نحوه شارژ ایرپاد شیائومی به بهترین روش

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نحوه شارژ ایرپاد شیائومی به بهترین روش

اگر شما نیز ایرپاد شیائومی را به عنوان هدفون های بی سیم برای خود انتخاب کرده اید احتمالا مشکلاتی در خصوص شارژ آن داشته اید. زیرا شارژ کردن این ایرپاد ها در مواقعی می تواند بسیار مشکل ساز باشد. حتی می تواند باعث سردرگم شدن شما شود. چون شما نمی دانید چه موقع ایرپاد شارژ کافی دارد و چه موقع به شارژ نیاز دارد.

 

شارژ کردن ایرپاد شیائومی برای اولین بار

اگر ایرپاد شیائومی را به تازگی خریداری کرده اید، ابتدا جعبه را با احتیاط باز کرده و گوشی ها را از آن خارج کنید. در اطراف گوشی ها نایلون ها و برچسب هایی قرار دارند که باید آن ها را بدارید. زیرا اگر این برچسب ها برداشته نشوند گوشی ها شارژ نخواهند شد. بعد از برداشتن برچسب ها گوشی ها را داخل جعبه قرار دهید.

 

شارژ ایرپاد شیائومی با کابل

برای شارژ ایرپاد شیائومی با کابل مراحل زیر را انجام دهید.

برای شارژ کردن ایرپاد ها از کابل مخصوص خودشان استفاده کنید.

سعی کنید از برق شهری برای شارژ کردن هدفون ها استفاده نمایید.

سپس کابل را به درگاه مخصوص جعبه وصل کنید.

در این هنگام چراغ ال ای دی جعبه به رنگ قرمز در آمده که نشان می دهد ایرپاد در حال شارژ است.

اگر چراغ روشن نشد دکمه روشن و خاموش را به مدت سی ثانیه فشار دهید تا ایرپاد ها ریست شوند.

اگر با این همه باز هم ایرپاد شارژ نشد کیفیت کابل و سلامت آن را بررسی کنید. کابلی که دچار مشکل باشد ایرپاد را شارژ نمی کند.

 

نکاتی در مورد شارژ ایرپاد شیائومی

اگر شما نیز از ایرپاد شیائومی استفاده می کنید، احتمالا به دنبال راه هایی بوده اید که عمر باتری هدفون ها را بیشتر کنید. برای این کار باید در نحوه شارژ کردن ایرپاد ها به نکات مهمی دقت کنید. این نکات عبارتند از:

سعی کنید همیشه با برق شهری هدفون ها را شارژ کنید. از کابل مخصوص هدفون ها استفاده کنید. از کابل گوشی دیگران برای شارژ کردن هدفون استفاده نکنید.

تنها در مواقع ضروری از پاور بانک برای شارژ کردن هدفون ها بهره ببرید.

به محض آن که شارژ هدفون ها به زیر ده درصد برسد، هدفون به شما هشدار می دهد. سعی کنید در این مواقع دیگر از هدفون استفاده نکنید و فورا آن ها را به شارژر وصل نمایید.

 

نحوه شارژ ایرپاد شیائومی به بهترین روش

مزیت های استفاده از ایرپاد شیائومی

استفاده از ایرپاد شیائومی به جای ایرپاد های برند های دیگر مزایای خاص خودش را دارد. به همین دلیل این شرکت توانسته است بازار گسترده ای از ایرپاد ها را در دست بگیرد. البته توجه داشته باشید که که این مزایا و ویژگی ها ممکن است نسبت به مدلی که خریداری می کنید تغیر کنند. پس حتما قبل از خرید ایرپاد شیائومی به ویژگی ها و مدل آن توجه داشته باشید. در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای ایرپاد های شیائومی خواهیم پرداخت.

 

ایرپاد های شیائومی نسبت به ایرپاد های برند های دیگر از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشند. به همین دلیل افراد مختلفی با هر بودجه ای که دارند می توانند از مزایای یک هدفون بی سیم بهره مند شوند.

هدفون های بی سیم شیائومی دارای طراحی فوق العاده جذاب و مینیمال هستند و ظاهر بسیار شیکی دارند.

انواع مدل های هدفون شیائومی دارای رنگ ها و طراحی متنوع می باشند. بنابراین توانسته اند نظر بسیاری از کاربران را جلب نمایند.

قدرت باتری این هدفون ها بسیار خوب بوده و در کمترین زمان شارژ می شود. باتری هدفون شیائومی می تواند ساعت ها شارژ را در خود نگه دارد.

این هدفون ها ضد آب هستند. بنابراین برای ورزشکاران بسیار مناسب می باشند. وزن آن ها سبک بوده و ضدحساسیت می باشند.

 

چگونه بفهمیم ایرپاد شیائومی به شارژ کردن نیاز دارد یا خیر؟

دانستن این که ایرپاد شیائومی چقدر شارژ دارد می تواند به استفاده بیشتر و عملیات شارژ کردن آن کمک بسیاری کند. از آن جا که تاکنون ایرپاد ها نمایشگر نداشته اند، تنها از حالت چراغ باید بفهمید که ایرپاد شارژ کافی دارد یا خیر. ممکن است با حالت های زیر از چراغ رو به رو شوید.

 

بعد از روشن کردن ایرپاد اگر چراغ ال ای دی سفید ماند و خاموش نشد نشان دهنده این است که ایرپاد شارژ کافی دارد و نیازی به شارژ کردن آن نیست.

اگر چراغ قرمز باشد و در هر سه ثانیه روشن و خاموش شود نشان دهنده این است که ایرپاد شارژ کمی دارد و لازم استایرپاد را به شارژر متصل کنید.

اگر با روشن کردن ایرپاد شیائومی چراغ آن یک لحظه روشن و بعد خاموش شد نشان دهنده آن است که باتری خالی است. باید فورا ایرپاد را به شارژر وصل کنید.

جدیدترین مطالب سایت