موفقیت در آزمون YOS ترکیه با حل نمونه سوالات یوس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
موفقیت در آزمون YOS ترکیه با حل نمونه سوالات یوس

آزمون یوس، آزمونی برای جذب متقاضیان غیربومی تحصیل در ترکیه می‌باشد. قبولی در این آزمون امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی رشته‌های مختلف و همچنین رشته‌هایی نظیر پزشکی را برای متقاضیان فراهم می‌کند. تفاوت آزمون یوس با کنکور سراسری ایران به این صورت است که، دانشگاه‌های ترکیه تا سال 2022 خود اقدام به برگزاری این آزمون می‌کنند. با این وجود آزمون یوس دانشگاه‌های ترکیه، ساختار کاملاً یکسانی باهم دارند.

 

ساختار آزمون یوس

آزمون یوس از سه بخش ریاضی، هوش و هندسه تشکیل شده است. دفترچه آزمون یوس غالباً به زبان‌های ترکی و انگلیسی است. بنابراین برای پاسخگویی به سوالات یوس آزمون یوس تسلط نسبی بر روی هر دو زبان کافی است. شرکت در آزمون یوس، بیش از یک دانشگاه در ترکیه بلامانع است. تنها تفاوت آزمون یوس دانشگاه‌های مختلف با یکدیگر، در دشواری آزمون خواهد بود.

 

نمونه سوالات یوس آزمون‌های یوس

مجموعه یونی لند برای متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی به ترکیه را دارند خدمات مختلفی ارائه کرده است. این خدمات برای رسیدن داوطلبین به هدفشان کمک شایانی خواهد کرد. یکی از این خدمات نمونه سوالات یوس دانشگاه های مختلف ترکیه است که به رایگان برای استفاده متقاضیان آزمون یوس قرار داده شده است. در ادامه لیستی از مهمترین نمونه سوالات گردآوری شده آورده شده است:

 

نمونه سوالات یوس سوس دانشگاه اینونو

نمونه سوالات یوس دانشگاه جراح پاشا

نمونه سوالات یوس دانشگاه هاران

نمونه سوالات یوس دانشگاه سامسون

نمونه سوالات یوس دانشگاه استانبول

نمونه سوالات یوس دانشگاه آنکارا

نمونه سوالات یوس دانشگاه مارمارا

نمونه سوالات یوس دانشگاه آکدنیز

نمونه سوالات یوس دانشگاه ییلدیزتکنیک

نمونه سوالات یوس دانشگاه چاناکله یوس

نمونه سوالات یوس دانشگاه جلال بایار

نمونه سوالات یوس دانشگاه سلیمان دمیرل

نمونه سوالات یوس دانشگاه 19 ماییس

نمونه سوالات یوس دانشگاه دوکوزایلول

نمونه سوالات یوس دانشگاه آتاتورک

نمونه سوالات یوس دانشگاه ارجیس

نمونه سوالات یوس دانشگاه یوزونجوییل

نمونه سوالات یوس دانشگاه عدنان مندرس

نمونه سوالات یوس دانشگاه سیواس جمهوریت

نمونه سوالات یوس دانشگاه کونیب

نمونه سوالات یوس دانشگاه دوملوپینار

نمونه سوالات یوس دانشگاه فیرات

نمونه سوالات یوس دانشگاه دوزجه

نمونه سوالات یوس دانشگاه کارابوک

نمونه سوالات یوس دانشگاه کارادنیز

و …

 

موفقیت در آزمون YOS ترکیه با حل نمونه سوالات یوس

 

حل متفاوت سوالات یوس آزمون یوس

حل آسان و بی نظیر سوالات یوس آزمون یوس با مدرسان یونی لند! شما می‌توانید با مراجعه به سایت یونی لند، نمونه‌ای از تدریس فوق العاده دوره های مختلف یوس اساتید مجموعه را مشاهده کنید. روش‌هایی که در این دوره‌ها ارائه می‌شوند، حاصل تلاش‌های بی وفقه و ابداع روش‌هایی جدید حل سؤال می‌باشند. سوالاتی که در این دوره، مطرح می‌شوند کاملاً چالشی و مطابق با آزمون یوس دانشگاه‌های ترکیه می‌باشد.

 

یوس و یونی لند

موسسه یونی لند ارائه دهنده مشاوره و آموزش در زمینه تحصیل در ترکیه و آزمون یوس است. اگر می‌خواهید بر حل سوالات یوس دانشگاه‌های ترکیه مسلط شوید، یونی لند به شما در این مسیر کمک می کند. یونی لند ضمن ارائه برنامه‌های راهبردی نظیر کلاس آنلاین و حضوری یوس ، نمونه سؤال، جزوه تألیفی، آزمون‌های آزمایشی و کارنامه تحلیلی، مشاوره نیز ارائه می‌دهد.

 

تحصیل در ترکیه با آزمون یوس

آزمون یوس مختص تحصیل داوطلبین بین المللی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ترکیه است. اگر به دنبال تحصیل در رشته هایی چون پزشکی، دندان پزشکی، حقوق، رشته های مهندسی و هنری در ترکیه هستید، با شرکت در آزمون یوس دانشگاه های مختلف ترکیه می توانید شانس خود را برای قبولی در رشته موردعلاقه‌تان امتحان کنید.

جدیدترین مطالب سایت