آشنایی با امکانات جذاب هتل مدائن مشهد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنایی با امکانات جذاب هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد، یکی از بهترین هتلهای نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و میزبان بسیار خوبی برای زائران عزیز محسوب می شود. در این هتل سه ستاره، انواع اتاق های دو تخته و سه تخته با بهترین قیمت و انواع امکانات رفاهی قابل رزرو است. اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید، با اقامت در هتل مدائن مشهد، اقامتی پرخاطره و دلچسب را در این هتل تجربه خواهید کرد.

 

دلیل محبوبیت هتل مدائن مشهد چیست؟

تمام استانداردهای هتلداری در هتل مدائن رعایت می شود و به همین دلیل است که این هتل، به یکی از محبوبترین هتلها در مشهد تبدیل شده است. یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل مدائن مشهد، نزدیکی به حرم مطهر رضوی است؛ به طوری که با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم امام رضا (ع) برسید و از ورودی باب الرضا، وارد حرم شوید. تمیزی این هتل، وجود پرسنل مودب، قیمت ارزان هتل، ارائه انواع خدمات رفاهی و… از دیگر امتیازات هتل مدائن مشهد هستند.

در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل مدائن مشهد بیشتر آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

اقامتی راحت و ارزان در هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد، هتلی 11 طبقه است که 165 واحد اقامتی مختلف دارد. تعداد اتاق های این هتل زیاد است و به همین دلیل، گزینه خوبی برای اقامت خانواده های پرجمعیت و کاروان های زیارتی محسوب می شود.

در تمام واحدهای هتل مدائن مشهد، امکاناتی مانند سرویس خواب، مبلمان، میز و صندلی، اینترنت، تلویزیون، تلفن، وسایل بهداشتی، آباژور، حوله و… وجود دارد.

تمام زائران گرامی با رزرو هتل مدائن مشهد، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره‌مند می شوند و می توانند روز خود را با خوردن انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه آغاز کنند.

 

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل مدائن

در هتل مدائن مشهد، رستورانی بزرگ با سه سالن مجزا وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را با بهترین مواد اولیه و طعم عالی برای شما سرو می کند.

همچنین در کافی شاپ هتل مدائن، شما می توانید انواع مدلهای قهوه، بستنی، نوتلا، کیک و… را انتخاب کرده و نوش جان کنید.

 

موقعیت مکانی عالی هتل مدائن مشهد

هتل مدائن، در خیابان امام رضا قرار دارد که از جمله خیابانهای مرکزی مشهد است. این هتل به مراکز تفریحی و توریستی مشهد و فروشگاه های اطراف حرم نزدیک است و این موضوع از مهمترین مزایای این هتل محسوب می شود.

 

وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد در هتل مدائن مشهد

پرسنل هتل مدائن مشهد، باتجربه و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می کنند تا نیازهای مهمانان عزیز خیلی سریع برطرف شود و خاطره خوبی از اقامت در این هتل داشته باشند.

با اقامت در هتل مدائن مشهد، از نظافت و تمیزی این هتل لذت خواهید برد. خوب است بدانید که در هتل مدائن، خدمات نظافت و ضدعفونی به صورت روزانه انجام می شود تا تمام بخشهای هتل کاملاً تمیز شوند.

 

آشنایی با امکانات جذاب هتل مدائن مشهد

هتل مدائن، هتلی برتر از تمام هتلهای سه ستاره مشهد

درست است که هتل مدائن، هتلی سه ستاره محسوب می شود؛ اما امکانات و خدمات هتل مدائن مشهد در حد هتل های چهار ستاره است و آسایش و راحتی شما را تضمین می کند.

 

بنابراین اگر به فکر اقامت در هتلی شیک، تمیز و ارزان در حوالی حرم امام رضا (ع) هستید، همین حالا به سایت سفربازی مراجعه کرده و برای رزرو هتل مدائن مشهد اقدام کنید تا اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنید.

جدیدترین مطالب سایت