معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

ارز دیجیتال برتر : آیا می‌دانید چه رمزارزهایی در این ماه رشد 100 درصدی خواهند داشت؟ در این مقاله با رمزارزهایی مثل دوج کوین (DOGE)، بی ان بی (BNB)، کاردانو (ADA) , … که می‌توانند در این ماه سوددهی بسیار بالایی داشته باشند آشنا می‌شویم.

 

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

آیا می‌دانید چه رمزارزهایی در این ماه رشد 100 درصدی خواهند داشت؟ در این مقاله با رمزارزهایی مثل دوج کوین (DOGE)، بی ان بی (BNB)، کاردانو (ADA) , … که می‌توانند در این ماه سوددهی بسیار بالایی داشته باشند آشنا می‌شویم.  

 

علی رغم آنکه قیمت ارزهای دیجیتال دوباره صعودی شده است. کسانی که به اندازه کافی با خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنایی دارند، می‌دانند تنها راه شناسایی پروژه‌های بلاک چین با ظرفیت رشد 100 برابری این است که علاوه بر مشورت گرفتن از تریدرهای معروف خودتان نیز در مورد هر پروژه و رمزارز تحقیقات لازم را انجام دهید. 

 

در حال حاضر، بیش از 20,000 ارز دیجیتال (به ارزش 1,087,470,354,781 دلار) در بازار وجود دارد که انتخاب از میان آنها برای تریدرها و سرمایه گذاران مبتدی بسیار دشوار است. بنابراین، در ادامه لیستی از 5 پروژه رمزارزی با پتانسیل رشد قیمت تا 100 برابر در ماه فوریه 2023 را برایتان آماده کرده‌ایم. 

 

کاردانو (Cardano)

ارز دیجیتال کاردانو (ADA)، یکی از بزرگترین رمزارزها از لحاظ ارزش بازار یا مارکت کپ است که اکنون جایگاه 8ام بازار را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر، با تلاش خریداران و سرمایه گذاران در یک ماه گذشته قیمت کاردانو با رشد 48 درصدی، بالاتر از سطح 0.4012 دلار خرید و فروش می‌شود. پیش بینی می‌شود قیمت کاردانو در روزهای آتی تا سطح 0.44 دلار نیز افزایش یابد.

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

نمودار قیمت کاردانو در یک ماه گذشته. منبع: کوین مارکت کپ

 

اَولانچ (Avalanche)

ارز دیجیتال اَولانچ (AVAX) یک بار توانسته به لیست 10 رمزارز برتر بازار راه بیابد و اکنون در جایگاه 15ام قرار دارد. رمز ارز اَولانچ با قیمت فعلی 21 دلار در یک ماه گذشته بیش از 83.5 درصد رشد داشته است، و احتمال می‌رود این ارز دیجیتال آماده تکرار تاریخ خود باشد. اگر قیمت اَولانچ بتواند خط مقاومت را بشکند، پیش بینی می‌شود این ارز دیجیتال در روزهای آتی تا قیمت 22 دلار و سپس به 24 دلار برسد.

 

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

نمودار قیمت اَولانچ در یک ماه گذشته. منبع: کوین مارکت کپ

 

  1. پالیگان (Polygon)

 یکی دیگر از ارزهای دیجیتال با ظرفیت رشد 100 برابری در فوریه 2023، ارز دیجیتال پالیگان یا متیک (MATIC) است. قیمت متیک طی 30 روز گذشته، با رشد 49.5 درصدی از 0.75 دلار به 1.14 دلار را رسیده است. طرفداران این کریپتو، مرتباً در حال ایجاد مومنتوم هستند تا مسیر رالی قیمت پالیگان تا 1.30 دلار را هموار کنند. اگر این آلت کوین بتواند مقاومت‌های پی در پی پیش‌روی خود را بشکند، این رالی تا سطح 1.50 دلار ادامه خواهد داشت.

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

نمودار قیمت متیک در یک ماه گذشته. منبع: کوین مارکت کپ

 

  1. بایننس کوین (Binance coin)

اگر قصد خرید ارز دیجیتال دیگری به‌جز خرید بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را دارید، بایننس کوین (BNB) یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در حال حاضر، قیمت BNB در سطح 335 دلار قرار دارد و نشانه‌های صعودی خوبی به نمایش گذاشته است. سرمایه گذاران برای استفاده از این فرصت، تمام تلاش خود را برای رشد و حفظ قیمت بایننس کوین خواهند کرد. اگر موفق شوند، رمزارز صرافی بایننس شاهد یک جهش بزرگ در ماه فوریه خواهد بود.

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

نمودار قیمت بایننس کوین در یک ماه گذشته. منبع: کوین مارکت کپ

 

  1. دوج کوین (Dogecoin)

قیمت دوج کوین (DOGE) در یک ماه گذشته با 36 درصد افزایش قیمت بالاخره توانست از سطح 0.09 دلار عبور کند و اکنون در قیمت 0.095 دلار در نوسان است. اگر قیمت دوج کوین از میزان فعلی فراتر برود، احتمال می‌رود قیمت دوج کوین تا مقاومت بعدی در سطح 0.11 دلار افزایش یابد. افزایش تقاضای خرید دوج کوین توانسته است این رمزارز را به یکی از ارزهای دیجیتال با ظرفیت رشد 100 برابر تبدیل کند.

معرفی 5 ارز دیجیتال برتر با ظرفیت رشد 100 برابری

نمودار قیمت دوج کوین در یک ماه گذشته. منبع: کوین مارکت کپ

 

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال به سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی مراجعه نمایید.  

جدیدترین مطالب سایت