هتل درویشی مشهد یا هتل قصر مشهد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هتل درویشی مشهد یا هتل قصر مشهد

هتل شارستان مشهد یکی از هتل های خوب و با کیفیت نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۱ با ظرفیت ۲۴۵ نفری  و در ۵ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به بازار رضا و به حرم مطهردارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود .

 

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۵ تخته مهیا می‌باشد که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب میباشد . 

 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ در هتل وجود دارد که میتوانید انواع نوشیدنی را سرو کنید   .

 

هتل شارستان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد هتل فردوس مشهد یکی از هتل های خوب و باکیفیت نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۸۹ با ۹۸ اتاق در ۸ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به بازار رضا و به حرم مطهردارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود

 

هتل  مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مشهد به حساب میاید که در خیابان امام رضا یکی از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم است قرار گرفته است که پیاده روی بین 10 تا 15 دقیقه ای دارد و با 23 طبقه بزرگترین مجموعه اقامتی و اولین هتل آتریوم شرق کشور محسوب  میشود.هتل درویشی مشهد در سال 1390 با 23 طبقه و 223 واحد اقامتی با بهترین امکانات  جهت ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح با چیدمانی زیبا ساخته شد. همچنین هتل درویشی مشهد با امکانات کامل غذایی همچون کافی شاپ و رستوران با کیفیت و امکانات خدماتی و تفریحی همچون سالن بدنسازی – سالن بیلیارد – جکوزی – گیم نت و … در صدد ارائه بهترین خدمات به زائران و مسافرین عزیز با پرسنل و کادری مجرب می باشد.

 

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته مهیا می‌باشد که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب میباشد .

 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است که هم آماده ارائه غذای ایرانی و هم فست فود می‌باشد و همچنین کافی شاپ در هتل وجود دارد که میتوانید انواع نوشیدنی را سرو کنید   .

 

هتل فردوس مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

 

هتل قصر مشهد از قدیمی ترین و با کیفیت ترین هتل های پنج ستاره مشهد است که جزو بهترین های مشهد ازنظر امکانات و موقعیت مکانی و سابقه خدمات میباشد که واقع شده در یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم میباشد که فاصله ای حدود 800 متر با حرم دارد که دسترسی خوب و مناسبی دارد و باعث اسوده خاطری برای زیارت میباشد.

 

هتل بین المللی قصر در سال 1356 با 12 طبقه و 220 اتاق تاسیس شد و شروع به ارائه خدمات کرد و در سال 1396 جهت بهبود خدمات مورد بازسازی قرار گرفت . همچنین با امکاناتی چون استخرو جکوزی و سالن بیلیارد – رستوران و کافی شاپ با سرو بهترین غذا ها و میان وعده های سرد و گرم و سایر امکانات تفریحی و خدماتی خواستار ارائه بهترین خدمات با کادری مجرب و اموزش دیده برای شما زائران و میهمانان گرامی میباشد.

 

هتل سلام مشهد یکی از هتل های قدیمی ، خوب و باکیفیت مشهد است که در سال ۱۳۸۳ با ۶۸ واحد اقامتی  و در ۱۰ طبقه افتتاح  شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به کوهسنگی ، به بازار های زیست خاور دارد و موجب آسوده خاطری برای تفریح و رفتن به خرید میشود.

 

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۴ تخته مهیا میباشد . 

 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ در هتل وجود دارد که میتوانید انواع نوشیدنی را سرو کنید   .

 

از دیگر امتحانات هتل میتوان به مجموعه آبی شامل استخر ، سونا و جکوزی و همچنین سالن بیلیارد اشاره کرد هتل سلام آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

جدیدترین مطالب سایت