برترین مکمل های افزایش عضله سازی چیست؟ + قیمت روز در پارسی پودر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
برترین مکمل های افزایش عضله سازی چیست؟ + قیمت روز در پارسی پودر

آیا بهترین مکمل های افزایش حجم را می شناسید؟ آیا می دانید برای افزایش عضله سازی به چه مکمل هایی در بدنسازی احتیاج دارید؟ ورزش یکی از بهترین راه ها برای داشتن تناسب اندام و سلامت است. برای بهره مندی از مزایای ورزش، باید از رژیم غذایی و تغذیه مناسب برخوردار باشید . زیرا برای به دست آوردن عضله و قدرت، رژیم غذایی نقش اساسی را ایفا می کند. این موضوع برای افرادی که بدنسازی رقابتی دارند یا به دنبال ساختن افزایش عضله سازی هستند، کاملا صادق است. اما سوال اصلی این است، بهترین مکمل های افزایش حجم چیست ؟!

 

برای مشاهده قیمت بروز و اطلاعات بیشتر مکمل ها به فروشگاه اینترنتی پارسی پودر سر بزنید .

 

پروتئین تغلیظ شده شیر پگاه | پودر MPC

پودر پروتئین پگاه محصولی کاملی می باشد که از وی و کازئین تشکیل شده . وی پروتئین زود هضم و کازین پروتئین دیر هضم است . پس MPC پروتئینی میان جذب است و دارای تمامی آمینو اسیدهای ضروری و غیرضروری از جمله BCAAیا آمینو اسید های شاخه دار گلوتامین آرژنین و…. می باشد .

عزیزانی که قصد دارم پروتئین روزانه خود را از یک منبع با کیفیت و همچنین ارزان قیمت تر از نمونه های خارجی دریافت کنند می‌توانند از این محصول طبیعی استفاده کنند

 

امروزه اثبات شده است که مصرف ترکیبی از انواع مختلف پروتئین در درژیم ورزشکاران بهره وری بالاتری نسبت به استفاده از یک نوع پروتئین زود جذب و یا پروتئینی دیر جذب دارد.

 

چرا که بدن انسان در شرایط و ساعات مختلف و بر اساس شدت فعالیت نیاز به درصد متفاوتی از انواع اسیدهای آمینه به منظور ثبات حالت آنابولیک (عضله سازی) و جلوگیری از کاتابولیک (ریزش عضلات) دارد.

 

مکمل MPC که ترکیبی از پروتئین وی (زودجذب) و کازئین (دیرجذب) میباشد . علاوه بر اینکه نیاز بدن به تمام آمینو اسید های را تامین میکند ، ​میتواند تا ساعت ها ماندگاری خود را حفظ نماید.

 

قیمت این مکمل نیز یک سوم مکمل های خارجی میباشد . برای کسانی که میخواهند در هزینه ها صرفه جویی کنند ، میتوانند از MPC نهایت بهره را ببرند.

 

افزایش حجم با پروتئین وی

برترین مکمل های افزایش عضله سازی چیست؟ + قیمت روز در پارسی پودر

 

پروتئین وی یکی دیگر ار بهترین مکمل های افزایش حجم به شمار می رود. این مکمل سرشار از BCAA است و خیلی سریع هضم می شود و برای مصرف پس از یک تمرین سنگین ایده آل است. پروتئین وی یک پروتئین طبیعی است که به همراه کازئین در شیر یافت می شود و در شکل غلیظ آن می تواند واکنش بدن را در برابر استرس فیزیکی به سرعت پیگیری کند.

 

گلوتامین

گلوتامین یکی دیگر از اسیدهای آمینه است که جز بهترین مکمل های افزایش حجم قرار می گیرد. این شایع ترین آمینو اسید در ماهیچه ها است و حدود 61 درصد بافت ماهیچه ای را تشکیل می دهد. این مکمل به بدن در مقابله با فشار فیزیکی بدنسازی سنگین کمک می کند. این ماده هرگونه آمونیاک اضافی را که هنگام تمرین بیش از حد یا برای بدنسازی رقابتی در بدن شما جمع آوری می شود، از بین می برد. آمونیاک اضافی در بدن می تواند تعادل اسید و باز را که باید در بدن وجود داشته باشد به شدت بر هم بزند.

 

کافئین

 

یکی دیگر از بهترین مکمل های افزایش حجم که محققان بر آن تاکید می کنند، مصرف کافئین است. کافئین به دلیل توانایی در افزایش عملکرد برای تمرینات استقامتی و تمرینات با شدت بالا مورد مطالعه گسترده قرار گرفته است . برای ورزش های هوازی بسیار مفید است . اما از آنجا که بدنسازی بی هوازی است، نتایج تحقیقات کافئین متفاوت است، همانطور که در زیر خواهیم دید.

 

گینر

برترین مکمل های افزایش عضله سازی چیست؟ + قیمت روز در پارسی پودر

 

این مکمل ها عمدتا توسط افرادی که برای افزایش وزن تلاش می کنند، استفاده می شود. به عنوان مثال، افرادی که میزان متابولیسم پایه بالایی دارند با وجود مصرف مقدار زیادی کالری قادر به افزایش وزن نیستند. بنابراین، افزایش وزن که پروتئین و کالری بیشتری را تأمین می کند، برای چنین افرادی ایده آل است.

 

جمع بندی

اگر به طور منظم و جدی بدنسازی را دنبال می کنید، مطمئنا می خواهید حداکثر استفاده را از آن ببرید. البته، منظم بودن تمرینات و رژیم غذایی جهت تقویت عضلات دو عامل تعیین کننده هستند. اما برخی مکمل های غذایی به شما این امکان را می دهند که بهتر تمرین کنید، بهتر بهبود یابید و رشد عضلات خود را بهینه کنید.

 

انتخاب های زیادی از مکمل های غذایی برای ورزشکاران وجود دارد که انتخاب آن ها بیشتر گیج کننده است. به همین دلیل در این مقاله بهترین مکمل های افزایش حجم را معرفی کردیم تا به شما در این انتخاب کمک کنیم. این مکمل ها حاوی انواع مواد مغذی فرموله شده برای برآوردن نیازهای روزانه جهت حفظ سلامتی و حداکثر عملکرد بدن است.

 

منبع :

 

بهترین مکمل های افزایش حجم چیست؟ | پارسی پودر

جدیدترین مطالب سایت