نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

 

نمایندگی تعمیرات آدمیرال کجاست ؟ نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران کجاست ؟ نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در تهران کجاست ؟ مجموعه آی.پی اینجاست تا شما رابا نمایندگی تعمیرات برندهای آمریکایی در تهران آشنا کند.

 

دقت : با خواندن این مقاله و تماس با صفحه نمایندگی آدمیرال ، وستینگهاوس و ویرپول ، اطلاعات خودرا در زمینه لوازم خانگی آمریکایی غنی نمایید و چنانچه نیت خرید لوازم خانگی با این سه برند را داشتید ، ما در این جا به مقایسه این سه برند پرداختیم ، همینطور برای تامین قطعات فابریک آدمیرال ، وستینگهاوس و ویرپول میتوانید با ما در تماس باشید .

نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

نمایندگی تعمیرات آدمیرال

درسال 1934 راس سیراگوسا رادیو و تلویزیون قاره اي را احداث کرد که در حال حاضر به مجله ادمیرال مبدل شده است.فروش سالیانه آن در امریکا حدود 2 میلیون دلار بود . ادمیرال یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان عمده تلویزیون در زمان اولیه این رسانه بود.

 

از جدید ترین امکانات محصولات ادمیرال میتوان به امکانات زیر اشاره کرد:

1.فضای هدفمند:تعبیه فضای هدفمند در یخچال فریزر و ساید بای ساید آدمیرال برای مواردی که استفاده بیشتری دارید و به علت فضای کم باز و بسته کردن هر بار در برای شما آسان نیست.

 

2.بازی با زمان:بازی با زمان یک امکان جدید در گازهای آدمیرال است که بشما در کاهش زمان پخت غذا کمک میکند.

 

3.فضای بیشر در ظرفشویی:بیش از 35% فضای خالی بیشتر بشما اجازه میدهد ظروف بیشتری را بشویید.

 

4.شست و شوی یکنواخت: امکان شستشو و خشک کردن یکنواخت لباس ها کار شما را برای مرتب کردن لباس ها آسان تر کرده است.

 

یکیدیگر از امکانات جالب محصولات ادمیرال سیستم عیب یاب اتوماتیک در ظرفشویی این محصول است به این صورت که از طریق چراغ ها روی صفحه نمایشگر مشکل دستگاه منایش داده میشود.

 

درصورت بروز چنین مشکلی به دفترچه راهنما مراجعه کنید اگر مشکل برطرف نشد با نمایندگی رسمی ادمیرال در تهران «اي پی داد» تماس بگیرید تا تکنسین هاي متخصص بشما کمک کنند.

 

لباسشویی و خشکن هاي ادمیرال در اندازه هاي مختلف از 3.6 فوت مکعب تا 6.5 فوت مکعب ساخت میشود.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس

وستینگهاوس با اسم تجاری وستینگهاوس وایت یکی از شرکت هاي مطرح لوازم خانگی در دنیاست که مقر آن در امریکا میباشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این شرکت درسال 1975 احداث شد.

 

درسال 1986 شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال 2006 بازمی گردد.امروزه شرکت وستینگهاوس با تولیدات متنوعی از لوازم خانگی که انجام میدهد و عرضه خدمات بی امثال از سمت نمایندگی رسمی وستینگهاوس در جهان شناخته می‌شود.نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس با شعار برترین خدمات در کمترین زمان در خدمت شما عزیزان می‌باشد .

 

خودرو لباسشویی وستینگهاوس:

از مهم‌ترین خصوصیت هاي اتومبیل لباسشویی وستینگهاوس میتوان به دارا بودن درب شیشه اي با ایمنی قفل و 17 برنامه شستشو اشاره کرد.لباسشویی هاي وستینگهاوس دارای 3 محفظه مواد شوینده میباشند که کار شما را ساده تر می‌کنند.

 

ولتاژ این لباسشویی بین  220-240 ولتاژ است.وستینگهاوس در ساخت اتومبیل لباسشویی هاي خود طراحی زیبا را جزو اهداف مهم قرار داده است.

 

یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس:

بدنه یخچال ویستینگ هاوس از فولاد ضد زنگ با درجه بالا # 430 تشکیل شده است .درصد بالای کروم بکار رفته در آن باعث مقاوم در مقابل زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشندگی آن میشود.

 

درصد بالای کروم بکار رفته در آن باعث مقاوم در مقابل زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشندگی آن می‌شود.که سطح خارجی یخچال را در مقابل اثر انگشت، لکه و خش ناشی از استفاده روزانه محافظت میکند.با این یخچال بی امثال شما دیگر لازم نیست نگران خراب شدن بدنه باشید .

 

شما میتوانید دمای بخش مواد خوراکی تازه را می‌توانید از 1 ° C تا 8 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و خصوصیت هاي بسیاری دیگر.

 

نکات مراقبت از یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس:

1.محل یخچال باید دور از وسایل حرارتی از قبیل اجاق گاز،فر و آبگرمکن باشد.

2.یخچال از پشت باید حداقل  10 الی 15 سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد.

3.در یخچال را برای مدت زمان زیادی باز نگه ندارید.

4.یخچال باید از سطح زمین فاصله داشته باشد تا سطح پایینی یخچال دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود.

5.برای افزایش طول عمر ، به تمیزی نوار دور یخچال دقت کنید.

6.در تابستان از درجه هاي 2 تا 4 وهمچنین در زمستان از درجه هاي 1 تا 2  استفاده شود.

7.برای تمییز کردن یخچال هیچوقت از آب استفاده نکنید و همیشه از دستمال نمدار  و سپس خشک  استفاده کنید.

8.برای جدا کردن مواد غذائی  از داخل یخچال فریزر و یا یخدان هرگز  از چاقو  و وسایل تیز استفاده نکنید.

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

ویرپول «whirlpool» یک شرکت ساخت کننده لوازم خانگی به‌ صورت چند ملیتی و بسیار شناخته شده امریکایی میباشد که بعنوان بزرگ ترین ساخت کننده لوازخ خانگی جهان با دارا بودن بیش از 80 نوع برند مطرح فعالیت می‌کند. از معرف ترین برند هاي این کارخانه بزرگ می توان به برند هاي هوور، آدمیرال، امانا، جان اینگلس و کیچن اید اشاره نمود.

 

این کارخانه امریکایی با بیش از 70 مرکز تولیدی وسایل الکترونیکی منزل و تجاری توانسته بخش عظیمی از نیاز هاي لوازم خانگی برقی منزل ها رابا کیفیتی مثال زدنی در براورده نماید که طیف وسیعی از مشتریان و علاقمندان به خودرا در همه ی کشور ها دارد.

 

خودرو لباسشویی ویرپول:

لباسشویی هاي ویرپول تجربه اي از شست و شوی کامل توسط فن آوری هاي نوظهور مثل حس 6 ام، TumbleCare، 6th Sense UltraClean، 6th Sense DeepClean و خصوصیت هاي پیشرفته مثل شست و شوی میزبان 60 درجه، تلگراف Softener، درام آبپاش و بسیاری دیگر طراحی شده است.نتیجه تکنولوژی 6th Sense TumbleCare یک پارچه کاملا و صاف و تمیز است.

 

تکنولوژی 6th Sense Ultra-clean باعث درخشندگی لباسهای شما و از بین بردن باکتری هاست. تمام این خصوصیت ها را میتوان در محصولات ویرپول تجربه نمود. که فروشگاه اوریجینال هوم توانسته مدلهای متنوعی را در اختیار مشتریان عزیز با برترین قیمت قرار دهد. 

 

اتومبیل ظرفشویی ویرپول:

اتومبیل ظرفشویی ویرپول دارای یک کشوی بزرگ متغیر«VarioDrawer» در بالا است که امکان قرار گرفتن ظروف در 14مکان را فراهم می آورد. این کشوی متغیر به اسانی می‌تواند برداشته شود تا فضای بیشتری برای ظروف بزرگ تر آشپزخانه مهیا گردیده و به آسانی بتوان ظروف بزرگتری را درون آن چید و یا بعد از شستشو تخلیه شوند.

 

اتومبیل ظرفشویی ویرپول ActiveWater از سیستم تمام عیار کاهش زمان برنامه ها تا نصف زمان بدون هیچگونه تاثیری در کیفیت شستشو بهره می‌برد. لذت استفاده از ظروفی که به‌صورت کاملا بهداشتی تمیز شده اند در مدت زمانی به مراتب کمتر یک مزیت فوق العاده برای اتومبیل SMS68M02GB در مهمانی ها و خانواده هاي پر جمعیت خواهد بود. با انتخاب برنامه شست و شوی سریع از میان شش برنامه شستشو شما می‌توانید در مدت زمان 29 دقیقه ظروفی تمیز در اختیار داشته باشید.

 

یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول:

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید ویرپول در گروه فرنچ‌دورها یا درفرانسوی‌ها قرار میگیرد. این گروه از یخچال فریزرها، فضای بزرگی برای یخچال با دو در در بالا و فریزر کشویی در پایین دارند. دستگیره‌هاي این مدل ثابت هستند و انحنای اندکی دارند تا آسان در دست جای گیرند.

 

روی یک در یخچال پنل کنترلی و آبریز تعبیه شده است. دو پدال مجزا برای آب خنک و یخ درنظر گرفته شده است. با بازکردن هر در یخچال می توان به فضای داخلی دسترسی داشت. با بازکردن هردو در، فضای بزرگ یخچال به صورت یکپارچه در معرض قرار می گیرد که ظروف و مواد خوراکی در حجم زیاد را هم میتوان در آن جای داد. طبقات قابل‌تغییر در محل هستند و به‌اسانی از بدنه جدا شده ودر شیارهای درنظرگرفته‌شده قرار می گیرند.

 

کشوهای پایینی یخچال هم برای قراردادن مواد مربوطه درنظر گرفته شده‌اند. روی درهای یخچال و فریز سایدبای‌ساید درفرانسوی ویرپول مدل 5IG16 طبقات تعبیه شده‌اند. فریزر در قسمت پایینی دستگاه به صورت کشویی ساخته شده است.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال ، وستینگهاوس ، ویرپول

رپورتاژ اگهی

جدیدترین مطالب سایت