هتل اخوان کرمان نامی آشنا در میان هتل های ارزان کرمان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هتل اخوان کرمان نامی آشنا در میان هتل های ارزان کرمان

استان کرمان ازجمله شهرهایی است که با توجه به تاریخ غنی، مکان‌های تاریخی بسیاری را در دل خود جای‌داده است، از همین رو بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، عازم کرمان می‌شود. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که مسافران با آن رو‌به‌رو هستند، انتخاب اقامتگاه مناسب است. ازآنجایی‌که در کرمان هتل‌های متنوعی وجود دارد شاید شما هم هنگام رزرو هتل های کرمان سردرگم شوید. اگر به دنبال یک هتل ارزان و باکیفیت هستید، هتل اخوان کرمان یکی از بهترین گزینه‌ها برایتان خواهد بود.

 

هتل اخوان کرمان ازجمله هتل‌های خوب و ارزان کرمان است که با توجه به هزینه‌اش، امکانات نسبتاً قابل‌قبولی را در اختیار مسافران قرار داده است و همین امر باعث شده بسیاری از مسافرانی که به کرمان سفر می‌کنند، این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

 

اگر شما در انتخاب هتل اخوان کرمان مردد هستید، توصیه می‌کنم قبل از رزرو هتل، ویژگی‌های مثبت و منفی این هتل را بررسی کنید و اگر این امکانات شما را راضی کرد، درنهایت به رزرو هتل اخوان بپردازید. برای آشنایی بیشتر با امکانات رفاهی هتل اخوان کرمان با ایران هتل آنلاین همراه باشید.

 

هتل اخوان کرمان باسابقه درخشان در هتلداری

هتل اخوان، ازجمله هتل‌های قدیمی کرمان محسوب می‌شود که تجربه زیادی در هتلداری و خدمات‌دهی به مسافران دارد؛ این هتل در سال 1363 با زیربنای 2 هزار متر‌مربع در 2 طبقه و 40 اتاق تأسیس شد و در زمان خود به‌عنوان بهترین هتل کرمان شناخته می‌شد. اکنون شاید تصورتان از هتل اخوان یک هتل قدیمی‌باشد اما این‌گونه نیست، این هتل در سال 1385 برای ارتقا خدمات بهتر برای مسافران و بهبود تجهیزات، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

 

هتل اخوان کرمان، هتل چند ستاره است؟

اگر بخواهیم هتل اخوان را ازنظر کیفیت درجه‌بندی کنیم، این هتل در دسته هتل‌های دوستاره کرمان قرار می‌گیرد. هتل اخوان با توجه با دوستاره بودنش، امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده این هتل سعی دارند اقامت راحتی را برای مهمانان خود رقم بزنند.

 

با واحدهای اقامتی هتل اخوان کرمان آشنا شوید

اتاق یک‌تخته 6 ساعته

اگر شما تنها برای چند ساعت نیاز به یک اتاق خواهید داشت از خدمات کوتاه‌مدت هتل نیز می‌توانید، استفاده نمایید؛ این اتاق برای سفر مجردی و افرادی که می‌خواهند برای چند ساعت در کرمان اقامت داشته باشند، گزینه بسیار خوبی است و دیگر لازم نیست برای اقامت کوتاه‌مدت، هزینه زیادی پرداخت کنند.

در نظر داشته باشید اتاق‌های ساعتی هتل اخوان، فقط تا سقف 6 ساعت و در بازه زمانی 10 صبح الی 8 شب قابل اقامت هستند، همچنین خدمات هتل مثل صبحانه شامل این اتاق‌ها نمی‌شود.

 

اتاق‌های دو‌تخته 6 ساعته

این اتاق نیز مانند اتاق قبلی بوده با این تفاوت که دارای دو تخت و مناسب اقامت‌های کوتاه‌مدت دونفره می‌باشد؛ با رزرو این اتاق مسافران در بازه زمانی 10 صبح الی 8 شب، به مدت 6 ساعت می‌توانند اقامت داشته باشند در نظر داشته باشید، تمدید یا اقامت اتاق پس از ساعت 8 شب تحت هیچ شرایطی امکان‌پذیر نیست.

مسافرانی که در اتاق‌های ساعتی هتل اقامت دارند، در طول اقامت قادر به استفاده از خدمات هتل نمی‌باشند.

 

اتاق‌های یک‌تخته

اغلب افرادی که به‌صورت تنها به کرمان سفرکرده‌اند از اتاق‌های یک‌تخته برای اقامت استفاده می‌کنند؛ آنچه این اتاق را با اتاق‌های ساعتی یک‎‌تخته متمایز می‌کند، مدت اقامت و خدمات هتل است. به این معنی که شما می‌توانید برای هرچند روز در این اتاق از هتل اخوان، اقامت داشته باشید.

برای مسافرانی که در اتاق‌های یک‌تخته هتل اخوان اقامت دارند علاوه بر خدمات هتل با وعده صبحانه رایگان، از آن‌ها پذیرایی می‌شود.

 

اتاق‌های دو‌تخته توئین (دو تخت سینگل)

مساحت اتاق‌های دو‌تخته توئین از دیگر اتاق‌ها بزرگ‌تر بوده و دارای دو تخت سینگل می‌باشد. مسافرانی که در طول سفر این اتاق را انتخاب می‌کنند، در طول اقامت می‌توانند از خدمات هتل و صبحانه رایگان بهره‌مند می‌شوند؛ همچنین در این اتاق‌ها هیچ‌گونه محدودیتی ازلحاظ مدت اقامت وجود ندارد و مسافران قادرند برای هرچند روز در هتل اخوان کرمان اقامت داشته باشند.

 

اگر بخواهیم اتاق‌های دوتخته توئین را بررسی کنیم ازنظر امکانات همه چی تمام است و هر آنچه مسافر از اتاق هتل انتظار دارد، اخوان کرمان برای میهمانان خود فراهم کرده است؛ در ادامه با جزئیات بیشتر به امکانات اتاق‌های هتل می‌پردازیم.

 

اکنون‌که با واحد‌های اقامتی هتل اخوان آشنا شدید، شاید متوجه شده باشید این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای تک‌نفره یا با تعداد نفرات کم است.

 

امکانات اتاق‌های هتل اخوان کرمان

همان‌طور که گفتیم هتل اخوان کرمان با توجه به دوستاره بودنش از امکانات خوبی برخوردار است، به‌طورکلی تمام اتا‌ق‌های هتل اخوان به مبلمان، تلفن، یخچال، جالباسی، میز آرایش، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی (کولرآبی)، پنجره دوجداره، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و وسایل بهداشتی اعم، حوله، شامپو و… مجهز هستند؛ همچنین اتاق‌های هتل عایق صدا بوده و هیچ‌گونه سروصدایی مزاحمتان نخواهد شد و شما اقامت آسوده‌ای را تجربه خواهید کرد.

 

بهترین امکانات هتل اخوان از دیدگاه مسافران

هر هتل با ارائه امکانات و خدمات متنوع، سعی می‌کند لحظات خوبی را برای مسافران رقم بزند در ادامه به معرفی ویژگی‌های مثبت هتل اخوان می‌پردازیم.

 

صندوق امانات، حافظ وسایل ارزشمند مسافران

ممکن است در سفر وسایل و مدارک ارزشمندی همراهتان باشد حال این مدارک باارزش برای یک مسافر می‌تواند ویزا یا پاسپورت و یا وسایل قیمتی مثل طلا یا لپ‌تاپ باشد، به‌هرحال شما نیازمند یک مکانی در هتل برای نگهداری وسایل ارزشمند خود هستید؛ قطعاً هیچ جا امن‌تر از صندوق امانات اتاقتان نیست. پس اگر در سفر به کرمان نگران وسایل و مدارک باارزش خود هستید، اقامتگاهی را انتخاب کنید که دارای صندوق امانات باشد.

با اقامت در هتل اخوان کرمان خیالتان بابت وسایلتان آسوده باشد زیرا این هتل با داشتن صندوق امانات، امنیت وسایل شما را تضمین می‌کند.

 

پارکینگ

پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین شخصی به کرمان سفرکرده‌اند، بسیار اهمیت دارد چراکه آن‌ها نمی‌خواهند در کوچه خیابان ماشینشان را پارک کنند؛ پس اگر شما هم با ماشین شخصی به کرمان سفرکرده‌اید، قبل از رزرو هتل، از وجود پارکینگ هتل اطمینان حاصل فرمایید. هتل اخوان مکانی را برای پارکینگ به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است.

 

اینترنت رایگان

این روزها که زندگی انسان با دنیای اینترنت عجین شده است، وجود اینترنت پرسرعت در هرکجا یک امر ضروری است؛ مسافرانی که هتل اخوان را برای اقامت بر‌می‌گزینند، در همه نقاط هتل به اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی خواهند داشت.

 

روم سرویس

روم سرویس درواقع همان خدمات‌دهی درون اتاق بوده است که اغلب در هتل‌های 3 ستاره به بالا این خدمات وجود دارد، شما در هتل اخوان می‌توانید درون اتاق استراحت کنید و تنها با یک تماس از پرسنل هتل بخواهید وعده‌غذایی‌تان یا نوشیدنی که سفارش داده‌اید را به درب اتاق بیاورند.

 

سرویس بیدار باش

اگر برای یک جلسه مهم در کرمان باید حاضر شوید، سرویس بیدارباش می‌تواند برایتان بسیار مفید واقع شود؛ این سرویس بدین‌صورت است که پرسنل هتل در هر ساعتی که بخواهید شما را بیدار می‌کنند تا به‌موقع در جلسه حضورداشته باشید؛ مسافران می‌توانند در هتل اخوان با درخواست به پذیریش از سرویس بیدار باش بهره‌مند شوند.

 

ترانسفر هتل

هتل‌ها خدمات حمل‌ونقل را تحت عنوان ترانسفر هتل، به گردشگران ارائه می‌دهند این خدمات برای مسافرانی که در طول سفر وسیله نقلیه ندارند بسیار کارآمد خواهد بود. مسافران برای گشت‌وگذار در کرمان یا رفتن به فرودگاه می‌توانند از ترانسفر هتل اخوان استفاده نمایند؛ در نظر داشته باشید خدمات ترانسفر در هتل اخوان رایگان نمی‌باشد.

خدمات و امکانات رفاهی هتل اخوان به همین موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود بلکه اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته و… از دیگر امکانات خوب هتل اخوان می‌باشد.

 

رستوران هتل اخوان

هتل اخوان مانند دیگر هتل‌های کرمان با وعده صبحانه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، بااین‌حال وعده غذایی ناهار و شام برعهده خودتان است در این شرایط وجود رستوران در محل اقامت کار شما را بسیار راحت می‌کند.

در طبقه -1 هتل اخوان، یک رستوران با ظرفیت 150 نفر واقع‌شده است که ازنظر کیفیت منوی غذایی و هزینه، رضایت‌بخش است؛ اغلب مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، در طول اقامت از این رستوران برای صرف وعده‌های غذایی استفاده می‌نمایند.

 

ساعت کاری رستوران هتل اخوان

وعده صبحانه: ساعت 7:00 الی 10:00

وعده ناهار: 12:00 الی 14:30

وعده شام: 19:00 الی 22:00

 

هتل اخوان کرمان نامی آشنا در میان هتل های ارزان کرمان

موقعیت هتل اخوان کرمان

موقعیت خوب و دسترسی آسان به مراکز مهم شهر و جاذبه‌های دیدنی کرمان از ویژگی‌های خوب هتل اخوان می‌باشد و همین موضوع باعث شده بسیاری از مسافران، هتل اخوان را برای اقامت در سفر به کرمان انتخاب کنند تا برای تردد و بازدید از جاذبه‌های دیدنی کرمان، زمانشان در ترافیک‌های طولانی تلف نشود.

اگر شما هم هدفتان از سفر به کرمان گشت‌وگذار است، توصیه می‌کنم در نزدیکی مکان‌های گردشگری هتل رزرو کنید تا در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود.

آدرس هتل اخوان: کرمان، میدان آزادی، بلوار شهید صدوقی (مشاهده روی نقشه)

 

فاصله هتل اخوان به مراکز مهم و جاذبه‌های دیدنی کرمان

فاصله هتل تا باغ‌موزه هرندی: 5 دقیقه رانندگی (2.18 کیلومتر)

فاصله هتل تا حمام گنجعلی خان: 9 دقیقه رانندگی (3.4 کیلومتر)

فاصله هتل تا بازار سنتی کرمان: 9 دقیقه رانندگی (3.6 کیلومتر)

فاصله هتل تا گنبد جبلیه: 13 دقیقه رانندگی (7.2 کیلومتر)

فاصله هتل تا جنگل پردیسان قائم: 14 دقیقه رانندگی (8.3 کیلومتر)

فاصله هتل تا ترمینال آدینه کرمان: 12 دقیقه رانندگی (6.9 کیلومتر)

فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی: 12 دقیقه رانندگی (8.9 کیلومتر)

فاصله هتل تا راه‌آهن کرمان: 15 دقیقه رانندگی (9.2 کیلومتر)

 

قیمت رزرو هتل اخوان کرمان چقدر است؟

هتل اخوان ازجمله هتل‌های دوستاره کرمان بشمار می‌رود که با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد یک هتل نسبتاً ارزان بشمار می‌رود. هزینه رزرو هتل اخوان به زمان سفر، نوع اتاق و تعداد نفرات بستگی دارد، اما به‌طورکلی هزینه اتاق برای یک‌شب، حدود 690 هزارتومانی می‌باشد؛ شما می‌توانید با رزرو از سایت ایران هتل آنلاین از 51% تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

 

قوانین پذیرش در هتل اخوان

در هنگام پذیرش هتل ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه، کارت ملی یا پاسپورت از موارد ضروری در هتل اخوان کرمان است.

پذیرش مسافران اتباع خارجی، در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ امکان‌پذیر است.

تحویل اتاق‌ها در هتل اخوان ساعت 14 می‌باشد طبق قوانین، هتل هیچ‌گونه تعهدی در قبال تحویل اتاق پیش از زمان مقرر ندارد.

پس از تخلیه اتاق هتل، اتاق توسط کارکنان بررسی می‌شود، در صورت واردکردن خسارت یا خرابی به اتاق و اموال هتل، هزینه آن از مسافر گرفته می‌شود.

هزینه خدمات و رزرو اتاق برای کودکان زیر 6 سال رایگان می‌باشد، اما هزینه اقامت برای کودکان بالای 6 سال طبق تعرفه بزرگ‌سالان محاسبه می‌شود.

 

قوانین کنسلی هتل اخوان

همیشه برنامه‌ها طبق برنامه پیش نمی‌رود و گاهی ممکن است سفری که برنامه‌ریزی کرده‌اید کنسل شود و شما نگران هزینه‌هایتان باشید؛ درست است که هیچ قانون واحدی درباره کنسلی هتل‌ها وجود ندارد اما هتل‌ها خودشان قوانینی را وضع کرده‌اند که در شرایطی بخشی از هزینه‌، به مسافر برگردد.

 

ما همیشه به مسافران توصیه می‌کنیم کمی آینده‌نگر باشند و قبل از رزرو هتل قوانین کنسلی را مطالعه کنند تا در هنگام کنسلی و استرداد به مشکل برنخورند.

 

در هتل اخوان کرمان قوانینی برای کنسلی اتاق رزرو شده وجود دارد تا در صورت کنسلی هزینه به آن‌ها بازگردد؛ چنانچه شما قصد رزرو هتل اخوان دارید، دانستن قوانین کنسلی هتل اخوان خالی از لطف نیست؛ در ادامه به قوانین کنسلی هتل اخوان خواهیم پرداخت.

 

کنسلی اتاق رزرو شده تا 72 ساعت قبل از ورود مسافر، بدون جریمه می‌باشد و مبلغ پرداخت‌شده به‌طور کامل به مسافر بازمی‌گردد.

کنسلی اتاق رزرو شده تا 24 ساعت قبل از ورود مسافر شامل 20% جریمه از هزینه اتاق به ازای یک‌شب بوده.

کنسلی اتاق رزرو شده تا 0 ساعت قبل از ورود مسافر مشمول خسارت بود و این خسارت برابر با هزینه رزرو اتاق به ازای یک‌شب می‌باشد.

 

توجه: این قوانین کنسلی گفته‌شده هتل اخوان کرمان، برای ایام غیر پیک (ایام کم سفر) بوده و در روزهایی که تعداد مسافران در کرمان افزایش می‌یابد، ممکن است قوانین متفاوتی وجود داشته باشد.

 

معایب هتل اخوان کرمان

تا الآن به معرفی امکانات هتل اخوان و بررسی آن از جنبه‌های متفاوت پرداختیم؛ اما فراموش نکنید هتل اخوان یک هتل 2 ستاره است و نباید از این هتل انتظار هتل لوکس و مجلل داشت. یکی از معایب هتل اخوان عدم وجود آسانسور است.

ازآنجایی‌که هتل اخوان دارای دو‌طبقه بوده، ممکن است، عدم وجود آسانسور در هتل برای افرادی که توانایی استفاده از راه‌پله ندارند، مشکل بزرگی باشد. در این شرایط بهتر است به فکر اقامت در دیگر هتل‌های کرمان باشید.

در نظر داشته باشید، ارائه سرویس اضافی در هتل اخوان کرمان، به‌صورت پتو و تشک بوده و خبری از تختخواب نیست؛ این موضوع را می‌توان از معایب هتل دانست.

اکنون‌که با نقاط ضعف هتل اخوان آشنا شدید، شاید از اقامت در این هتل منصرف شده باشید؛ اما هیچ نگرانی وجود ندارد چراکه در کرمان هتل‌های باکیفیت و ارزان دیگری وجود دارد. در ادامه به معرفی چند هتل مقرون‌به‌صرفه و مشابه هتل اخوان در کرمان می‌پردازیم.

 

معرفی هتل‌های ارزان قیمت کرمان

هتل ایران‌گردی و جهانگردی کرمان

هتل ایرانگردی و جهانگردی کرمان یکی از بهترین هتل‌های دوستاره کرمان می‌باشد؛ این هتل در سال 1394 فعالیت خود را درزمینهٔ هتلداری آغاز نمود و امروزه با خدمات و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار داده است، توانسته در جلب رضایت مسافران بسیار خوب عمل کند؛ همچنین همان‌طور که از نام هتل پیداست این هتل عضو گروه هتل‌های ایران‌گردی و جهانگردی بوده و در کرمان، 2 شعبه دارد.

این هتل دارای 30 واحد اقامتی گوناگون در طبقه همکف می‌باشد، تمامی اتاق‌های این هتل به یخچال، تلفن، مبلمان، سرویس بهداشتی، اینترنت و… مجهز هستند.

ازجمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل ایران‌گردی و جهانگردی کرمان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، زمین تنیس، آلاچیق در محوطه هتل، روم سرویس، خدامت ویلچر برای معلولین، صندوق امانات، خشک‌شویی، سرویس بیدارباش، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ و… اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل ایران‌گردی و جهانگردی از ویژگی‌های خوب این هتل است که دسترسی به مراکز مهم شهر مثل استادیوم، فرودگاه هاشمی رفسنجانی، راه‌آهن و ترمینال آدینه را میسر می‌کند.

آدرس هتل: کرمان، بلوار جمهوری، جنب میراث فرهنگی، هتل ایران‌گردی و جهانگردی

 

هتل گواشیر، هتل 3 ستاره در کرمان

اغلب مسافرانی که به هدف تفریح و گشت‌وگذار به کرمان سفرکرده‌اند، هتلی را برمی‌گزینند که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار باشد، چراکه هیچ‌کس دوست ندارد در سفر تفریحی وقتش را در ترافیک‌های شلوغ سپری کند؛ هتل گواشیر یکی از بهترین هتل‌ها کرمان ازلحاظ موقعیت مکانی است.

هتل گواشیر یکی از هتل‌های معروف کرمان است که سال 1370 در 4 طبقه و با 80 واحد اقامتی تأسیس شد و در سال‌های اخیر جهت ارتقای و بهبود تجهیزات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

ناگفته نماند این هتل با ارائه خدمات و امکانات و همچنین رفتار حرفه‌ای پرسنل، اقامت خاطره‌انگیزی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

در نظر داشته باشید این هتل تنها از واحدهای اقامتی تشکیل نشده، بلکه سالنی برای برگزاری همایش‌ها وجود دارد؛ اگر در کرمان نیازمند مکانی برای برگزاری جلسات کاری یا برگزاری همایش بودید، می‌توانید سالن همایش هتل گواشیر را رزرو نمایید.

رستوران، سالن صبحانه خوری، سالن همایش، تالار عروسی، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، لاندری، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، فضای سبز و حوض آب در محوطه هتل، پارکینگ و… ازجمله خدمات و امکانات هتل گواشیر کرمان می‌باشد.

آدرس هتل: كرمان، بزرگراه امام، نبش بلوار امام حسین، هتل گواشیر

 

هتل 5 ستاره پارس، اقامتی لاکچری در کرمان

هتل پارس از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های کرمان بشمار می‌رود که ازنظر امکانات تفریحی و رفاهی همه چی تمام است و هر آنچه از یک هتل لاکچری انتظار داشته باشید در هتل پارس کرمان خواهید دید. این هتل 6 طبقه در سال 1380 تأسیس شد و از همان سال‌های افتتاح تا به امروز به‌عنوان بهترین هتل کرمان شناخته می‌شود.

آنچه هتل پارس را با دیگر هتل‌های کرمان متمایز می‌کند وجود امکاناتی چون رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزش، سالن‌های همایش، سالن آمفی‌تئاتر و… می‌باشد.

هتل پارس کرمان با توجه به لوکس بودنش، از هتل‌های گران‌قیمت کرمان بشمار می‌رود، اما شما می‌توانید با رزرو هتل در سایت ایران هتل آنلاین این هتل با 51% تخفیف، ارزان‌تر از همه‌جا رزرو کنند.

آدرس هتل: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان، هتل پارس

 

هتل اخوان کرمان نامی آشنا در میان هتل های ارزان کرمان

هتل ناز ، از ارزان‌ترین هتل‌های کرمان

هتل ناز یکی از هتل‌های دوستاره قدیمی کرمان محسوب می‌شود که قدمت آن به سال 1360 بازمی‌گردد، حال شاید تصورتان از این هتل، یک بنای فرسوده باشد اما این‌گونه نیست زیرا هتل ناز در سال 1380 مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است، بااین‌حال در نمای و اتاق‌های هتل خبری از تجملات نیست؛ اما اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته به همراه امکانات قابل‌قبول برای مهمانان فراهم‌شده است.

ازجمله امکانات این هتل می‌توان به سالن صبحانه خوری، نمازخانه، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان، پارکینگ و… اشاره کرد.

هتل ناز در مرکز شهر کرمان واقع‌شده و فاصله کمی با اماکن گردشگری مثل مجموعه گنجعلیخان دارد که این موضوع رفت‌وآمد، گردشگران را سطح شهر آسان می‌کند.

آدرس هتل: کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار شهید صدوقی (جاده تهران)، نبش چهارراه فیروزه، هتل ناز

 

هتل کرمان کرمان

هتل کرمان مانند هتل اخوان کرمان، از هتل‌های باسابقه این شهر می‌باشد که حدود 33 سال در حال پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران بوده است و در سال 1396 برای مجهز نمودن اتاق‌ها و افزایش سرویس به مسافران بازسازی شد.

این هتل با 38 واحد اقامتی در 2 طبقه، امکان رزرو اتاق 1 تا 4 نفرِ را برای مسافران، فراهم کرده است؛ از خدمات و امکانات قابل‌قبول این هتل که بگذریم، هزینه ارزان هتل از بهترین ویژگی‌های این هتل است. اگر در سفر به کرمان به دنبال یک هتل ارزان قیمت درعین‌حال باکیفیت هستید، هتل کرمان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

تمام اتاق‌های هتل کرمان به تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام و وسایل بهداشتی، سیستم سرمایشی (کولرآبی)، سیستم گرمایشی (شوفاژ) و… مجهز می‌باشند.

از دیگر امکانات هتل کرمان می‌توان به اینترنت رایگان، رستوران ایرانی، اتاق چمدان، تالار پذیرایی، روم سرویس، پارکینگ، نمازخانه، خشک‌شویی، آسانسور و… اشاره کرد؛ همچنین مسافران با اقامت در هتل کرمان از وعده صبحانه به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

آدرس هتل: کرمان، بلوار قدس، ابتدای بلوار ترمینال قدیم، هتل کرمان

 

سخن پایانی

هتل‌های ارزان کرمان به هتل اخوان و دیگر هتل‌های معرفی‌شده ختم نمی‌شود، بلکه با توجه به بافت تاریخی این شهر و حضور گردشگران، هتل‌های زیادی ساخته‌شده است شما می‌توانید در ایران هتل آنلاین لیست تمامی هتل‌ها را مشاهده و مقایسه کنید در نهایت باتوجه به بودجه‌تان بهترین را برای اقامت انتخاب نماید.

جدیدترین مطالب سایت