معرفی هتل پارمیس کیش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی هتل پارمیس کیش

جزیره زیبای کیش را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری در کشور ایران دانست. این جزیره به علت جاذبه‌های دیدنی بسیاری که دارد، سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در زمان سفر به کیش، پیداکردن هتل مناسب و اقتصادی است. به همین دلیل، ما در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین هتلهای کیش یعنی هتل پارمیس کیش را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های جزیره زیبای کیش دانست. این هتل پنج‌ستاره در میدان پردیس کیش واقع شده است و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به‌صورت رسمی آغاز کرد. طراحی این هتل بین‌المللی کیش به سبک مدرن است. این هتل ۷ طبقه و ۱۶۸ اتاق زیبا و مرتب دارد.

 

هتل پارمیس در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته و از این نظر، یکی از بهترین هتل‌های کیش است. این هتل نزدیک به مراکز تفریحی و گردشگری بسیاری قرار دارد. شما می‌توانید با اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به مراکز خرید مختلف از جمله بازار پردیس ۱ و ۲ داشته باشید.

 

امکانات هتل پارمیس در کیش

این هتل بین‌المللی کیش دارای امکانات بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

سالن همایش

سالن بیلیارد شبانه‌روزی

ترانسفر فرودگاهی

صبحانه رایگان

چای و نسکافه رایگان در اتاق

سرو میوه و آب‌معدنی رایگان در عصر

استخر

سونا

جکوزی

سالن بدن‌سازی

ماساژ

وای‌فای رایگان

سالن بازی‌های کامپیوتری

پارکینگ

اجاره ماشین‌های لوکس

استخر

 

نحوه رزرو هتل بین‌المللی پارمیس کیش در اسنپ تریپ

برای آنکه بتوانید قبل از ورود به جزیره، رزرو هتل خود را انجام دهید، تنها کافی است وارد سایت اسنپ تریپ شوید. پس از ورود به این سایت، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن نام و تمام مشخصات هتل‌های کیش برای شما آورده شده‌اند. شما می‌توانید از این طریق و پس از پرداخت هزینه، هتل پارمیس را برای تمام دوران سفر خود به‌راحتی رزرو کنید.

 

قیمت اقامت در هتل پارمیس کیش

نمی‌توان یک قیمت کلی را برای تمامی اتاق‌های هتل بین‌المللی پارمیس در نظر گرفت. قیمت هر اتاق این هتل باتوجه‌به امکانات آن، متفاوت است. شما برای آنکه بتوانید از قیمت اتاق‌ها و ویژگی‌های آن‌ها آگاهی پیدا کنید، می‌بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید. در این سایت، تمام اتاق‌ها و امکانات آن‌ها به همراه قیمت، برای شما نمایش داده شده‌اند.

معرفی هتل پارمیس کیش

سؤالات متداول درباره هتل پارمیس کیش

در این بخش، به چندین سؤال متداول شما درباره رزرو هتل پارمیس پاسخ داده‌ایم.

 

فاصله هتل بین‌المللی پارمیس تا ساحل چقدر است؟

یکی از نکات مثبتی که دررابطه‌با این هتل وجود دارد، فاصله نزدیک آن با ساحل است. این هتل با قرارگیری در میدان پردیس کیش، تنها حدود یک کیلومتر با ساحل فاصله دارد.

 

کدام یک از جاذبه‌های گردشگری و تجاری کیش در نزدیکی این هتل قرار دارند؟

در نزدیکی این هتل، مراکز تجاری و جاذبه‌های گردشگری زیبا و متنوعی مانند پارک هنگام، فلای بورد و کیبل اسکی، مراکز خرید بازار پردیس، رویا مال و کیش مال قرار دارند.

 

آیا می‌توان پس از رزرو هتل پارمیس در اسنپ تریپ، آن را لغو کرد؟

تمام کسانی که در سایت اسنپ تریپ هتلی را رزرو می‌کنند، این امکان را خواهند داشت که رزرو خود را لغو کنند. اسنپ تریپ بلافاصله هزینه‌ای که افراد بابت رزرو هتل پرداخت کرده‌اند را به آن‌ها باز خواهد گرداند.

 

جمع‌بندی

جزیره کیش یکی از مقاصد جذاب سفر‌های داخلی به شمار می‌رود. اگر هنگام حضور در این جزیره، در هتلی مناسب اقامت داشته باشید، لذت سفر برای شما دوچندان خواهد شد. در این مقاله، روش رزرو هتل پارمیس کیش را از طریق سایت اسنپ تریپ برای شما توضیح دادیم. این هتل به دلیل موقعیت و امکانات مناسب، یکی از بهترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود. به همین دلیل، اسنپ تریپ امکان رزرو آن را برای شما فراهم کرده است.

جدیدترین مطالب سایت