیک

قابلیت ست کردن با سلیقه ی زنان، گوشواره، دستبند و انگشتر

 

به این ترتیب به سراغ معرفی گردنبندهای طلا محبوب سال 2023 می رویم:

از معروف ترین و برندترین و جدیدترین گردنبندهای طلا سال 2023 می توان به برندهایی اشاره کرد که در تولید زیورآلات و جواهرات معروف و شناخته شده هستند و هر ساله نیز با تولید طرح های خاص، دنیای مد و فشن را دستخوش تغییرات می کنند؛ مانند: برندهای رولکس ( بسیار تک، منحصر بفرد و ظریف)، لویی ویتون( خلاقانه و بی نظیر)، سواروسکی ( لاکچری، مدرن، خلاق و تزیین شده با الماس)، تیفانی ( بسیار ظریف، با دقت، دلربا و در گروه بهترین طراحی ها و متریال ها )، کارتیه ( مجهز به سنگ های قیمتی مانند یاقوت سرخ و الماس و بسیار زیبا و هنرمندانه)

معرفی جدیدترین گردنبندهای طلا ترند 2023

برندهای زیر در گروه گردنبندهای طلا محبوب 2023 قرار دارند:

گردنبندهای 18 عیار طلای ماهک

گردنبند طلای ارزان قیمت مانچو

گردنبند پروانه

ارشا گالری

گردنبند طلای کانیار

گردنبند 18 عیار بلند مانچو

گردنبند طلای 18 عیار ریسه

گردنبند طرح چشم نظر

گردنبند طلای سنگین ماهک

کامیار و هزاران طرح دیگر.

جدیدترین مطالب سایت