نکاتی درباره نحوه صحیح عطر زدن که نمی دانید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نکاتی درباره نحوه صحیح عطر زدن که نمی دانید!

اکثر افراد مجذوب آدم‌های خوش‌پوش و خوش تیپی می شوند که اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهند. امروز قصد داریم در رابطه با نحوه صحیح عطر زدن که می تواند تاثیر به سزایی در ظاهر شما داشته باشد و روابط اجتماعی شما را بهبود بخشد، صحبت کنیم و سپس بهترین عطرهای مردانه و زنانه مناسب با سلیقه شما را معرفی نماییم، پس تا انتها همراه ما باشید.

 

چرا افرادی که عطر می زنند، جذاب‌تر به نظر می رسند؟!

مطالعات نشان داده است که قبل از اینکه فردی وارد جمع شود و مخاطب شما شود، ابتدا رایحه عطری که زده است به مشام‌تان می رسد. به عبارت دیگر بوی عطری که افراد می زند حدود چند ثانیه زودتر از خودشان می رسد و اگر از یک عطر جذاب و با رایحه دلپذیر استفاده کرده باشند باعث می شود که افراد احساس بهتری به آن شخص داشته باشند و آن را جذاب‌تر تصور کنند.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تاثیر عطر زدن به خصوص در دیدار اول چندین برابر است و حتی ممکن است تصویری از شما نزد طرف مقابل بسازد که به آسانی قابل تغییر نباشد! پس اهمیت زیادی دارد که شما با انتخاب یک عطر مناسب و آگاهی از نحوه صحیح عطر زدن بتوانید تصویر مثبتی در ذهن افراد از خودتان به جا بگذارید.

 

نحوه صحیح عطر زدن که باید بدانید!

برخی از افراد عطر خود را به لباس می زنند، برخی بر روی گردن و برخی روی مچ دست. به نظر شما بهترین مکان برای عطر زدن کجاست؟! از چه فاصله ای باید عطر را اسپری کنیم که تداوم بیشتری داشته باشد؟ این‌ها سوالاتی هستند که معمولا برای افراد پیش می آید و در اینجا قصد داریم یکبار برای همیشه به آن جواب دهیم.

 

عطر زدن بر روی مچ دست

یکی از بزرگترین اشتباهات افراد موقع عطر زدن، اسپری عطر بر روی مچ دست است. عطر زدن روی مچ دست برای زمانی است که شما می خواهید چندین عطر را تست کنید و بتوانید با شستن مچ دستتان رایحه آن را از بین ببرید.بنابراین به شما توصیه می کنیم که هرگز عطر را بر روی مچ دست اسپری نکنید.

 

نکاتی درباره نحوه صحیح عطر زدن که نمی دانید!

چه زمانی می توان عطر را بر روی گردن اسپری کرد؟

اگر شما یک عطر مردانه و یا ادکلن زنانه اصل دارید و مطمئن هستید که اسپری آن بر روی پوست بدن سبب ایجاد حساسیت و مشکلات پوستی نمی شود، یکی بهترین مناطق برای عطر زدن، نواحی گردن است. با عطر زدن در نواحی گردن زمانی که شما وارد جمعی می شوید و از کنار شخصی عبور می کنید، آن شخص بوی عطر شما را به خوبی حس خواهد کرد.

 

با اسپری عطر بر روی لباس ماندگاری آن را بالا ببرید!

اگر نمی خواهید عطر را بر روی پوست بدنتان اسپری نمایید و یا در کنار آن می توانید عطر خود را بر روی لباس نیز اسپری نمایید. البته مراقب باشید تا از عطرهای رنگی که لباس شما را لک می کنید استفاده نکنید! با اسپری کردن عطر بر روی لباس ماندگاری آن تا چندین ساعت بیشتر می شود، زیرا عطرها بر روی لباس دیرتر تبخیر می شوند.

 

فاصله مناسب هنگام اسپری عطر چقدر است؟

با توجه به نوع افشانه عطر ممکن است فاصله مناسب عطرهای مختلف، تفاوت داشته باشند اما به طور میانگین فاصله مناسب هنگام اسپری عطر چیزی در حدود 10 تا 15 سانتی متر باید باشد. با رعایت این نکته نیز علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن عطر می توانید کیفیت و ماندگاری عطر را بالا ببرید.

 

بهترین عطر مناسب با سلیقه خودتان را پیدا کنید

یکی از مهم ترین کارهایی که افراد باید انجام دهند، پیدا کردن عطری متناسب با سلیقه‌شان است. در ادامه قصد داریم نکاتی را به شما بگوییم که شما را در انتخاب عطر مناسب راهنمایی خواهد کرد و سپس چند نمونه از این عطرها را با هم بررسی نماییم.

 

عطرهای شیرین برای بانوان و عطرهای تلخ برای آقایان

اگر بخواهیم سلیقه اکثریت جامعه را در نظر بگیریم باید بگوییم که به طور معمول بانوان به عطرهای شیرین و آقایان به عطرهای تلخ و تند علاقه دارند. در مورد غلظت عطر نیز باید بگوییم که اکثریت افراد عطرهای ملایم یعنی با غلظت ادوتویلت و ادوپرفیوم را ترجیح می دهند ولی برای افرادی که به عطرهای غلیظ و سنگین علاقه دارند، غلظت پرفیوم پیشنهاد می شود.

 

نکاتی درباره نحوه صحیح عطر زدن که نمی دانید!

عطر هالووین بلو دراپ زنانه  (Halloween Blue Drop)

عطر هالووین بلو دراپ که در ایران با نام عطر هالووین آبی نیز شناخته می شود یکی از بهترین عطرهای تولید شده توسط کمپانی اسپانیایی خسوس دل پوزو است که در سال 2012 راهی بازار عطر و ادکلن‌های زنانه شد. این عطر علاوه بر ظاهر زیبا و بسیار جذابی که دارد دارای رایحه خنک و شیرین است و کمتر خانمی پیدا می شود که رایحه هالووین بلو دراپ را نپسندد. نت‌های تشکیل دهنده Halloween Blue Drop عبارتند از:

 

یکی از نکات جالب توجه در عطر هالووین بلو دراپ طراح ایرانی الاصل آن است. طراحی و فرمولاسیون عطر هالووین آبی توسط حمید مرآتی کاشانی (Hamid Merati Kashani) انجام گرفته است.

نت‌های اولیه: اسطوخودوس، مرکبات و سیب سبز

نت‌های میانی: یاسمن، بنفشه و گل های سفید

نت‌های پایانی: دارچین، مشک، ادویه‌جات و عنبر

 

ادکلن لالیک انکر نویر مردانه  (Lalique Encre Noire)

عطر لالیک انکر نویر که در ایران با نام لالیک مشکی نیز شهرت دارد، یکی از بهترین عطرهای مردانه برند لالیک است که آقایان زیادی در سراسر دنیا طرفدار آن هستند. ظاهر ساده و شیک در کنار قیمت مناسبی که عطر لالیک انکر نویر دارد سبب شده است که این عطر به خصوص در ایران مورد توجه قرار بگیرد. نت‌های تشکیل دهنده عطر Lalique Encre Noire عبارتند از:

 

نت‌های اولیه: چوب سرو

نت‌های میانی: خس‌خس

نت‌های پایانی: چوب کشمیر و مشک

 

خرید عطر اورجینال از درین عطر با گارانتی مادام العمر!

فروشگاه درین عطر به عنوان اولین فروشگاه فروش عطر و ادکلن در ایران، تمامی عطرهای اورجینال موجود در بازار را به همراه کارت گارانتی مادام العمر به دست شما می رساند. علاوه بر این فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به زودی در درین عطر آغاز خواهد شد که علاقه مندان می توانند این محصولات را با قیمت زیر بازار خریداری نمایید. (Dorinatr.com)

امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. در صورت هر گونه ابهام یا سوال می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب سایت