معرفی سفرهای جذاب خارجی در سال ۲۰۱۸ + سفر به کهن‌ ترین سرزمین دنیا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی سفرهای جذاب خارجی در سال ۲۰۱۸ + سفر به کهن‌ ترین سرزمین دنیا

اگر قصد یک سفر خارجی جذاب دارید این مطلب را از دست ندهید. ما به شما جذاب ترین  شهرها و مکان های گردشگری را معرفی خواهیم کرد.

 

آشنایی با سفرهای جذاب خارجی در سال ۲۰۱۸

انتخاب مقصد و فصل گردشگری مناسب در سفر، یکی از نکات مهم است که باید به ان توجه کرد، در این جا مقاصدی که پرطرفدار هستند و از حالا، تا چند ماه آینده، بهترین وقت دیدن‌شان است رابه شما معرفی میکنیم.

 

تور هند؛ سفر به کهن‌ترین سرزمین دنیا

تور هند یعنی سفر به سرزمین هزار ادیان که نژاد‌هاي‌ مختلف، درکنار هم با آیین متفاوت، زندگی می کنند.

 

در این روز‌ها، تور هند در نرخ‌هاي‌ ارزانی ارائه می شود، می توانید انواع ان‌ها رابه دقت در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید.

معمول‌ترین انتخاب ممکن برای سفر هند، انتخاب تور‌ مثلث طلایی است که به شهر‌هاي‌ دهلی، آگرا و جیپور سفر میکنید. سعی کنید در این تور‌ها، هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید، البته در تمامی تور‌ها، مسافران دارای صبحانه رایگان هتل بوده و به همراه یک لیدر پارسی زبان، از نقاط دیدنی شهر دیدن میکنید.

در دهلی، دروازه زیبای هند که در زمان استعمار انگلیس ساخته شده را، به همراه منار قطب و معبد هندو، تماشا می کنید. برای دیدن سمبل عشق، تاج محل زیبا، به آگرا میروید و قلعه آمبر را در جیپور میبینید.

اما انتخاب دیگری هم دارید، انتخاب تور بمبئی و گوا که مقصدی لوکس‌تر محسوب شده و نوع سفر متفاوتی دارد. گوا شهری ساحلی است که تعداد زیادی از اروپایی‌ها، به خصوص انگلیسی‌ها، برای تعطیلات به هتل‌هاي‌ لوکس و ساحلی ان میروند.

پرواز‌هاي‌ تورها با ایران ایر و ماهان انجام می شود و همگی دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند.

 

تور چین؛ سفر به کشوری عجیب که گویی جهانی مستقل باشد

تور چین سفر به شهر‌هاي‌ بزرگ و زیبای پکن و شانگهای را در خود دارد. این کشور جمعیتی بالغ بر یک سوم جمعیت جهان را در خود جای داده است و تمدنی هزاران ساله دارد، قطعا شگفتی‌ها و دیدنی‌هاي‌ جالبی در انتظار شماست.

 

در تمام تور‌ها، گردشگران دارای راهنمای پارسی زبان در تور‌هاي‌ گشت شهری هستند و جاهای مهم تاریخی و مراکز خرید و تعداد زیادی از جاذبه‌هاي‌ گردشگری را میبینند.

برای انتخاب غذا در چین، بر خلاف تصور مشکلی نخواهید داشت، در مقابل‌تان، سفره‌اي پر از چیز‌هاي‌ خوشمزه و متفاوت دارید، از نودل‌هاي‌ محشر و دامپلینگ‌هاي‌ داغ گرفته، تا انواع غذاها و رستوران‌هاي‌ بین‌ المللی رابه اسانی پیدا می کنید.

در بین تمام دیدنی‌ها در پکن، از شهر ممنوعه و دیوار چین دیدن کنید ودر شانگهای به پودونگ بروید ودر اسکله و بلوار باند قدم بزنید.

تور‌هاي‌ چین با پرواز مستقیم و آسان شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود و به همراه ترنسفر رایگان فرودگاهی، به هتل می رسید. در انتخاب هتل کار دشواری ندارید و هتل‌هاي‌ چین هم قیمت مناسب دارند و هم امکانات بسیار خوبی دارند. یک سه ستاره یا هتل چهار ستاره انتخاب کنید. تمامی هتل‌ها برای مسافران آژانس مقتدر سیر، صبحانه رایگان هم سرو میکنند.

برای گرفتن ویزا و رزرو تور مسافرتی خود، با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و راهی این سرزمین جذاب شوید.

 

معرفی سفرهای جذاب خارجی در سال ۲۰۱۸ + سفر به کهن‌ ترین سرزمین دنیا

سفر به سواحل زیبای اروپایی در ترکیه؛ تور بدروم

تور بدروم سفر به شهر ساحلی ترکیه که با داشتن هتل‌هاي‌ پنج ستاره مجلل و بوتیک‌ هتل‌هاي‌ بامزه و ارزان، هیچ‌وقت برای گردشگران تکراری نمیشود.
این شهر با آب و هوای مدیترانه‌اي، سواحل زیبا و معروفی دارد، که یکی از مقاصد اصلی گردشگری خود مردم ترکیه است. بناهای زیبا و درخشان، تفریح‌گاه‌هایي که نظیرش در ترکیه هم کم پیدا میشوند و تنوع تور‌هاي‌ کروزی که در این شهر برگزار میشود، همه ی این شهر را یکی از قطب‌هاي‌ گردشگری در ترکیه ساخته است.

با پرواز‌هاي‌ اطلس جت، ایران ایر و قشم ایر در همین تابستان می توانید، به بدروم سفر کنید، در تمامی تور ها، گردشگران دارای راهنمای پارسی زبان و همین‌طور ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی هستند.

برای خوش‌گذرانی و فعالیت‌هاي‌ آبی، ساحل اورتاکنت و تورگوتریس را بیشتر از بقیه توصیه می کنیم و برای گردش‌هاي‌ آبی، به ساحل گوسلاک بروید. البته اگر هتل شما ساحلی باشد و دارای ساحل اختصاصی یا نزدیک دریا باشد، از همان ساحل دنج استفاده بهتری میبرید، مخصوصا که اکثر هتل‌ها، دارای خدمات نوشیدنی و غذای ۲۴ ساعته رایگان هستند و با انتخاب یک هتل چهار یا پنج ستاره ساحلی خوب، می توانید حسابی در هتل و ساحل خوش بگذرانید.

برای دیدن زیبایی‌هاي‌ شهر، به قلعه بدروم بروید و یک غروب آفتاب زیبا را از بالای این قلعه تماشا کنید که منظره‌اي فراموش نشدنی و رمانتیک را پیش روی شما قرار می دهد. بازدید از کارخانه کشتی‌سازی دوران عثمانی، تئاتر باستانی و دروازه میندوس، میتواند از جنبه تاریخی شهر برای‌تان جذاب باشد. برای خرید و دیدن بازار بدروم، وقت بگذارید، این‌جا نه تنها یک بازار، بلکه نمودی از فرهنگ و پیشینه مردم بدروم است که البته انواع لباس‌هاي‌ ترکی و غیر ترکی را نیز پیدا میکنید.

 

پرطرفدار‌ترین سفر در ترکیه؛ تور کوش آداسی

سفر با تور کوش آداسی؛ رفتن به شهر ییلاقی ترک‌ها است. این‌جا ان‌قدر زیبا و خوش آب و هوا بوده که چند باری در بین کشور‌ها، دست به دست شده است. سالانه فستیوال‌ها و مراسم زیادی در این‌جا برپا می شود. علاوه بر آب و هوای خوب، با داشتن دریایی زلال و زیبا، بهترین انتخاب برای سفر در تابستان است.

برای رسیدن به این شهر زیبا، با پرواز‌هاي‌ اطلس جت؛ ایران ایر به فرودگاه ازمیر میرسید و با ترانسفر‌ رایگان آژانس مقتدر سیر، به هتل خود می روید.

این‌جا محل پهلو گرفتن کشتی‌هاي‌ کروز اروپایی است، بهمین دلیل شهری پر از گردشگر است و خدمات رفاهی، در بالاترین حد استاندارد ارائه میشود. این سفر دو چیز بی‌نظیر دارد، یکی هتل‌هاي‌ زیبا و استخر‌هاي‌ رویایی و دیگری تور‌هاي‌ دریایی خوب که برای غواصی هم برنامه‌ریزی می شوند.

انتخاب این تور، برای‌تان پر از شادی و خوش‌گذرانی خواهد بود. در انتخاب هتل با کارشناسان آژانس مقتدر سیر مشورت کنید و بسته به بودجه و سلیقه خود، بهترین انتخاب را از میان هتل‌هاي‌ چهار و پنج ستاره داشته باشید.

برای ورود به خاک ترکیه نیازی به ویزا ندارد و کافی است پاسپورت خود را حداقل با ۶ ماه اعتبار همراه داشته باشید، چمدان خودرا پر از لباس‌هاي‌ رنگارنگ و زیبا کنید و راهی ترکیه شوید. 

معرفی سفرهای جذاب خارجی در سال ۲۰۱۸ + سفر به کهن‌ ترین سرزمین دنیا

سفر به سرزمینی زیبا با غذاهای خوش‌مزه؛ تور ارمنستان

هر آدم اهل سفری، باید به دیدن ارمنستان برود و از غذاها و نوشیدنی‌هاي‌ خوش طعم این مردم مهمان‌پرست امتحان کند. مردم ارامنه غذا هاي گوشتی خوشمزه و پنیر‌هاي‌ خوش طعمی دارند که همیشه شما را برای دوباره خوردن وسوسه میکند.

آژانس مقتدر سیر تور‌هاي‌ خوبی را برای دیدن ایروان برنامه‌ریزی کرده است که با پرواز‌هاي‌ ماهان و کیش ایر اجرا میشوند. یک هتل چهار ستاره زیبا انتخاب کنید و برای تابستان همراه خانواده و دوستان به این کشور سفر کنید. تمامی هتل‌هاي‌ تور دارای صبحانه رایگان نیز هستند.

خیابان تامانیان را ببینید ودر کافه‌هاي‌‌ش قهوه بخورید، برای آفتاب گرفتن و شنا به دریاچه سوان بروید و حسابی خوش بگذرانید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای رزرو تور ارمنستان اقدام کنید و روز‌هایي شاد و دل چسب را تجربه کنید.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت