نمونه قرارداد های آماده داپکده با تخفیف 40 درصدی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نمونه قرارداد های آماده داپکده با تخفیف 40 درصدی

مقدمه

قرارداد های آماده داپکده : هر گونه ارتباط کاری، استخدام، خرید و فروش و کرایه به نحوی نیاز به یک قرارداد کامل و جامع دارد تا از اتفاقات و درگیریهای بعدی  بین طرفین پیشگیری کند.

 

داپکده به این خاطر اقدام به تنظیم کردن صد ها ‌مدل قرارداد  نموده است تا شما عزیزان بتوانید با خیال آسوده و با هزینه بسیار کم نسبت به تنظیم کردن قرارداد های خود اقدام کنید .

 

در صورتی که قرارداد مد نظر شما در بین قرارداد های آماده این مجموعه پیدا نشد نگران نباشید، شما میتوانید سفارش تنظیم قرارداد  را به  وسیله شماره تماس 02191014613 داخلی 13 و یا از طریق سایت داپکده برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت قرارداد طبق درخواست شما با مبلغ مناسب تنظیم شود.

 

انواع نمونه قرارداد های آماده

شما میتوانید با کلیک بر روی عکس زیر دسته قرارداد های داپکده را مشاهده  و نصبت به تهیه آن ها اقدام کنید.

 

نمونه قرارداد های آماده داپکده با تخفیف 40 درصدی

قرارداد های خرید و فروش

خرید و فروش به شکل مستمر همواره یکی از پرکاربرد‌ترین ‌و پرفایده‌ترین ‌حوزه‌ها ‌برای فروشنده و خریدار بوده است، بنابراین این کار مهم و سر نوشت ساز برای دو طرف است، که لازمه آن هم این است که یک قرارداد جامع و شفاف داشته باشند، که همه شرایط و صورت های مختلف در آن پیش بینی شود.

 

نمونه قرارداد پیمانکاری

اگر برای پیمانکاری ساختمان یا آپارتمان و منزل خود یا هر کار دیگر نیاز به یک شخص پیمانکار دارید، تا همه کارهای مربوط به ساخت و ساز و تعمیرات ساختمان شما را از صفر تا صد به خوبی انجام دهد، این قرارداد که در مجموعه داپکده آماده شده است کاملا مناسب شما می‌باشد، و در این قرارداد مبلغ قرارداد به شکل دقیق و در یک جدول معین با توجه به مزد و چیزهایی که استفاده شده است، برآورد می‌شود.

 

نمونه قرارداد خرید و فروش ملک

اصولا خیلیها از مردم در زندگی شخصی خود یا در زندگی اقوام با قرارداد خرید و فروش ملک برخورد کرده‌اند  ‌به دلیل این که با زیادتر شدن هرروزه اجاره بها مردم تمایل دارند خانه خود را خریداری کنند همین طور سرمایه شان را هم حفظ نمایند ، دراین بین باید دقت خاصی به قرارداد خرید و فروش منزل یا ساختمان کرد چون که شما نباید حداقل ریسکی در این بین برای سرمایه خود انجام دهید.

 

نمونه قرارداد اجاره

قرارداد اجاره خانه ، باغ ، ماشین یا هر وسیله دیگری برای کسانی که دارای لوازم یا  ابزار یا ملک و آپارتمان  هستند، و می‌خواهند، آن ساختمان را اجاره بدهند، یا افرادی که قصد اجاره کردن آپارتمانی یا وسایل را دارند، خیلی مناسب است، چرا که بواسطه یک قرارداد، دو طرف ملزم به رعایت کردن تعهدات خود هستند.

 

داپکده,نمونه قرارداد های معاوضه

معاوضه کردن زمین کشاورزی با خانه یا هر کالای دیگری همواره یکی از موارد چالش برانگیز برای دو طرف معامله بوده است، به دلیل این که برخی اوقات مبلغ دو کالای معاوضه باهم برابر نیستند، بنابراین باید شیوه پرداخت این ما به التفاوت تعیین گردد ، تا طرف دوم معاوضه ضرر نکند ، بنابراین معاوضه کردن زمین کشاورزی با ساختمان امر مهمی برای هر دو طرف می‌باشد، که لازمه آن هم این است که یک قرارداد کامل و واضح داشته باشند، که همه شرایط و صورت های متعدد در آن پیش بینی گردند.

 

نمونه قرارداد های شراکت

در برخی از موارد طرفین برای پیشرفت یا افزایش فروش کالا و تکنولوژی خود تمایل به شراکت کاری با هر شخصی از لحاظ سرمایه و یا تخصص او دارند لذا برای این موضوع باید قرارداد شفاف و کامل از نظر زمان و نحوه تقسیم سود و سرمایه پیش بینی شود که داپکده به این موضوع کملا تسلط و تخصص دارد.

 

نمونه قرارداد محرمانگی

گاهی وقات نیاز دارید با شریک یا کارمند یا با هر فردی در هر قرردادی که میبندید طرف رو ملزم به رعایت عدم افشا کار و اطلاعات قررداد نمائید ، لذا شما نیاز به قرارداد های محرمانگی یک جانبه و دو جانبه دارید که داپکده این مورد را کاملا آماده در اختیار شما میگذارد.

نمونه قرارداد های آماده داپکده با تخفیف 40 درصدی

قرارداد های آماده داپکده

مشاوره حضوری با وکیل

مشاوره حضوری یکی از اساسی‌ترین ‌شیوه‌ها ‌برای بر قراری ارتباط با وکلای با تجربه داپکده است، مشاوره در دفتر این مجموعه به شما این امکان را خواهد داد که محیطی امن برای مشورت کردن و تبادل اطلاعات در رابطه با پرونده خود با وکیل مد نظر داشته باشید.

 

این چیز در ابتدا به شما این امکان را خواهد داد که پرونده خود را به شکل واضح برای وکیل توضیح داده و پرونده شما از هر لحاظ زیر ذره بین قرار داشته باشد، بدون این که شما هیچ گونه نگرانی از درز کردن اطلاعات شخصی پرونده خود داشته باشید ، داپکده بر این است که همواره با فراهم کردن وکلای متخصص و باتجربه در هر حوزه‌ای ‌که شما سفارش داشته باشید ، می‌تواند در بین وکلای خود برای شما عزیزان در نظر داشته باشد.

 

 وکلای داپکده از بهترین وکیلات پایه یک دادگستری هستند که این چیز می‌تواند در نتیجه پرونده شما خیلی موثر باشد مشاوره حضوری مناسب چه افرادی است: اگر مشکل شما فراتر از یک سؤال می‌باشد و نیاز به توضیح دادن در رابطه با آن دارید؛ اگر پرسش های زیادی در رابطه با مشکل خود دارید؛ اگر برای اعتماد کردن به وکیل نیاز به ملاقات رو در رو با او دارید؛ اگر سندها و مدارک فراوانی را باید به نزد وکیل مورد نظرتان ببرید.

 

مشاوره تلفنی با وکیل

مشاوره تلفنی یکی از شیوه‌هایی ‌است که هنوز هم علاقمندان خاص خود را دارد ، به خاطر این چیز که تلفن از هر ابزار ارتباطی قدیمی‌تر ‌می‌باشد ، به همین خاطر افراد فراوانی تمایل دارند سوالات خود را به شکل تلفنی از وکیلان پایه یک دادگستری سوال کنند.

به همین خاطر گروه حقوقی داپکده با آماده کردن بستری برای شما خوبان ، این امکان را ایجاد نموده است که هر کسی از هر جایی در کشور و حتی از بیرون از مرزهای این سرزمین سوالات حقوقی خود را به راحتی هرچه تمام‌تر ‌از وکلای خوب و برجسته و مشاورین باتجربه پذیرا باشد.

 

نمونه قرارداد های آماده داپکده با تخفیف 40 درصدی

مشاوره آنلاین با وکیل

چنانچه که تکنولوژی برای ما ضرر های زیادی به همراه داشته است ویژگی‌هایی ‌هم داشته است مشاوره انلاین با وکیل نمونه و کاربلد می‌تواند یکی از علامت های رشد و ترقی در این حوزه باشد، گروه داپکده سعی دارد برای راحت‌تر ‌شدن مسیر ارتباط موکلین با وکلا و دو کردن موانع از سر راه، برای شما عزیزان مشاوره انلاین با جدید‌ترین ‌وکلا در همه حوزه های حقوقی در نظر گرفته است.

 

 از ویژگی های این شیوه می‌توان صرفه جویی کردن در وقت را در نظر گرفت و رابطه داشتن با وکیل پایه یک بدون هیچ گونه محدودیت زمانی، همین طور فضای مجازی این امکان را به وجود آورده است که موکلین بتوانند با مشاورین و وکلا به شکل مستقیم و بدون واسطه رابطه برقرار نمایند و از خدمات مشاوره‌ آنلاین بهره مند شوند.

 

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با خدمات مجموعه داپکده صحبت کردیم . این مجموعه در تلاش است تا این که انواع خدمات مورد نظر شما مشتریان عزیز را ارائه کند. سابقه درخشان و فعالیت های بی نظیر این مجموعه گواه این قضیه است که این مجموعه تمام تلاش خود را در این رابطه کرده است.

 

اگر شما هم نیاز به نمونه قرار داده آماده دارید به آرشیو این مجموعه که دسته بندی شده است سربزنید در غیر این صورت سفارش دهید تا مطابق نیاز و درخواست شما یک  قرار داد تنظیم گردد و در اسرع وقت به شما تحویل داده شود.

جدیدترین مطالب سایت