هر آنچه که باید در رابطه با راهنمای خرید ssd اکسترنال بدانید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هر آنچه که باید در رابطه با راهنمای خرید ssd اکسترنال بدانید

هر آنچه که باید در رابطه با راهنمای خرید ssd اکسترنال بدانید:

یکی از ملزومات حال حاضر بسیاری از افراد ذخیره سازی اطلاعات و امنیت اطلاعات می باشد در گذشته که از هاردهای دیسکی اکسترنال برای جابجایی اطلاعات استفاده می شد مشکلات بسیاری این هارد های دیسکی در مقابل حمل و نقل داشته اند برای مثال به این نوع هارد ها به هیچ وجه نباید ضربه ای وارد می شد در صورت ضربه خوردن و یا افتادن از ارتفاع اطلاعات کاملا از بین می رفت.در حال حاضر با وجود اس اس دی ها این مشکلات کاملا برطرف شده است و قابلیت ضد شوک و ضد ضربه به این محصولات اضافه شده است.فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از بزرگترین توزیع کنندگان محصولات ذخیره سازی از شما عزیزان دعوت می نماید تا از این وبسایت دیدن فرمایید.

 

در راهنمای خرید ssd اکسترنال به انواع هارد دیسک های اکسترنال  بر می‌خوریم باید بدانید که هارد دیسک اکسترنال اس اس دی نسل پیشرفته تر هارد دیسک اکسترنال اچ دی دی هست که از ویژگی های بهتری برخوردار است با این وجود  هنوز هم هارد اکسترنال های hdd بازار فروش خود را حفظ کرده اند و این  موضوع به خاطر این است که هارد اکسترنال اچ دی دی در عین اینکه از ظرفیت بالاتری برخوردار است، قیمت مقرون به صرفه تری را  خواهد داشت.

 

در مقایسه هارد اکسترنال اچ دی دی با هارد اکسترنال اس اس دی باید بدانید که هارد اکسترنال ‏اس اس دی دارای قیمت بالاتری هستند در حالیکه توان و ظرفیت پایین تری دارند در عوض سر و صدای چندانی را ایجاد نمی کنند و اتلاف انرژی بسیار کمتری دارند. از مزایای اس  اس دی اکسترنال می توان به سرعت بالای انتقال آن، کیفیت بیشتر و دوام بالاتر اشاره کرد.

 

راهنمای خرید ssd اکسترنال و انواع آن:

تا به اینجا با انواع هارد اکسترنال های نوع اس اس دی و نوع  اچ دی دی و ویژگی های آن ها آشنا شدیم، اما باید بدانیم که هر کدام از این نوع اکسترنال ها، خودشان نیز انواع متفاوتی دارند که در این مقاله هدف ما آشنایی با اس اس دی اکسترنال ها و در واقع راهنمای خرید ssd اکسترنال می باشد. از سری اس اس دی اکسترنال های پر فروش در بازار می توان به ‏اس اس دی اکسترنال سامسونگ T5 با ظرفیت های 512 گیگابایت و یک ترابایت و 500 گیگابایت، اس اس دی اکسترنال کینگ اسپک مدل Z3 با ظرفیت 256 گیگابایت، اس اس دی اکسترنال سن دیسک مدل EXTREME PRO با ظرفیت های یک ترابایت و 500 گیگابایت، اس اس دی اکسترنال دی جی ام مدل MMS با ظرفیت های 256 گیگابایت و 512 گیگابایت، اس اس دی اکسترنال سیلیکون پاور مدل Bolt B75، اس اس دی اکسترنال کینگ اسپک مدل Z3، اس اس دی اکسترنال پی ان وای مدل Pro Elite USB 3.1 Gen 2، اس اس دی ای دیتا مدل SD700 و مدل SE730H، اس اس دی اکسترنال سن دیسک مدل Extreme، اس اس دی اکسترنال ای دیتا مدل SD600Q و غیره اشاره کرد.

 

هر آنچه که باید در رابطه با راهنمای خرید ssd اکسترنال بدانید

راهنمای خرید ssd اکسترنال و نکات قبل از خرید آن:

در راهنمای خرید ssd اکسترنال در ابتدا باید به مهمترین  ویژگی های اس اس دی اکسترنال ها بپردازیم. ظرفیت این هارد دیسک،  قدرت و سرعت انتقال داده توسط آن و ذخیره سازی اطلاعات و همچنین دوام، امنیت و مقاومت آن از مهم ترین ویژگی های یک اس اس دی اکسترنال است. همانطور که می دانید بسیاری از ما اولین نکته‌ای که در خرید هارد دیسک مد نظر داریم فضای ذخیره سازی در آن است در واقع هرچه ظرفیت و فضای ذخیره سازی یک هارد دیسک بیشتر باشد از سرعت بالاتری نیز برای انتقال اطلاعات برخوردار است اما در این میان هر چه میزان ظرفیت و فضای ذخیره سازی یک هارد دیسک بیشتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

 

در این جاست که خریدار دچار محدودیت در خرید می شود بنابراین بهتر است با توجه به نیازتان، بهترین ظرفیتی را که مورد نظر دارید، خریداری کنید؛ همچنین سرعت انتقال داده می تواند ارتباط مستقیمی با نوع پورت هارد دیسک داشته باشد به طور معمول اس اس دی اکسترنال ها دارای پورت usb هستند که این پورت می تواند سرعت بیشتری را در انتقال داده ها داشته باشد.

 

از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید ssd اکسترنال ها وجود دارد توجه به کیفیت هارد دیسک است. یک هارد دیسک با کیفیت، دوام و طول عمر بالایی دارد و امنیت اطلاعات شما را نیز تضمین می کند. هارد دیسک های اس اس دی اکسترنال به خاطر نداشتن قطعه متحرک در طول جابجایی یا در صورت وارد شدن ضربه به آنها دچار مشکل نمی شوند.

 

یکی دیگر از خدماتی که در فروشگاه اینترنتی آترامارت ارائه می شود فروش اقساطی کلیه کالاهای دیجیتال می باشد.این فروشگاه با سابقه چندین ساله در فروش انواع کالاهای دیجیتال یکی از بزرگترین توزیع کنندگان در این عرصه می باشد.

جدیدترین مطالب سایت