معرفی هتل رویال شیراز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی هتل رویال شیراز

در این گزارش سعی داریم یکی دیگر از هتل‌های شیراز را معرفی کنیم. شما با رزرو هتل شیراز می‌توانید از اقامت در این پایتخت فرهنگ و هنر لذت برده و سفری پرخاطره را تجربه کنید.

 

هتل رویال شیراز یکی از هتل‌های شهر تاریخی شیراز به‌شمار می‌آید و با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است. درادامه بیشتر با این هتل آشنا می‌شوید.

 

معرفی

هتل چهار ستاره رویال شیراز در آذرماه سال 1393 افتتاح شد و به‌همین دلیل هتل رویال یک هتل نوساز به‌شمار می‌رود. نزدیکی و دسترسی آسان این هتل به مراکز گردشگری ازجمله دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و سعدی، موزه هفت تنان، ارگ کریم خان و… یک مزیت برای این هتل محسوب می‌شود.

 

این هتل در 44 اتاق، شش طبقه و 96 تخت همراه پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده آماده برای خدمت به مسافران است. فاصله این هتل از ترمینال 20 کیلومتر، فاصله از راه‌آهن 35 کیلومتر و فاصله از فرودگاه 15 کیلومتر محاسبه می‌شود.

 

امکانات هتل رویال

اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته (یک نفر)، اتاق دو تخته تویین (دو نفر)، اتاق دو تخته دبل (دو نفر) و سوئیت دو خوابه چهار نفره (چهار نفر) ویژه می‌شود.

 

همگی اتاق‌ها جز اتاق یک تخته ظرفیت یک نفر اضافه را دارند و همگی کلیه امکانات اقامتی را دراختیارتان قرار می‌دهند. سرویس اضافه به‌صورت کاناپه تخت‌خواب‌شو ارائه می‌شود. ساعت تحویل اتاق 14:00 و تخلیه اتاق‌ها 12 است.

 

هزینه برای اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، بین سه تا هفت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس نیم‌بها و بالای هفت سال نفر اضافه محسوب می‌شود. صبحانه رايگان، سيستم تهويه مطبوع، حمام همراه وان، سرويس بهداشتی فرنگی، تلويزيون 40 اينچی مناسب، اينترنت وايرلس پرسرعت و با کیفیت، مينی‌بار، صندوق امانات شخصی و سيستم بيداری امکاناتی هستند که در همه‌ اتاق‌ها برای آسایش و آرامش میهمانان گرامی تدارک دیده شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید منظره روبه جنگل، روبه خیابان و کوچه و رو به کوه را ببینید.

 

آشنایی با باغ ارم شیراز، یکی از زیباترین باغ های ایران.

هتل رویال شیراز رستوران و کافه نیز برای آسایش مسافران دارد. رستوران آن با ظرفیت 85 نفر و ارائه غذاهای مطبوع ایرانی و رنگی و فراهم‌آوردن لژ خانوادگی در طبقه ششم هتل واقع شده است.

 

چشم‌انداز رستوران مشرف به ارتفاعات سرسبز باباکوهی بوده و محیط گرم و دلنشینی برای استفاده میهمانان و مسافران دارد. البته اگر مایل به خوردن غذا بیرون از هتل هستید، کافی است اراده کنید تا به یکی از بهترین رستوران‌های شیراز سری بزنید.

 

رستوران هفت خوان فقط 100 متر با این هتل فاصله دارد. منوی صبحانه هتل شامل انواع املت، نیمرو، سوسیس سرخ‌شده ، نان فرانسوی و ایرانی، ژامبون، تخم‌مرغ آب‌پز، سرشیر، آش مخصوص شیراز، عدسی، حلیم، نسکافه، آب‌میوه طبیعی و باقی مخلفات مناسب صبحانه است.

 

مجموعه ورزشی هتل رویال با استفاده از امکانات و دستگاه‌های پیشرفته فضای مناسبی را برای استفاده‌کنندگان از این تجهیزات و علاقه‌مندان به ورزش و حامیان سلامتی فراهم می‌کند.

 

کنار این تجهیزات استفاده از استخر، سونای بخار و خشک و جکوزی (با تعرفه هتل و هزینه جداگانه) به‌راحتی می‌تواند خستگی را از تن مسافرین به‌در کند. با رزرو هتل شیراز به‌راحتی می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید به‌صورت آنلاین به رزرو هتل شیراز علی بابا بپردازید؛ دیگر نیازی به تماس تلفنی مسافر با هتل نیست.

معرفی هتل رویال شیراز

یکی دیگر از مزیت‌های هتل رویال داشتن سالن کنفرانس به‌حساب می‌آید. سالن کنفرانس رویال با ظرفیت 100 نفر مجهز به سیستم ویدیو پروژکتور، پرده نمایش 300 اینچی و سیستم صوتی و تصویری برای مهمانی‌ها و سمینار و همایش‌های مختلف آماده خدمت است.

 

ازدیگر امکانات عمومی هتل رویال می‌توان به پارکینگ (به‌صورت رایگان و با ظرفیت 40 خودرو و غیرمسقف)، تراس، مینی‌بار، خدمات بیدارباش، لاندری، رمپ معلولین، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی (با ظرفیت 60 نفر و متراژ 350 متر مربع)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و ایرانی در راهرو، اینترنت در لابی و اتاق‌ها به‌صورت رایگان و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.

 

علاوه‌بر اینترنت رایگان صبحانه بوفه نیز رایگان است. درصورت پرشدن پارکینگ هتل رویال می‌توانید از کوچه کناری هتل که دراختیار قرار دارد، استفاده کنید.

 

همه پرنسل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه مسلط هستند. با اعلام کنسلی بین 10 تا شش روز پیش از ورود مهمان، کنسلی بدون جریمه است؛ اما بین سه تا پنج روز قبل از ورود مهمان 60 درصد از هزینه اقامت یک شب سوخت می‌شود.

 

اعلام کنسلی دو روز قبل و کم‌تر از زمان ورود مهمان سوخت کامل می‌شود. هتل رویال هتلی لوکس و مدرن با امکاناتی خوب دور از هیاهوهای شهری و شلوغی در خدمت مسافران و گردشگران است.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله جاهای دیدنی شیراز را نیز مطالعه کنید

با رزرو هتل شیراز علاوه‌بر انتخاب بهترین هتل‌ های شیراز می‌توانید اطلاعات خودتان را درباره هتل موردنظر خود به‌روز کنید.

 

آدرس

شیراز، بلوار قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت خوان ، نبش کوچه 15

جدیدترین مطالب سایت