معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

بازار تلویزیون در ایران تنوع بالایی از نظر قیمت و کیفیت دارد. انواع برندهای خارجی و البته ایرانی در رقابت بزرگ جلب توجه مشتری حضور دارند.  سوال اصلی خریداران ایرانی این است؛ تلویزیون چی‌ بخریم؟ در این مقاله قصد داریم به این پرسش اساسی پاسخ دهیم و بهترین تلویزیون‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

5 برند برتر تلویزیون ساخت ایران

در بازار خرید ایران، تلویزیون‌های ساخت داخل اعتبار زیادی برای خود کسب کرده‌اند. خریداران تلویزیون بیش از گذشته به برندهای ایرانی روی آورده‌اند و از سوی دیگر تولیدکنندگان ایرانی با ارتقا دانش فن‌آوری وسواس بیشتری در تولید با کیفیت انواع تلویزیون از خود نشان می‌دهند. خرید تلویزیون از برندهای ایرانی مزایای بی‌شماری دارد؛ از این میان می‌توان به قیمت مناسب، پشتیبانی، گارانتی و نمایندگی‌های در دسترس اشاره کرد.

اگر سوال شما هم این است که در میان برندهای ایرانی تلویزیون چی بخریم؟ مطالعه‌ی این بخش می‌تواند یاری رسان‌تان باشد. در این‌جا 5 برند برتر و پر فروش تلویزیون ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

 

1-  ایکس ویژن

ایکس ویژن برند پر فروش و محبوب ایرانی متعلق به شرکت با سابقه‌ی مادیران است. مادیران سال‌ها در زمینه‌ی خدمات پس از فروش برندهای مطرح فعالیت می‌کرد، تا این‌که در سال 1385 اولین تلویزیون ایرانی خود را به بازار معرفی کرد.

تلویزیون‌های ایکس‌ویژن با قطعات با کیفیت چینی در ایران مونتاژ می‌شوند. سایزهای این تلویزیون‌ها تنوع بالایی از 24 تا 64 اینچ دارد. کیفیت بالای صوتی و تصویری ایکس ویژن تضمین شده است و خدمات پس از فروش با کیفیت بالایی از محصولات فروش رفته پشتیبانی می‌کند.

پر فروش‌ترین مدل تلویزیون ایکس‌ویژن 55XT540 می‌باشد. صفحه‌ی نمایش این مدل 55 اینچ و LED می‌باشد. همچنین می‌توان به مدل 49XK580  اشاره کرد که با 49 اینچ از باکیفیت‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین تلویزیون‌های بازار ایران محسوب می‌شود.

 

ویژگی‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن

سیستم عامل اندروید

پردازنده‌ی 4 هسته‌ای

پنل تصویری‌ LED

نمایش تصاویر با وضوح بالا و طبیعی (HD و full HD)

سیستم صوتی به کار رفته در محصولات pure sound و Harman Kardon

مجهز به فن‌آوری HDR

درگاه ورودی USB و HDMI

تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت

 

2- جی پلاس

پیش‌ترگلدایران که به عنوان نماینده‌ی محصولات LG در ایران شناخته می‌شد. حالا پا را فراتر گذاشته و با تولید محصولات مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت از پاسخ‌های بالقوه به این سوال تبدیل شده؛ تلویزیون چی بخریم؟

 

تمام محصولات صوتی و تصویری جی‌پلاس از گارانتی معتبر شرکت مادیران برخوردار می‌باشند. قهرمان تازه نفس برندهای ایرانی در ابعاد و سایزهای متنوعی عرضه می‌شود. به دلیل امکانات ویژه‌ای که این برند به مشتریان خود عرضه می‌کند،‌ به عنوان رقیب جدی برندهای ایرانی و خارجی حضور قدرتمندی از خود نشان داده.

 

ابعاد تلویزیون‌های جی پلاس از 32 تا 82 را در برمی‌گیرد. این برند از جمله برندهایی است که توانسته کیفیت4K UHD  را به معنای واقعی تحقق بخشد.

 

ویژگی‌های تلویزیون‌های جی پلاس

سیستم عامل اندروید

مجهز به درگاه‌های خروجی USB و HDMI

قابلیت اتصال هدفون

وضوح بالای تصاویر

پشتیبانی از فن‌آوری 4K

گیرنده‌ی دیجیتال

مجهز به فن‌آوری HDR

کیفیت صوتی بالا

ورودی و خروجی HDMI CEC

 

3- اسنوا

اسنوا به عنوان بخشی از گروه تولیدی انتخاب از موفق‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی ایرانی محسوب می‌شود. این برند جوان علاوه بر حضور در بازار ایران، محصولاتش را به کشورهای منطقه صادر می‌کند. تلویزیون‌های اسنوا با تکنوژی‌های روز همگام است و از جمله تولید کننده‌ی تلویزیون‌های هوشمند داخلی محسوب می‌گردد.

مدل SLD-43SA270 اسنوا با وضوح تصویری FULL HD از زیباترین محصولات داخلی با قیمت ارزان است.

 

ویژگی‌های تلویزیون‌های اسنوا

تولید تلویزیون‌های هوشمند

تنوع سایز از 32 تا 75 اینچ

تصاویر HD و Full HD

خروجی با کیفیت صدا

تکنولوژی صفحه LED و QLED

قابلیت PVR

پردازنده‌ی 4 هسته‌ای

 

4- پارس الکتریک

تلویزیون‌های پارس بخشی از نوستالژی دوران کودکی ما هستند. این برند با سابقه‌ی ایرانی همچنان با قدرت در بازار حضور دارد و با تولید محصولات به‌روز جزء ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار است. پس اگر می‌پرسید تلویزیون چی بخریم؟ پیشنهاد می‌کنیم پارس الکتریک را در لیست برندهای مورد بررسی‌تان قرار دهید.

معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

ویژگی‌های تلویزیون‌های پارس الکتریک

رزولشن بالای تصاویر

پنل TFT LCD

ماندگاری بالا

گارنتی 18 ماهه

کیفیت 4K تصاویر

خروجی صوتی با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با برندهای خارجی

کیفیت‌ بالای سخت‌افزاری

 

5- شهاب

اگر از فروشندگان بپرسید تلویزیون ایرانی چی بخریم حتما مدل 50SH201U1 تلویزیون شهاب را پیشنهاد می‌کنند. شهاب با سابقه‌ی 60 ساله تولید محصولات صوتی و تصویری، همگام با تکنولوژی‌های روز از قدرتمند‌ترین های بازار ایران می‌باشد.

این برند همچینین جزء پیشگامان تلویزیون‌های هوشمند در ایران است که محصولاتش از استاندارهای تولید جهانی برخوردار می‌باشد.

 

ویژگی‌های تلویزیون‌های شهاب

تلویزیون‌های هوشمند

تنوع سایز از 24 تا 86 اینچ

پشتیبانی از تکنولوژی 4K

گیرنده‌ی دیجیتالی

درگاه‌های ورودی و خروجی

پشتیبانی از کارت حافظه

5 برند برتر تلویزیون‌های خارجی

 

تلویزیون‌های خارجی پای ثابت خانه‌ی هر ایرانی بود، تا زمانی‌ که نوسانات بازار ارز منجر به افزایش چشمگیر قیمت برند‌های خارجی شد. با این حال هنوز خیلی‌ها ترجیح‌ می‌دهند هزینه‌ی بیشتری پرداخت کنند تا یک تلویزیون خارجی با کیفیت بخرند. در این بخش 5 برند برتر تلویزیون‌ خارجی را معرفی خواهیم کرد.

 

1- سامسونگ

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی واقع در کره‌ی جنوبی‌ست که با تولید محصولات پیش‌رو بخش بزرگی از بازار صوتی و تصویری جهان را به خود اختصاص داده. جدیدترین تکنولوژي‌های روز را می‌توان در محصولات سامسونگ مشاهده کرد.

 

معرفی 5 برند ایرانی و خارجی تلویزیون در بازار خرید ایران

ویژگی‌های تلویزیون‌های سامسونگ

تلویزیون‌های تخت و خمیده

صفحه‌ی نمایش LED و QLED

مناسب برای گیمینگ

وضوح بالای تصاویر

خروجی‌های صوتی قدرتمند

تولید تلویزیون‌های هوشمند با آخرین فن‌آوری

گیرنده‌ی دیجیتال

تنوع کمی و کیفی پورت‌های ورودی و خروجی

 

2- ال‌جی

ال‌جی برند محبوب کره‌ای‌ست که با بسیاری از برندهای معتبر دنیا در زمینه‌ی تولید صفحه‌ی نمایش همکاری دارد. در واقع اولین تولید‌کننده‌ای که به تکنولوژی OLED انقلاب تصویری بزرگی به راه انداخت، ال‌جی می‌باشد. وضوح بالای تصاویر در کنار قابلیت‌های سخت‌افزاری مهم‌ترین نقاط قوت ال‌جی است.

ویژگی‌های تلویزیون‌های ال‌جی

مقرون‌به‌صرفه و با دوام

تولیدکننده‌ی تلویزیون‌های هوشمند

سیستم عامل WebOS 3.5

پنل تصویری LED و OLED

استفاده از پنل IPS با زاویه دید گسترده

قابلیت اتصال Magic Remote

انواع درگاه‌های ورودی و خروجی

 

3- سونی

سونی از دیرباز رقیب جدی سامسونگ و ال‌جی در بازار ایران بوده است. قیمت محصولات سونی به نسبت برندهای محبوب دیگر کمی بالاتر است و به همان میزان کیفیت بالاتری نیز دارند. به صورت خلاصه نقاط قوت سونی را می‌توان کیفیت بالای ساخت، کارایی فوق‌العاده، امکانات پیشرفته و تکنولوژی روز عنوان کرد.

ویژگی‌های تلویزیون‌های سونی

ساخت قدرتمند

LED با پنل‌های VA با کنتراست بالا

تصاویر با وضوح بالا و زنده

پنل‌های OLED

استفاده از تکنولوژي IPS برای گسترش زاویه دید

کیفیت صدای خروجی بالا

گیرنده‌ی داخلی دیجیتال

 

4- هایسنس

اگر از ما بپرسید تلویزیون ارزان خارجی چی بخریم؟ هایسنس را در لیست‌تان قرار خواهیم داد. فن‌آوری روز، کیفیت بالا و قیمت مناسب ویژگی‌های بارز هایسنس هستند. این برند چینی با بیش از نیم قرن سابقه‌ی فعالیت،‌ محصولات متنوع صوتی و تصویری را تولید می‌کند. برخی مدل‌های هایسنس از نظر طراحی جزء ظریف‌ترین محصولات موجود در بازار هستند.

 

ویژگی‌های تلویزیون‌های هایسنس

طراحی منحصر به فرد

قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

صدای فراگیر واقعی

قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های هوشمند به صورت بی‌سیم

تولید تلویزیون‌های LED 4K و QLED

به کارگیری پنل VA برای افزایش کنتراست

تنوع بالا در نوع و ابعاد محصولات

 

جدیدترین مطالب سایت