11 برتری “هاست وردپرس” به هاست معمولی لینوکس و ویندوز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
11 برتری “هاست وردپرس” به هاست معمولی لینوکس و ویندوز

امروزه بودن در دنیای دیجیتال برای هر کسب‌و‌کاری الزامی است و حضور در عرصه تجارت آنلاین جزئی از استراتژی بازار افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها شده است. حال برای بودن در این دنیای جذاب و پر مخاطب باید چه کار کرد؟ داشتن سایت و همواره در دسترس بودن شروع همراهی با این تکنولوژی است.

 

برای داشتن سایت هم ثبت یک نام دامنه ( که همان آدرس سایت است)، تهیه یک میزبانی ( هاست برای قرار دادن اطلاعات) و انتخاب یک طراحی مناسب با فعالیت شخص یا مجموعه از اولین اقدامات هستند.

 

نام دامنه که همواره معرف برند، محصول، خدمت و… است، باید طوری انتخاب شود که به خوبی در ذهن افراد حفظ شود. از طرفی دیگر مکان ارائه خدمات و کالاها در اینترنت که همان هاست نام دارد، باید سرویسی مطمئن و همواره در دسترس باشد.

 

اما بخش سوم این است که چگونه این محصول یا خدمات را به نمایش بگذاریم تا جذابیت آنها بیشتر شده و کاربران را ترغیب به خرید و استفاده از آنها کنیم؟ این همان طراحی سایت است که با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی محقق می‌شود.

 

طی سال‌های اخیر با رشد وب سایت‌ها و فعالیت آنلاین افراد در تمامی نقاط دنیا، افزایش نیاز کاربران به داشتن سایت و الزام حضور در تجارت آنلاین بیش از پیش مشاهده می‌شود.

 

در نتیجه فرصت برای کدنویسی و طراحی سایت کمتر شده و استفاده از قالب‌های آماده‌ای همچون وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و… زایج گردیده است. از پرکاربردترین این CMS‌ها می‌توان به وردپرس اشاره کرد که به دلیل سادگی و تنوعی که در قالب‌های آن وجود دارد، بسیار محبوب‌تر از دیگر برنامه‌های تولید محتوای اینترنتی است.

 

11    برتری هاست وردپرس نسبت به هاست‌های معمولی لینوکس و ویندوز به این شرح هستند:

1- راه اندازی سریع: این CMS در عرض سه دقیقه نصب می‌شود و کافیست سرور میزبان از PHP و دیتابیس  My sql پشتیبانی کند تا با چند کلیک وردپرس راه اندازی و برای شروع طراحی سایت آماده شود. بر روی هاست وردپرس با قراردادن کدهای مربوط به CMS وردپرس این امر محقق می‌شود. در مقابل در یک هاست ویندوز پس از بارگزاری کدهای سایت می بایست تنظیمات لازم برای ارتباط دیتابیس یا سایت انجام شود و در نهایت بارگزاری نهایی آن با صرف زمان زیادی صورت بگیرد.

 

11 برتری "هاست وردپرس" به هاست معمولی لینوکس و ویندوز

2- تنوع قالب با توجه به هر سلیقه: دنیای قالب‌های وردپرس خیلی گسترده است و برای هر نوع سلیقه و انتخابی گزینه مناسبی دارد. این در حال است که بر روی یک وب سایت میزبانی شده بر روی هاست لینوکس یا ویندوز تنوع این چنین وجود ندارد و باید برای تغییر بخش‌های سایت مجدد کدها تغییر کنند و نیاز به زمان دارد. همچنین در این میزبانی‌ها وابستگی به طراح همواره وجود دارد.

 

3- پشتیبانی از زمینه‌های کاری مختلف: به تناسب فعالیت هر وب سایت که شخصی، سازمانی، شرکتی، فروشگاهی و… است، وردپرس قالب‌های متفاوتی دارد. به سادگی می‌توان از طریق اتصال به وب سایت وردپرس و همچنین سایت‌های دیگری که قالب‌های وردپرسی را ارائه می‌دهند، نمونه اولیه آنها را در اختیار داشت.

 

3- امکان سفارشی‌سازی دلخواه: امکان تغییر منوها، دکمه ها، محل قرار گیری بنرها و اسلایدها و بخش‌های دیگر سایت یا سایت تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است.

 

2- تبدیل سریع به فروشگاه آنلاین: با چند کلیک و نصب افزونه فروشگاه‌ساز می‌توان سایت وردپرسی را به یک فروشگاه حرفه‌ای تبدیل کرد. در حالیکه در یک هاست ویندوز و لینوکسی باید کدهای دانت نت یا PHP سایت را تغییر داد و مدت زمان زیادی برای این تغییرات نیاز است.

 

4 – امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی با یک کلیک: کافیست آدرس شبکه اجتماعی خود را در بخش مربوط به  قالب وردپرسی خود وارد نمایید و ارتباط وب سایت با هر یک از این social Network ها برقرار شود.

 

5- امکان پیگیری  مشتریان و کاربران: از طریق افزونه‌های کاربردی که در هاست وردپرس وجود دارد می‌توان به راحتی کاربران را پیگیری کرد و یادآوری‌های متفاوتی در خصوص تکمیل فرایند خرید، ارائه سرویس‌های جدید و اطلاع از جشنواره ها و کمپین ها در اختیار مشترکین گذاشت.

 

6- ریسپانسیو بودن قالب‌ها: مشاهده سایت طراحی شده با وردپرس در هر یک از ابزار دیجتیال مانند لب تاپ، موبایل،تبلت و… به صورت صحیح انجام می‌شود.

7- مناسب بودن هزینه راه‌اندازی هاست وردپرس: زیرساخت سخت‌افزاری و منابع مورد نیاز جهت را‌ه‌اندازی هاست وردپرس خیلی مقرون به صرفه است. در صورتیکه ماهیت برنامه‌های مایکروسافتی همچون ویندوز پر مصرف بوده و نیاز به منابع سخت افزاری قدرتمند و بالایی جهت راه اندازی دارند.

 

8- به روزسانی خودکار هسته وردپرس: با به روز رسانی خودکار و به موقع وردپرس، امنیت آن افزایش می‌یابد و راه نفوذ هکرها به سایت مسدود می‌گردد.

 

9- امکان به روز رسانی قالب ها در زمان دلخواه: قالب‌های وردپرس که همان تم اولیه سایت هستند با به روز رسانی امکانات بیشتری در اختیار کاربران می گذارند و شکل ظاهری سایت بهبود می‌یابد.

 

10- امکان به روز رسانی افزونه‌ها: افزونه‌های جدید که روزانه به لیست افزونه‌های وردپرس اضافه می‌شوند. این افزودنه‌ها امکانات کاربردی بیشتری به سایت اضافه می‌کنند.

 

11- مدیریت سریع و آسان: در هاست وردپرس می‌توانید مدیر سایت خود را به سادگی از طریق داشبورد آن انجام دهید.

 

11 برتری "هاست وردپرس" به هاست معمولی لینوکس و ویندوز

 

فعالیت آنلاین خود را به آسانی آغاز کنید!

حال با دانستن این ویژگی‌های مهم که در هاست وردپرس نام برده شدند باید نکته مهم دیگری را در نظر بگیرد و آن هم انتخاب شرکت ارائه دهنده مناسب است. ایران هاست به عنوان یک از اولین و بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاست در زمینه ارائه سرویس‌های وردپرس نیز به کاربران خود پیش قدم بوده. شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین سرویس خود را خریداری نمایید و در کمترین زمان ممکن دسترسی به هاست وردپرس خود را تحویل بگیرید و شروع به راه‌اندازی سایت نمایید.

جدیدترین مطالب سایت