مهمترین لوله های مصرفی در بخش صنعت و ساختمان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مهمترین لوله های مصرفی در بخش صنعت و ساختمان

همانطور که میدانید تاسیسات بخش حیاطی یک ساختمان,برج ,مجموعه و در کل یک شهر و یا یک روستا میباشد مهمترین قسمت این تاسیسات بخش پایپینگ آن است که عبارت است از لوله ها و اتصالاتی که بسته به نوع پروژه میتواند در انواع فولادی ,پلیمری و یا انواع استیل باشد .

 

سیستمهای پایپینگ در مقوله ی کشاورزی و صنعت عموما از نوع لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف میباشند که در فشارهای نامی 4 الی 16 اتمسفر مورد استفاده قرار میگیرند .

 

لوله های پلی اتیلن از مناسبترین گزینه های این صنعت به جهت مزایای ویژه ای که دارند هستند .مناسب بودن قیمت لوله پلی اتیلن ,حمل و نقل آسان ,تولید سریع و سهل الوصول بودن و امکان اتصال این لوله ها در کمترین زمان از مهمترین مزایای این لوله ها به شمار میروند .

 

مهمترین لوله های مصرفی در بخش صنعت و ساختمان

در این بین لوله های دیگری نیز هستند که در صنعت کشاورزی ,ساختمانی و فاضلاب از اقبال خوبی برخوردارند نام این لوله هاU لوله پلیکا میباشد که به نظر کمتر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد .

 

لوله های پلیکا نیز در انواع مختلفی تولید میگردند که بسته به نوع کاربری دارای ضخامتها و ابعاد متمایزی از یکدیگر میباشند ..اما بخش اعظم لوله های مصرفی در صنایع نفت ,گاز و پتروشیمی را به جهت نوع فشار کاری و متریال مورد نیاز لوله های فولادی تشکیل میدهند لوله های فولادی نیز دارای بخشهای مختلفی منجمله نوع ساخت لوله ,متریال و ابعاد میباشند  که مهمترین و پر مصرفترین آنها لوله مانیسمان میباشد .لوله های مانیسمان به جهت نوع ساختار واستحکامی که دارند در زمره ی لوله های پر مصرف در پروژه های صنعتی قرار میگیرند .

 

جدیدترین مطالب سایت