نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب

یوتیوب یکی از پر طرف تار ترین سرویس های اشتراک ویدیو جهان میباشد، از این رو منبع غنی از ویدیو های در زمینه های مختلف میباشد که مورد نیاز هر کاربری خواهد بود، در این سرویس متاسفانه امکان دانلود ویدیو به صورت پیشفرض وجود ندارد، ولی با خرید اکانت یوتیوب رد با هزینه ماهانه 10 دلار یوتیوب به شما اجازه دانلود ویدیو ها و مرور آفلاین آنها را خواهد داد، البته که 10 دلار با شرایط امروز ما ایرانی ها رقم خیلی بالای برای دانلود خواهد بود، ولی روش های ساده و رایگان زیادی وجود دارد که بدونه هزینه قادر به دانلود ویدیو ها و تماشای آفلاین آنها خواهید بود.

 

برای دانلود از یوتیوب روش ها و راه های زیادی وجود داره که بسته به نحوه استفاده شما یکی از روش ها میتونه ساده و بی دردسر باشه.

 

ما قصد داریم مقاله ای در این رابطه به شما معرفی کنیم که تمامی روش های رایج برای دانلود ویدیو از یوتیوب را به طور کامل پوشش داده.

 

همچنین علاوه بر دانلود روش ها و ترفند هایی دیگری هم در این مقاله بیان شده از جمله نحوه دانلود زیرنویس ویدیو های یوتیوب، امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشه.

 

دانلود از یوتیوب با 16 روش مختلف و کاربردی

نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب

 

همچنین اگر به دنبال برنامه ای برای ویندوز هستید، در این مقاله بهترین نرم افزار های دانلود از یوتیوب برای ویندوز مورد برسی قرار گرفته.

دانلود از یوتیوب با کامپیوتر

نحوه بی دردسر دانلود ویدیو از یوتیوب

 

همچنین پیشنهاد میکنیم از سرویس های اشتراک ویدیو داخلی از جمله دالفک هم استفاده نمایید.

 

جدیدترین مطالب سایت