هزینه جراحی بینی امسال چه قدر است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
هزینه جراحی بینی امسال چه قدر است؟

داشتن ظاهری زیبا یکی از آرزوهای هر شخصی به حساب می آید. میل به زیبایی در میان خانم ها بسیار بیش تر از آقایان می باشد. بینی یکی از اعضای مهم بدن به حساب می آید که نقش بسیار زیادی را در زیبایی افراد ایفا می کند. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود تا بینی فرد نازیبا به نظر برسد.

 

برای حل  مشکلات بینی راه حل های مختلفی وجود دارد. یکی از راه حل های مطمئن که بسیاری از افراد از آن برای برطرف کردن مشکل خود استفاده می کنند، جراحی است. به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیاری از افراد به دنبال دانستن این موضوع هستند که هزینه عمل جراحی بینی چقدر است. اگر در زمره این افراد هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی توضیحاتی را ارائه دهیم.

 

عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند تاثیری مستقیم را بر روی هزینه جراحی بینی بگذارند. در قسمت بعدی مقاله در مورد تمام عواملی که می تواند بر روی هزینه عمل جراحی بینی تاثیر بگذارد صحبت می کنیم.

عواملی که بر روی هزینه جراحی بینی تاثیر می گذارند عبارتند از:

روش جراحی بینی

مدت زمان جراحی بینی

میزان تخصص جراح بینی

میزان مشکلات بینی

محلی که جراحی بینی در آن جا صورت می گیرد.

 

روش جراحی بینی

روش عمل جراحی بینی را می توان از مهم ترین عواملی دانست که بر روی هزینه جراحی بینی تاثیری مستقیم را می گذارد. روشی که جراحی بینی باید طبق آن صورت گیرد کاملا بسته به نظر جراح است و شخص خود نمی تواند در این خصوص اظهار نظر نماید. از نظر علم پزشکی بینی افراد یا گوشتی است و یا استخوانی. جراحی بینی استخوانی بسیار سخت است و نیاز دارد تا پزشک متخصص با ظرافت تمام این عمل جراحی را انجام دهد.

 

در نقطه مقابل بینی های گوشتی قرار دارند. بینی های گوشتی معمولا ساختار پیچیده تری را نسبت به بینی های استخوانی دارند. همین موضوع به تنهایی کافیست تا بدانید که هزینه جراحی بینی های گوشتی متفاوت از هزینه جراحی بینی های استخوانی است.

 

مدت زمان جراحی

از دیگر عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی، موضوع مدت زمان مورد نیاز برای جراحی است. طبیعتا هر چقدر مدت زمان جراحی بینی افزایش پیدا کند، هزینه عمل جراحی نیز بیش تر می شود. معمولا افرادی که بینی شکسته ای را دارند باید مدت زمان بیش تری را نسبت به سایر افراد در اتاق عمل باشند. در صورتی که شخص قصد داشته باشد چندین عمل جراحی مانند پولیپ بینی، رفع شکستگی بینی، خوش فرم کردن بینی و… را به صورت همزمان انجام دهد، باید مدت زمان طولانی تری را زیر تیغ جراحی باشد.

تعداد دقایقی که شخص برای انجام عمل جراحی در اتاق عمل باشد از مهم ترین مواردی است که باعث می شود تا هزینه عمل جراحی بینی افزایش پیدا کند.

هزینه جراحی بینی امسال چه قدر است؟

میزان تخصص جراح

این مورد یک قانون نانوشته میان جراحان بینی است. هر چقدر جراح تخصص، تبحر و البته تجربه بیش تری را داشته باشد، طبیعتا دستمزد بیش تری را برای انجام عمل جراحی دریافت می کند. البته نمی توان به قطعیت این موضوع را بیان کرد اما اکثر جراحان با تجربه به دلیل تجربه بالایی که در امر جراحی دارند، دستمزد بیش تری را از شخص متقاضی دریافت می کنند. عمل بینی گوشتی جزو آن دسته از عمل های حساسی است که نیاز به مهارت بسیاری دارد. دکتر حسنانی سابقه زیادی در این زمینه دارد و تعداد زیادی جراحی انجام داده است. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ایشان نمونه کار های جراحی بینی گوشتی را مشاهده کنید.

 

میزان مشکلات بینی

تا به اینجای مقاله در مورد عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی صحبت شد. یکی دیگر از عواملی که می تواند بر روی تعرفه جراحی تاثیر بگذارد، موضوع میزان مشکلات بینی است. طبیعتا انجام یک جراحی زیبایی بر روی بینی هزینه به مراتب پایین تری را نسبت به انجام چند عمل زیبایی دارد. افراد زیادی هستند که قصد دارند در اتاق عمل مشکلات بد حالتی، پولیپ بینی و… را به صورت یکجا رفع کنند. به طبع هزینه انجام چند عمل مختلف بر روی بینی هزینه به مراتب بیش تری را نسبت به انجام تنها یک عمل دارد.

 

محل انجام جراحی بینی

انجام عمل بینی در یک بیمارستان و یا کلینیک صورت می گیرد. به طبع هزینه عمل جراحی بینی در منطقه 1 تهران به مراتب بیش تر از هزینه عمل جراحی بینی در منطقه 14 است. البته ناگفته نماند تمامی جراحان این مورد را برای افزایش تعرفه در نظر نمی گیرند.

 

آیا تکنیک عمل جراحی می تواند بر روی هزینه تاثیر بگذارد؟

انجام عمل جراحی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود. انتخاب نوع تکنیک بر عهده پزشک و جراح متخصص است و بیمار به هیچ عنوان حق دخالت در این موضوع را ندارد. شاید این سوال برایتان به وجود آید که چه تفاوتی میان جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز وجود دارد. در پاسخ باید بگوییم در جراحی بینی بسته هیچ نیازی به برش دادن پوست بینی وجود ندارد و تمامی تغییراتی که قرار است بر روی بینی صورت گیرد از طریق سوراخ های بینی انجام می شود.

 

در روش جراحی باز اما قضیه کمی متفاوت است. در جراحی باز پوست بینی به صورت کامل برش داده می شود. برش دادن بینی به این دلیل است که جراح بتواند تسلط کاملی را بر روی چارچوب بینی داشته باشد و عمل جراحی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

هزینه جراحی بینی امسال چه قدر است؟

به صورت کلی از آن جایی که عمل جراحی بینی به صورت بسته بسیار مشکل است، طبیعتا جراح دستمزد بیش تری را از شخص دریافت می کند. نکته ای که نیاز است آن را یادآور شویم این است که قبل از اقدام به هرگونه کاری نیاز است تا با پزشک متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله از 0 تا 100 در مورد عوامل موثر بر هزینه جراحی بینی صحبت شد. نکته مهمی که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که حتما عمل جراحی بینی را نزد جراحان با تجربه در این زمینه انجام دهید. در خصوص جراحی بینی چه عمل جراحی بینی استخوانی و چه گوشتی هیچ گاه قیمت برایتان اولویت نداشته باشد و تنها به کیفیت کار توجه کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر حسنانی به آدرس  www.drhosnani.com  مطرح کنید.

جدیدترین مطالب سایت