معرفی موسسه مهاجرتی آوام

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی موسسه مهاجرتی آوام

یکی از بزرگ ترین تصمیم هایی که یک فرد برای آینده و سرنوشت خود می گیرد، مهاجرت است. مهاجرت به کشور های پیشرفته و مدرن می تواند تحول عظیمی را در زندگی متقاضیان به وجود آورد و آنها را به رشد و شکوفایی فردی و اجتماعی برساند. بسیاری از متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور های خارج را می گیرند، با راهنمایی وکیل مهاجرتی مجرب می توانند از راه قانونی، به کشور مد نظرشان مهاجرت نمایند.

 

در مسیر مهاجرت به کشور هایی مثل آلمان فرانسه، استرالیا، ایتالیا و… چندین عامل می تواند موجب موفقیت شما شود مانند موسسه مهاجرتی معتبر، وکیل مهاجرتی مجرب و ماهر، مشاوره تخصصی مهاجرت و… .

 

یک موسسه مهاجرتی معتبر می تواند از راه های کاملا قانونی مثل تحصیل، کار، سرمایه گذاری و… برای شما و خانواده تان اقامت موقت و دائم اخذ نماید. موسسه معتبر مهاجرتی آوام، یکی از معدود موسساتی است که دارای مجوز رسمی و قانونی می باشد. این موسسه با برترین وکلا خود می تواند شما را به خواسته مهاجرتی تان برساند.

 

چرا موسسه آوام را انتخاب کنیم؟

یکی از مهم ترین مسائلی که متقاضیان پس از گرفتن تصمیم مهاجرت باید در رابطه با آن تحقیق کنند، انتخاب موسسه مهاجرتی است. متقاضیان مهاجرت به کشور های آلمان، استرالیا، فرانسه، کانادا، آمریکا، ایتالیا و… باید موسسه ای را انتخاب کنند که توانایی اخذ ویزا و اقامت را از کشور های مدرن و پیشرفته دارا باشد.

 

هنگامی که شما می خواهید به کشوری برای تفریح و گردش سفر کنید، باید مدارک زیادی را به سفارت آن کشور ارائه دهید تا اثبات کنید که به کشور خود بازخواهید گشت. علاوه بر آن باید هدف سفر خود را تعیین کرده و نوع ویزا را بر اساس آن انتخاب و اخذ نمایید. موضوع مهاجرت با سفر و گردشگری بسیار متفاوت است و مراحل قانونی پیچیده تری دارد به همین علت بهتر است این کار را به موسسه معتبری بسپارید.

 

یک موسسه معتبر مهاجرتی همانند آوام، تمامی کار های اخذ ویزا و اقامت دائم و موقت متقاضیان را در کمترین زمان و به صورت کاملا قانونی انجام می دهد. این موسسه دارای مجرب ترین و خبره ترین وکلا مهاجرتی است که تا پایان پروسه مهاجرت و اخذ اقامت همراه شما عزیزان خواهند بود. این موسسه دارای چندین سال سابقه در زمنیه مهاجرت و اخذ اقامت کشور های اروپایی، آسیایی و آمریکایی است. همچنین این موسسه دارای 2 شعبه در تهران و شیراز است.

معرفی موسسه مهاجرتی آوام

ویژگی های موسسه مهاجرتی آوام

مهم ترین ویژگی های موسسه معتبر مهاجرتی که آن را از سایر موسسات متمایز می کند عبارت است از:

 

سوابق و فعالیت های درخشان در زمینه مهاجرت

موسسه معتبر مهاجرتی، علاوه بر سوابق درخشانی که در زمینه مهاجرت و اقامت دارد، در تمامی پرونده های مهاجرتی خود نیز به موفقیت رسیده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این موسسه سوابق و فعالیت های درخشان آن را جویا شوید.

 

دارای تیمی حرفه ای از وکلا

موسسه معتبر مهاجرتی، دارای بهترین و حرفه ای ترین وکلا است. تمامی وکلا این موسسه دارای پروانه وکالت در زمنیه مهاجرت می باشند. همچنین دارای علم حقوقی بالایی هستند و تسلط کامل بر تمامی قوانین کشور های اروپایی، آمریکایی و آسیایی دارند. آنها با مشاوره های تخصصی که به شما می دهند، بهترین و کم هزینه ترین راه را پیش روی شما عزیزان قرار می دهند. همچنین قوانین و مقررات اصلی کشور مورد نظرتان را به شما یادآور می شوند تا مبادا مشکل مهاجرتی برای شما عزیزان به وجود آید.

 

مجوز لازم در زمینه مهاجرت

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که موسسه مهاجرتی آوام را از سایر رقبا متمایز می کند، مجوز قانونی در زمینه مهاجرت و اقامت است. این مجوز به متقاضیان اطمینان خاطر می دهد که قطعا در مسیر مهاجرت نتیجه خوبی را دریافت می کنند.

 

دسترسی آسان به موسسه مهاجرتی

یکی دیگر از ویژگی های موسسه معتبر مهاجرتی، دسترسی آسان به آن است. موسسه آوام جهت مشاوره حضوری دارای دو شعبه در تهران و شیراز می باشد. همچنین برای مشاوره غیر حضوری دارای خدمات غیر حضوری می باشد.

 

مشاوره تخصصی

یکی از خدمات ویژه موسسه مهاجرتی آوام، مشاوره تخصصی آن است. متقاضیان اقامت و مهاجرت به فرانسه، ایتالیا، استرالیا، آمریکا، کانادا و… با مشاوره تخصصی می توانند بهترین و کم هزینه ترین راه را برای مهاجرت انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که بگوییم، مشاوره تخصصی، توسط وکلا خبره و مجرب صورت می گیرد.

 

موسسه معتبر آوام، خدمات خود را جهت رفاه حال مشتریان هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری ارائه کرده است. لازم به ذکر است که بگوییم، متقاضیان می توانند خودشان اقدام به اخذ ویزا و ارائه مدارک کنند؛ اما به علت عدم آشنایی با قوانین و روال کار سفارت توصیه می شود که انجام این کار را بر عهده وکیل مهاجرتی گذارند. برخی از کشور ها قوانین مخصوصی را برای اخذ ویزا دارند و اگر شما این قوانین را رعایت نکنید به احتمال زیاد درخواست ویزا شما را رد می کنند. هنگامی که خودتان اقدام به اخذ ویزا و ارائه مدارک می نمایید باید این را در نظر داشته باشید که در تکمیل فرم های مربوطه به اخذ ویزا، ارائه برنامه، ارائه هدف مهاجرت و… به مشکل نخورید؛ چرا که تکمیل این فرم ها بسیار حائز اهمیت است.

معرفی موسسه مهاجرتی آوام

موسسه مهاجرتی در تهران

موسسه مهاجرتی آوام، واقع در شهر های تهران و شیراز است. این موسسه دارای مجوز رسمی و قانونی مهاجرت می باشد و از مشاورین مجرب و وکلا حرفه ای و آموزش دیده تشکیل شده است. وکلا این موسسه، به تمامی قوانین بین المللی مسلط هستند و دارای فن بیانی قوی می باشند. یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند به یک موسسه مهاجرتی ارزش و اعتبار بدهد، رزومه و پرونده های موفق آن می باشد.

 

موسسه معتبر آوام، یکی از معدود موسساتی است که دارای بیش از  10 سال تجربه در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت می باشد و رزومه پر باری را داراست. این موسسه در زمینه مهاجرت به کشور های مختلف در جهان خدمات خود را ارائه می کند و به شما این اطمینان را می دهد که قطعا از پرونده تان نتیجه خواهید گرفت. پس با خیالی راحت و بدون هیچ نگرانی سوالات خود را از کارشناسان این موسسه بپرسید و پرونده مهاجرتی تان را به وکلا آن بسپارید.

جدیدترین مطالب سایت