هتل های ارزان شیراز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هتل های ارزان شیراز

شیراز شهری زیبا است که در گذشته اهمیت زیادی داشته، همین موضوع باعث شده که در زمان زندیه ساختمان‌های متعددی در آن ساخته شود. وجود حرم شاهچراغ و این مکان‌های تاریخی باعث شده افراد زیادی این شهر را برای گردش انتخاب کنند. به‌ همین‌ منظور ما درادامه می‌خواهیم سه مورد از هتل‌های ارزان شیراز را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

هتل ساسان

این هتل یکی از هتل‌های دو ستاره شیراز است که سال 1375 تاسیس شد. بعداز چندین سال به‌طبع ساختمان فرسوده می‌شود؛ مسئولان هتل برای جلوگیری از مشکلات این مورد، سال 1396 هتل را بازسازی کردند. این هتل نسبت به دیگر هتل‌های دو ستاره شیراز امکانات ویژه‌ای دارد. از این ویژگی‌ها می‌توان به دسترسی به بانک‌ها، جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی این شهر اشاره کرد. وجود این ویژگی‌ها باعث شده هتل ساسان یکی از پیشنهادها برای افرادی باشد که قصد رزرو هتل شیراز را دارند. این هتل امکانات منحصربه‌فردی نسبت به رقیب‌هایش دارد که درادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

امکانات هتل

برای این‌که در سفر به شیراز بتوانید اقامتی آسان داشته باشید، امکانات مناسبی در اتاق‌های این هتل تعبیه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. امکانات موجود در هرکدام از اتاق‌ها عبارت هستند از روم‌سرویس، دراور، میز تحریر، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، صبحانه، یخچال، مبل، آباژور، آویز لباس، کمد، تلفن، سیستم تهویه هوای مطبوع، مینی‌بار، اینترنت، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی و…

امکانات هتل سامان به امکانات موجود در اتاق‌ها خلاصه نمی‌شود و در ساختمان آن هم امکانات متعددی وجود دارد. از فضاهای داخل هتل می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، فروشگاه، مرکز خرید، صرافی، اتاق چمدان، کتابخانه، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. در لابی این هتل می‌توانید به امکاناتی مانند دستگاه واکس کفش، فکس، پرینتر، فتوکپی، محل کرایه اتومبیل، خودپرداز، لاندری، صرافی، خدمات تور و… دسترسی داشته باشید.

هتل های ارزان شیراز

موقعیت مکانی

همان‌طورکه ابتدا هم گفته شد، هتل ساسان در موقعیت مکانی عالی ساخته شده و می‌توانید از آن به همه جاذبه‌های گردشگری و حرم دسترسی داشته باشید. این هتل در نشانی شیراز، خیابان زند، خیابان انوری واقع شده است.

 

هتل آناهیتا

هتل آناهیتا هم یکی‌دیگر از هتل‌های دو ستاره شیراز است. کسانی که قصد سفر ارزان به این شهر و رزرو هتل شیراز ارزان را دارند، آن را انتخاب می‌کنند. این هتل در سال 1380 به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست در مدت زمان کمی جای خود را در دل مردم پیدا کند.

سال 1394 بازسازی‌هایی روی ساختمان هتل انجام شد تا رضایت گردشگران را کسب کند. این هتل هم در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و می‌توانید با کمی پیاده‌روی خودتان را به برخی از جاذبه‌های گردشگری شیراز برسانید. هتل آناهیتا ساختمانی دو طبقه دارد که در اتاق‌های آن 22 واحد اقامتی ساخته شده است.

 

امکانات هتل

ازجمله امکانات موجود در این هتل نیمه‌لوکس می‌توان به یخچال، مبل، مینی‌بار، آویز لباس، دراور، آب معدنی، تلویزیون، حمام، دمپایی، کمد، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و.. اشاره کرد. توجه داشته باشید اگر می‌خواهید خوراکی‌های داخل مینی‌بار را میل کنید، باید هزینه آن را به هتل بپردازید.

لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، فضای سبز، خدمات رزرو تور، اینترنت رایگان، پرینتر، پارکینگ، رستوران و… از امکانات خوب هتل هستند. رستوران هتل آناهیتا 30 نفر ظرفیت دارد و می‌توانید غذاها را به‌صورت منو باز در آن میل کنید. پارکینگ هتل هم فضایی مناسب برای پارک 32 خودرو است. مهمانان می‌تواند بدون پرداخت پول خودروشان را در آن پارک کنند.

 

موقعیت مکانی

هتل آناهیتا در فاصله کمی از خانه زینت‌الملوک، آرامگاه حافظ، بازار و حمام وکیل واقع شده است. برای رسیدن به این هتل باید به محدوده میدان ولیعصر شیراز بروید.

 

هتل صدرا

هتل صدرا هم هتل ارزان دیگری در شیراز است. این هتل به‌تازگی افتتاح شده و سال 1395 فعالیت خودش را آغاز کرد. مسئولان بعد از افتتاح حس کردند که سطح امکانات هتل کم است و به‌ همین‌ دلیل سال 1396 ساختمان آن‌ را بازسازی کردند. اگر قصد رزرو هتل شیراز را دارید، ما به شما هتل صدرا را پیشنهاد می‌کنیم. مطمئن باشید اقامت خاطره‌انگیزی را در این هتل و شیراز خواهید داشت.

 

هتل های ارزان شیراز

امکانات هتل

زمانی که ساختمان هتل بازسازی شد، سعی شد امکانات آن هم افزایش پیدا کند، همین کار باعث شد امکانات موجود در اتاق تا حد زیادی بیشتر شود. ازجمله امکانات موجود در اتاق‌های هتل صدرا می‌توان به روم‌سرویس، صبحانه رایگان، یخچال، مبل، دراور، آویز لباس، تلفن، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، اینترنت، تلویزیون، دمپایی و.. اشاره کرد.

فضاهایی مانند لابی، کافی‌شاپ، چایخانه، نمازخانه، پارکینگ، سالن بیلیارد و رستوران اشاره کرد. شما با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند لاندری، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی، محل تهیه بلیط، خدمات برای معلولین، اتاق چمدان، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق سیگار و.. دسترسی داشته باشید.

 

موقعیت مکانی

این هتل در مکانی ساخته شده که مهمانان بتوانند در زمان کوتاهی خودشان را به جاذبه‌های گردشگری شیراز برسانند. هتل آناهیتا در نشانی خیابان زند، خیابان رودکی واقع شده است.

ما در این مطلب بهترین هتل‌های ارزان شیراز را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل صدرا، هتل آناهیتا یا هتل ساسان را داشته‌اید، نظراتان را درباره این هتل‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب سایت