نحوه خرید و ذخیره بیت کوین در کیف پول پرفکت مانی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نحوه خرید و ذخیره بیت کوین در کیف پول پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از سرویس های مالی معروف و یک روش سریع برای خرید های بین المللی و اینترنتی به حساب می‌آید؛ یکی از کاربرد های مهم آن فراهم کردن امکان خرید بین کوین است. البته پرفکت مانی ویژگی های دیگری دارد که به آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

 

در یک تعریف عام پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی است که با استفاده از آن می‌توان از سایت های خارجی خرید انجام داد و همچنین به سراسر دنیا ارز منتقل کرد.

 

همچنین پرفکت مانی امکان نگه داری ارز دیجیتال بیت کوین را نیز فراهم می‌اورد، امکان نگه داری طلا در اکانت پرفکت مانی نیز فراهم شده است. پرفکت مانی دو نوع ارز اصلی دلار و یورو را پشتیبانی می‌کند و دلار پرفکت مانی از سایر ارز ها بیشتر خرید و فروش می‌شود.

 

مراحل خرید بیت کوین در حساب پرفکت مانی

برای خرید بیت کوین ابتدا باید به سایت داماهی پی مراجعه کنید. این صرافی باید پرفکت مانی را به عنوان یک شیوه ی پرداخت بپذیرد.از معتبر بودن صرافی اطمینان حاصل کنید و در ابتدای کار سعی کنید سفارشات خود را با مبلغ کم ثبت کنید تا با خدمات مشتریان و نحوه ی کار صرافی آشنا شوید.

 

بعد از پیدا کردن صرافی معتبر قیمت تمام شده بیت کوین را محاسبه کنید و با قیمت معادل خرید مستقیم بیت کوین از طریق صرافی مقایسه کنید. روند خرید بیت کوین به این صورت است که شما از طریق درگاه پرفکت مانی، معادل ارز مورد نظر برای صرافی ارسال می‌کنید و سپس صراقی بیت کوین های شما را به آدرس کیف پولی که خودتان داده اید ارسال می‌کند.

 

به طور مرحله خلاصه برای خرید بیت کوین در پرفکت مانی به شیوه زیر عمل کنید:

 

یک) پیدا کردن صرافی

دو) اعتبار سنجی صرافی مورد نظر

سه) محاسبه ی هزینه

چهار) شارژ حساب صرافی

پنج) ثبت درخواست و دادن آدرس کیف پول بیت کوین پرفکت مانی

شش) تایید کم شدن از حساب و انتظار برای واریز بیت کوین به کیف پول پرفکت مانی

معمولا خرید بیت کوین با پرفکت مانی هزینه ی تمام شده بالایی دارد این مورد را در هنگام بررسی های اقتصادی خود در نظر بگیرید.

 

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد راه متداول استفاده از پرفکت مانی، استفاده از دلار پرفکت مانی است .دلار پرفکت مانی به دو شکل استفاده از شماره حساب یا استفاده از ووچر آن مورد معامله قرار میگیرد.

 

با استفاده از دلار پرفکت مانی می‌تواند پرداختی های خود را انجام دهید. برای خرید ووچر پرفکت مانی  به وبسایت صرافی ای که پیدا کرده اید مراجعه کنید و تنها با صرف مدت زمان کم، درخواست خود را ثبت کنید. صرافی معتبر ارز دیجیتال خرید یا فروش دلار پرفکت مانی را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد.

 

از پرفکت مانی خریداری شده می‌توان برای سرمایه گذاری بلند مدت نیز استفاده کرد. با توجه به نوسان قیمتی دلار می‌توان آن را برای یک سرمایه بلند مدت ذخیره کرد. بازار ارز تحت تاثیر عوامل زیادی است برای مثال سیاست و نیز تقاضای دلار در یک مدت کوتاه می‌تواند قیمت دلار را دچار نوسانات زیاد کند. سرمایه گذاری بلند مدت ریسک را کاهش داده و از نوسان های گذرا شما را رها می‌کند.

نحوه خرید و ذخیره بیت کوین در کیف پول پرفکت مانی

البته با توجه به نوسانات قیمتی دلار، دلار را به عنوان اولین گزینه برای سرمایه گذاری کوتاه مدت مطرح نمی‌کنند. زیرا در کوتاه مدت راه های بهتری همچون ایجاد یک کسب و کار با سرمایه کم، احتمالا سود بهتری عایدتان کنند.

 

پیشنهاد می‌کنیم راه های مختلف سرمایه گذاری را در نظر بگیرد و با توجه به چشم انداز آتی خودتان بستر مناسب برای سرمایه گذاری را پیدا کنید. مطمئن باشید هیچ میانبری برای پولدار شدن وجود ندارد. هر سرمایه گذاری ای نیاز به تحلیل دارد و بدون تحلیل عملا نمی‌توان سودی کسب کرد.

 

تا اینجا کمی درباره سیستم پرفکت مانی، ارز های مورد پشتیبانی، سرمایه گذاری دلاری صحبت کردیم در ادامه این مطلب به ارائه توضیحی راجع به سایر خدمات پرفکت مانی می‌پردازیم.

 

یکی از خدمات پرفکت مانی، فراهم کردن امکان گرفتن و دادن وام برای مشتریان است البته این سیستم گرفتن وام در پرفکت مانی مشابه بانکداری نوین نیست. در این سیستم شما می‌توانید پیشنهاد وام سایرین را مشاهده کنید و با بررسی پیشنهاد های وام موجود پیشنهاد مناسب خودتان را پیدا کنید یا اینکه برای دیگران پیشنهاد وام با سود مشخص بگذارید.

نحوه خرید و ذخیره بیت کوین در کیف پول پرفکت مانی

در این سیستم شما برای گرفتن وام با شرکت پرفکت مانی در ارتباط نیستید بلکه با شخص پیشنهاد دهنده وام در ارتباطید. البته شرکت پرفکت مانی امتیاز دهی به افراد را بر حسب اعتبار حساب شان انجام داده است که با توجه به این داده ها می‌توانید تصمیم بگیرد به یک شخص وام بدهید یا از او وام بگیرید.

 

مدت بازپرداخت وام ها در سیستم پرفکت مانی حداکثر 1 ساله است. نرخ سود در پرفکت مانی می‌تواند بین 0.5 تا 100 متغییر باشد. مشخص کردن میزان سود کاملا به شخص پیشنهاد دهنده وام وابسته است.

جدیدترین مطالب سایت