معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر

 اگر قصد خرید یک آب تصفیه کن خوب را دارید نوع اسمز معکوس آن را تهیه نمایید که بتواند نیترات، کلر، رسوبات و مواد شیمیایی آب را از بین ببرد و سختی آب را کم کندبرترین برند های تصفیه آب در دنیا از سیستم اسمز معکوس برای از بین بردن املاح آب استفاده می کنند. به همین جهت برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی را می توانید از نمایندگی مینروا فیلتر تهیه نمایید که عرضه ی انحصاری پر فروش ترین مارک تصفیه آب در ایران یعنی مینروا را نیز در اختیار دارد.

 

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

آب تصفیه کن سافت واتر

سافت واتر بیش از نیم قرن است که در تولید دستگاه های تصفیه آب تجربه دارد و انواع دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون را تولید می کند.آب تصفیه کن سافت واتر تایوانی مثل سی سی کا دارای قطعات اصل تایوانی و مونتاژ شده ایران می باشند و با تجربه و سابقه ی بسیار زیاد این برند همواره از پر طرفدار ترین دستگاه ها بوده است.

 

دستگاه اکسیژن ساز سافت واتر کامل ترین مدل این برند می باشد که با بهره مندی از سیستم های قلیایی و اکسیژن ساز با افزایش اکسیژن و انرژی آب کیفیت و خواص آن را دو برابر می کند.دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر دارای 6 الی 8 مرحله تصفیه آب هستند که تصفیه آب قلیایی هفت مرحله ای یکی از پر فروش ترین و بهترین مدل های آن می باشد.

 

معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر

آب تصفیه کن سی سی کا

کمپانی سی سی کا قطعات و لوازم جانبی دستگاه هایش را خود تولید می کند و کیفیت آن ها در دنیا مشهور است .آب تصفیه کن سی سی کا جرو بهترین دستگاه های اسمز معکوس دنیا می باشد که در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. فیلتر ممبران آمریکایی آن که دارای میلیون ها بافت ریز می باشد می تواند 99 درصد املاح و مواد مضر آب از جمله نیترات را از بین ببرد. تصفیه آب ها ی سی سی کا زیر سینکی  هستند و در مدل های 6 الی 8 مرحله ای تولید می شوند و قابلیت نصب به ساید را نیز دارند.

 

این  دستگاه در ایران مونتاژ می شود و قطعات آن تایوانی می باشد. این برند با داشتن استاندارد سازمان جهانی بهداشت و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری ها و مواد اولیه یک دستگاه بسیار مناسب برای تصفیه آب منزل می باشد.

 

آب تصفیه کن مینروا

 حرفه ای ترین مدل مینروا دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه دارای سیستم های اسمز معکوس و قلیایی و اکسیژن ساز است که با کیفیت ترین آب را تحویل شما می دهد.پمپ قوی و مخزن تانک پک اصل تایوان و فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک با هولوگرام اورجینال مینروا سبب می شود که آب آشامیدنی را تا بالاترین حد استاندارد برساند و خالص ترین آب را در اختیار شما قرار دهد.

 

تصفیه آب مینروا استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهی سازمان بهداشت غذا و داروی آمریکا FDA، استاندارد اروپا CE و گواهینامه ی کنترل کیفیت بهداشت آب QW را دارد به همین خاطر کاملا قابل اطمینان می باشد.

 

آب تصفیه کن مینروا در حال حاضر پر فروش ترین دستگاه در بازار می باشد. این برند با استفاده از فناوری اسمز معکوس و بهره گیری از سیستم های قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز ، دستگاه های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را با کیفیت بالا تولید کرده است.

 

از مزایای این برند تایوانی می توان به دارا بودن نماد اصالت و خدمات پس از فروش بسیار مناسب اشاره کرد. شما می توانید انواع دستگاه های مینروا را از نمایندگی انحصاری آن که شرکت مینروا فیلتر و همچنین تصفیه آسا هستند تهیه نمایید.

 

مشخصات آب تصفیه کن خانگی اصل

به کیفیت قطعات دستگاه نیز توجه کنید. قطعات دستگاه تصفیه آب در برند های تایوانی به خصوص مینروا باید اصل و ساخت تایوان باشند. که با خرید ازمینروا فیلتر می توانید از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید. داشتن ضمانت کالا و خدمات پس از فروش هم نکته بسیار مهمی در راهنمای خرید تصفیه آب است چرا که نشان دهنده ی اورجینال بودن آن می باشد و باید از وجود آن قبل از خرید اطمینان حاصل نمایید.

 

دستگاه تصفیه آب باید بتواند سختی آن را کاهش دهد. به همین دلیل دستگاه باید از نوع سیستم اسمز معکوس باشد و از مهم ترین مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل روش تصفیه آن است. این دستگاه ها حداقل 5 و یا 6 فیلتر دارند و ممبران و پمپ و مخزن و هوزینگ ها اجزای اصلی آن می باشند بنابراین دستگاهی که حتی یکی از این موارد را هم نداشته باشد خریداری نکنید. این دستگاه تقلبی می باشند و یا جزو تصفیه آب های اولترافیلتراسیون هستند که قادر به کاهش سختی آب نمی باشند.

 

با رعایت این نکات همواره خریدی مطمئن و راحت خواهید داشت و تنها به مراکز خرید معتبر مراجعه می نمایید تا دستگاهی اصل با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

معروف ترین برندهای دستگاه تصفیه آب در مینروا فیلتر

 

خرید تصفیه اب خانگی با بهترین قیمت

تهیه آب تصفیه کن با بهترین قیمت از شرکت مینروا فیلتر مزایای بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. این شرکت بهترین برند های تصفیه آب دنیا را در اختیار دارد که همگی اصل هستند و نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران نیز می باشد. جهت مشاهده بهترین تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

این مجموعه انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی اورجینال سی سی کا و سافت واتر و مینروا را وارد می کند و با قیمت مناسب به فروش می رساند. گارانتی یک ساله طلایی بی قید و شرط شرکت، خدمات پس از فروش ارزنده ، پشتیبانی 24 ساعته، سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر ها، ارسال و نصب رایگان دستگاه به شهر های تهران و کرج، رباط کریم، اسلام شهر و شهریار، بهره مندی از تخفیفات ویژه ی دوره ای، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از خدمات مینروافیلتر  می باشد.

 

شما می توانید در کوتاه ترین زمان و با صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود با مراجعه به سایت مینروا فیلتر بهترین دستگاه های تصفیه آب منزل خود  را همراه با قیمت و سایر اطلاعات آن مشاهده نمایید و خرید خود را آنلاین انجام دهید تا در اسرع وقت آن را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی خرید در خصوص انتخاب مناسب ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب منزلتان می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید که همه روزه در تمام ساعات روز جهت راهنمایی مشتریان عزیز آماده به پاسخگویی می باشند.

جدیدترین مطالب سایت