با هتل سی نور و هتل پردیسان مشهد بیشتر آشنا شوید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با هتل سی نور و هتل پردیسان مشهد بیشتر آشنا شوید

مشهد پایخت فرهنگی کشور است. بارگاه ملکوتی امام هشتم در این شهر واقع شده و به‌همین‌ دلیل، این شهر از لحاظ مذهبی، اهمیت بالای دارد. در این شهر هتل‌های زیادی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران ساخته شده که هرکدام از سطح امکانات گوناگی برخوردار هستند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید. در ادامه دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد (هتل سی نور و پردیسان) را به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل سی نور

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است و سال 1393 در روز تولد امام رضا(ع) افتتاح شد. هتل سی نور مشهد ساختمانی 22 طبقه دارد که در طبقات آن 286 اتاق با امکانات فوق‌العاده ساخته شده است. این هتل مجلل در خیابان 17  شهریور واقع شده و می‌توانید در کم‌ترین زمان خود را از آن به مراکز خرید و حرم مطهر امام رضا برسانید.

 

اگر قصد دارید هنگام سفر به مشهد در هتلی لوکس اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که هتل سی نور را انتخاب کنید. این هتل با امکاناتی متعدد آماده پذیرانی از گردشگرانی است که به مشهد سفر می‌کنند. کودکان زیر پنج سال درصورت عدم استفاده از سرویس‌های هتل، می‌توانند اقامتی رایگان داشته باشند. درادامه این مطلب، امکانات این هتل پنج ستاره را بررسی خواهیم کرد.

 

امکانات

این هتل مجلل امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. در ساختمان هتل سی نور مشهد فضاهایی از قبیل پارکینگ، رستوران، مرکز خرید، استخر، خشک‌شویی، لابی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، فضای سبز، سالن کنفرانس و اجتماعات، بیزینس روم، اتاق بازی کودکان، مجموعه ورزشی، کافی‌نت، سفره‌خانه سنتی، نمازخانه، اتاق چمدان و سالن بیلیارد ساخته شده است.

با هتل سی نور و هتل پردیسان مشهد بیشتر آشنا شوید

همچنین از امکانات دیگر این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان، عکس یادگاری، سرویس رایگان به حرم، چای و آب معدنی، صبحانه سرد و گرم بوفه، اینترنت رایگان، خدمات برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، فکس، خدمات درمانی، پرینتر، فتوکپی و… اشاره کرد.

 

مهمانان هتل سی نور برای آب تنی در استخر نباید هزینه‌ای بپردازند و می‌توانند ساعاتی از مسافرت خود را در استخر، سونا یا جکوزی هتل سپری کنند. این هتل به دو رستوران سنتی و مدرن مجهز شده که رستوران سنتی آن 100 و رستوران اصلی 400 نفر ظرفیت دارد.

 

در هر واحد از این هتل پنج ستاره، برای افزایش آسایش و راحتی مهمانان، امکانات و خدماتی مانند یخچال، روم‌سرویس، سشوار، آباژور، آب معدنی رایگان، مبلمان، تلوزیون، آویز لباس، کمد، دراور، مینی‌بار، اینترنت، تلفن، لوازم بهداشتی، دمپایی و… تعبیه شده است.

 

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد هتل سی نور مشهد در موقعیت مکانی عالی واقع شده و از آن می‌توانید در کم‌ترین زمان به مهم‌ترین مراکز زیارتی و گردشگری این شهر برسید.

 

هتل پردیسان

این هتل نیز مانند سی نور یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌رود و در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است. هتل پردیسان مشهد فضای سبزی وسیع دارد و به‌همین ‌دلیل یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت لوکس در مشهد به‌شمار می‌رود. هتل پردیسان سال 1380 در منطقه‌ای عالی و دور از هرگونه آلودگی هوا، صوتی و ترافیک افتتاح شد.

 

اگر قصد سفر به مشهد با تور را دارید، مقاله بهترین سایت رزرو تور مشهد را نیز بخوانید.

 

این هتل پنج طبقه و 162 واحد اقامتی با امکانات لوکس دارد. این هتل توانسته برند جهانی حلال را از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی کسب کند. همچنین سازمان میراث قرهنگی کشور گواهینامه بین‌المللی رضایتمندی مشتری را به هتل پارسیان اعطا کرده است. سال 95پ به‌منظور بهبود سطح خدمات، ساختمان این هتل بازسازی شد. از پنجره اتاق‌های این هتل لوکس می‌توانید کوه یا فضای سبز هتل را مشاهده کنید.

با هتل سی نور و هتل پردیسان مشهد بیشتر آشنا شوید

امکانات

در واحدهای این هتل امکانات و وسایلی از قبیل دراور، صبحانه، روم سرویس، یخچال، آباژور، چای‌ساز، مبلمان، آویز لباس، میز تحریر، کمد، دمپایی، تلفن، تلوزیون، سشوار، اینترنت، لوازم بهداشتی و… تعبیه شده است. مهمانان هتل برای استفاده از اینترنت نباید هزینه‌ای بپردازند.

 

بخش‌هایی از هتل پردیسان مشهد به نمازخانه، فروشگاه، مرکز خرید، استخر، لابی، سالن ماساژ، کتابخانه، پارک کودک، کافی‌شاپ، فضای سبز، سالن ورزشی، پارکینگ، رستوران، گیم‌نت، سالن بیلیارد، بیزینس روم، سالن کنفرانس و اجتماعات اختصاص داده شده. در این هتل امکانات و وسایلی مانند خودپرداز، آرایشگاه، خشکشویی، کرایه اتومبیل، کتابخانه، صندوق امانات، خدمات رزرو بلیط، سرویس حرم و… در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

 

مسافران برای قراردادن خودرو خود در پارکینگ این هتل نباید هزینه‌ای بپردازند. همچنین استفاده از استخر هتل برای مهمانان رایگان است. یکی از ویژگی‌های هتل پردیسان رستوران‌‎های آن است که این هتل چهار رستوران مختلف دارد و در هرکدام غذاهای مختلفی سرو می‌شود.

 

موقعیت مکانی

هتل پردیسان مشهد در منطقه‌ای عالی برای اقامت ساخته شده و همان‌طورکه گفته شد از هیاهو و ترافیک مرکز شهر کمی فاصله دارد. این هتل در بزرگراه کلانتری، جنب پارک صداوسیما واقع شده است.

 

مشهد هتل‌های مختلفی با سطح امکانات متنوع دارد که مناسب برای اقامت همه مسافران است. ما در این مطلب دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر را معرفی کردیم. خوشحال می‌شویم نظراتتان را درباره هتل سی نور یا پردیسان با ما به‌اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب سایت