معیارهای انتخاب مبل و صندلی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معیارهای انتخاب مبل و صندلی

زمانی که اقدام به شروع یک کار می کنید و فضایی را به عنوان محیط کار خود در نظر میگیرید، باید به فاکتورهای بسیاری توجه داشته باشید. دکوراسیون یکی از بخش های مهم است که برخی از کارفرمایان نسبت به آن بی توجه هستند.

 

اما باید در نظر داشته باشید که محیط کار در میزان انرژی کارکنانتان تاثیر بسزایی دارد و حتی زمانی که اقدام به برگزاری جلسات یا ملاقات با مشتریان میکنید، دکوراسیون اتاق کنفرانس یا دکوراسیون اتاق انتظار بسیار مهم است.

 

همچنین برخی اوقات مشتریان یا مراجعه کنندگان، زودتر از موعد مقرر شده میرسند و در چنین شرایطی باید در اتاق انتظار منتظر باشند. زمانی که مشتری هایتان به اداره یا محیط کارتان مراجعه می کنند و در انتظار رسیدن زمان تعیین شده هستند، باید از شرایط خوبی برخوردار باشند.

 

اینگونه مواقع کیفیت مبل انتظار بسیار مهم است زیرا باید از بروز خستگی جلوگیری کند و منجر به کلافگی مشتری نشود. به همین دلیل می توانید مبل انتظار با یک میز عسلی مناسب را برای سالن انتظار انتخاب کنید تا زمانی که سپری می شود، راحت تر باشد و منجر به کلافگی مراجعه کننده نشود.

 

بهترین جنس مبلمان اداری و صندلی

هنگامی که اقدام به خرید مبلمان یا صندلی می کنید در وهله اول به مدل آن توجه می کنید و سپس به کیفیت آن بپردازید. در واقع طرح یک صندلی یا مبل مهم است ولی کیفیت صندلی و مبل بسیار حائز اهمیت تر است. شما از صندلی برای کار استفاده می کنید و زمانی که کارکنان از صندلی استفاده می کنند بسیار زیاد است. به همین دلیل صندلی باید کیفیت خوبی داشته باشد تا علاوه بر دوام بالا، از بروز آسیب های فیزیکی هم جلوگیری کند.

 

همچنین مبلمانی که برای قسمت های اتاق کنفرانس، اتاق مدیر و بخش های دیگر فضای کاری تان انتخاب می کنید باید علاوه بر طرح زیبا، دارای کیفیت خوبی باشند تا احساس راحتی را به خوبی منتقل کنند. برای تولید مبلمان اداری، مبل انتظار، صندلی اداری و صندلی کامپیوتر از پارچه های متنوعی استفاده می شود که کیفیت های گوناگونی دارند.

 

همچنین تولید صندلی های ذکر شده و مبلمان نام برده با استفاده از رویه چرمی هم امکانپذیر است. در نتیجه شما می توانید رویه چرمی یا رویه پارچه ای را برای صندلی یا مبل موردنظرتان انتخاب کنید. اما در هر صورت باید توجه داشته باشید که رویه ضد تعریق باشد.

 

به دلیل استفاده طولانی مدت از صندلی، هنگام تولید باید از پارچه های مرغوب یا چرم هایی که دارای شیارهایی برای گردش هوا هستند، استفاده شود. شرکت سیلا با در نظر گرفتن تمامی شرایط استاندارد برای یک مبل و صندلی، اقدام به تولید محصولات متنوعی کرده است. تمام صندلی ها و مبلمان تولید شده در شرکت سیلا مطابق با بهترین استاندارد ها هستند و کارایی فوق العاده ای دارند.

 

مهم ترین ویژگی های مبلمان و صندلی

مهم ترین ویژگی یک مبل یا یک صندلی، راحت بودن و عدم آسیب رسانی آن است. فیزیک بدن انسان به دلیل حساسیتی که دارد با استفاده از وسایل نامرغوب به راحتی دچار آسیب می شود و باید به خوبی از جسم خود مراقبت کنید. مبلمان و صندلی به دلیل رفع خستگی تولید شده اند و زمانی که اقدام به کارکردن می کنید باید از صندلی باکیفیت استفاده کنید تا دیرتر خسته شوید و دچار گرفتگی های عضلانی یا کمر درد نشوید.

 

اگر صندلی مطابق با شرایط فیزیکی تان نباشد، دچار خستگی بدنی یا گرفتگی عضلات می شوید. در چنین شرایطی به دلیل گرفتگی عضلات و احساس کوفتگی بدن با کاهش کارایی مواجه می شوید. پس نتیجه میگیریم یک صندلی با کیفیت می تواند از بروز آسیب بدنی و کاهش کارایی جلوگیری کند.

 

زمانی که برای خرید صندلی اقدام می کنید با گزینه های متنوعی از جمله صندلی چرخ دار یا گردون، صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته، صندلی های ثابت و موارد بسیار دیگری مواجه می شوید. در چنین شرایطی باید نیاز خود را در نظر بگیرید و سپس صندلی را انتخاب کنید که برای کاربرد موردنظرتان، مناسب تر است.

جدیدترین مطالب سایت