هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید هدیه روز معلم

خرید هدیه روز معلم معمولاً کار آسانی نیست. همان طور که می دانید لازمه خرید هدیه ای درخور که جبران کننده گوشه ای از زحمات شبانه روزی معلمان باشد، دقت بالا و گذاشتن زمان کافی برای انجام این کار است. یکی از بهترین هدایایی که می توان برای این روز خریداری کرد محصولات تولید شده به کمک هنر میناکاری است. مجموعه فروشگاهی بازار مینا تولید کننده و عرضه کننده انواع صنایع دستی میناکاری قیمت مناسب برای هدیه روز معلم است. محصولات این مجموعه بسیار متنوع بوده و از پر فروش ترین محصولات در بازار صنایع دستی اصفهان به شمار می رود. محصولات میناکاری از ظرافت بالای نقش و نگار برخوردار بوده و بسیار نفیس و ماندگار هستند. ساعت، تابلو و تندیس های میناکاری بهترین هدیه روز معلم برای مرد ها به شمار می روند.

 

همچنین مجموعه بازار مینا ارائه دهنده محصولات مناسبی به عنوان هدیه روز معلم برای خانم ها است. از این جمله می توان به انواع ظروف پذیرایی، آینه های میناکاری، گلدان های تزئینی و غیره اشاره کرد. در خرید هدیه روز معلم بهتر است به کاربردی بودن آن، کیفیت، ارزش مادی و سن و جنسیت فرد هدیه گیرنده توجه شود. بر این اساس محصولات میناکاری بهترین هدیه برای قدردانی از زحمات بی دریغ و بی شائبه معلمان است. این هدایا محصول دست هنرمندان ایرانی بوده و یادآور هنر و فرهنگ ایرانی هستند. 
 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا عرضه کننده بهترین محصولات صنایع دستی به سراسر کشور است. میناکاری-فیروزه کوبی-ملیله کاری-خاتم کاری-تشعیر-هدایای تبلیغاتی-تندیس میناکاری و دیگر صنایع دستی اصفهان از جمله محصولات گروه صنایع دستی بازار مینا می باشد. خرید عمده صنایع دستی برای شرکت ها و سازمان ها با تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

تماس با واحد فروش : 09019277512   – 03134651271

 

هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت

فروشگاه اینترنتی بازار مینا همچنین عرضه کننده هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت و اقتصادی است. همان طور که می دانید بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی به منظور انجام تبلیغات و بازاریابی از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. در این میان سال هاست استفاده از سر رسیدهای تبلیغاتی و غیره تکراری شده است و ارگان ها و سازمان ها به دنبال هدیه ای متفاوت و نفیس هستند. بر این اساس به خرید محصولات میناکاری روی آورده اند. این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند. امروزه تولید کنندگان در تولید این محصولات تبلیغاتی به توان مالی و بودجه ارگان ها و سازمان ها نیز توجه می کنند.

هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

در نتیجه هدایای تبلیغاتی اقتصادی تولید می کنند که در عین زیبایی، از قیمت پایین تری نسبت به نمونه های اصلی برخوردار هستند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا از تامین کنندگان بهترین صنایع دستی ایرانی می باشند. قیمت پایین این محصولات نشانی از کیفیت کم آن ها نیست. بلکه در تولید این محصولات از مس کمتر و طرح و نقش های کمتری استفاده شده است. بر این اساس زمانی که صرف تولید کار شده کوتاه تر است و در نتیجه قیمت محصول تولید شده نهایی پایین تر خواهد بود. در تولید هدایای تبلیغاتی، متن درخواستی یا نام و لوگوی سازمان و ارگان مورد نظر روی کار حک می شود. این کار با هدف برند سازی و بازاریابی انجام می شود. در نهایت سازمان های دولتی یا خصوصی با بودجه های مختلف قادر به خرید این هدایای تبلیغاتی هستند. همچنین لازم به ذکر است که این هدایا در بسته بندی های شکیل در قالب دیوار کوب، تندیس و غیره طراحی و تولید می شوند. بر این اساس ظاهر بسیار لوکس و منحصر به فردی دارند. 

هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا
میناکاری اصفهان 

در میان صنایع دستی مختلف، ظروف مینا کاری اصفهان بهترین هدیه روز معلم هستند. هنر میناکاری از قدمت بسیار بالایی برخوردار است. این هنر به دست هنرمندان و اساتید اصفهانی به روی ظروفی از جنس مس انجام می شود. نقش بستن طرح های ایرانی مانند بته جقه و غیره، ظروف مسی ساده و بی جان را روح می بخشد. ساعت ها تلاش و تجربه پشت هر یک از محصولات تولید شده میناکاری وجود دارد که هر بیننده ای با دیدن نقش و نگارهایش به ارزش آن پی برده و حس نابی را تجربه می کند. روح و هنر ایرانی با دیدن این نقش و نگارها به بیننده القا می شود. محصولات میناکاری اصفهان بر اساس ذوق و سلیقه هنرمندان و اساتید اصفهانی طراحی و رنگ آمیزی می شوند. هر چه زمان به کار رفته در طراحی و رنگ آمیزی محصول بیشتر باشد، ارزش مادی آن بالاتر است و یادآور صبر و هنر طراحان و هنرمندان این حوزه است. ظروف مینا کاری اصفهان در چند مرحله تولید می شوند. مهم ترین مرحله مسگری و تولید ظرف خام اولیه است که توسط اساتید مسگر انجام می شود. سپس طرح مورد نظر با توجه به نوع ظرف اعم از گلدان، بشقاب و غیره تعیین شده و به روی ظرف انتقال داده می شود. پس از آن به کمک قلم موهای ظریف طراحی با رنگ های لعابی انجام می شود. در نهایت نوبت به پخت رنگ در کوره می رسد. محصول نهایی آماده انتقال به قاب های چوبی یا نصب به روی تندیس است. 
 

هدیه روز معلم از بهترین محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا
فروشگاه صنایع دستی اصفهان

فروشگاه بازار مینا یکی از بزرگ ترین و مورد اعتماد ترین مراکز تولید و عرضه محصولات میناکاری در اصفهان است. فروشگاه صنایع دستی اصفهان سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید ظروف میناکاری توانسته با راه اندازی و تأسیس سامانه اینترنتی محصولات خود را به مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران عرضه کند. همچنین کیفیت بالای محصولات تولید شده، ظرافت و نوآوری در طراحی و استفاده از متریال درجه یک در مرحله تولید توانسته رضایت مشتریان بسیار زیادی را کسب کند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و هدیه روز معلم هستید که در عین حال یاد آور هنر و فرهنگ ایرانی باشد، ظروف میناکاری اصفهان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این ظروف در بسته بندی های خلاقانه و شیک تهیه شده و می تواند به عنوان هدیه ای خاص و منحصر به فرد با هدف تبلیغاتی یا به عنوان هدیه روز معلم، روز مادر و غیره خریداری شود. هدیه روز معلم باید هدیه ای درخور و شایسته باشد. انتخاب و خرید چنین هدیه ای معمولاً کار زمانبری است. بدین منظور صنایع دستی بازار مینا اقدام به طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی و هدایایی با قیمت مناسب کرده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار نفیس و ماندگار هستند. 

 

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا  BazareMina.ir

جدیدترین مطالب سایت