همه چیز در مورد استیم + آموزش خرید بازی استیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
همه چیز در مورد استیم + آموزش خرید بازی استیم

استیم یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌‌های بازی دیجیتال در دنیا محسوب می‌شود که از سال 2003 آغاز به کار کرد. در حال حاضر این برنامه بیش از 120 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و کاتالوگ آن دارای بیش از 50000 بازی در دسته بندی‌ها و محدوده‌های قیمتی مختلف است. این پلتفرم خدمات متنوعی را به کاربرانی که قصد دارند بازی‌های کامپیوتری را به‌صورت دیجیتال خریداری کنند، ارائه می‌دهد. از جمله خدمات آن، می­توان به بانک دیجیتالی که با نام Steam Wallet شناخته می‌شود، اشاره کرد.

 

پلتفرم Steam چگونه کار می‌کند؟

پلتفرم استیم، مجموعه‌ای از هزاران بازی رایگان و پولی را در خود دارد. اما این همه ماجرا نیست. این پلتفرم دارای یک انجمن فعال است که اعضای آن با یکدیگر تعامل دارند، بهترین بازی‌های رایانه شخصی را مورد بررسی قرار می‌دهند و محتواهای مختلفی مانند راهنماها، اسکرین‌شات‌ها و موارد دیگر را ایجاد می‌کنند.

به این ترتیب، امکان خرید کالاهای دیجیتالی مرتبط با بازی‌های ویدئویی مانند ایموجی‌ها، استیکرها، ماسک‌ها، پس‌زمینه‌ها و موارد دیگر و همچنین امکان مبادله آنها با سایر کاربران، فروش یا اهدای آنها به‌وجود می‌آید.

 

چگونگی خرید و استفاده از پلتفرم Steam

هر زمان که کاربران قصد خرید بازی استیم را داشته باشند، می‌توانند آن بازی را که در کتابخانه این پلتفرم ذخیره ‌شده، از طریق گیفت کارت آن به‌دست آورند. به‌طوری که هر زمان که کاربر بخواهد آن را بر روی هر رایانه شخصی دانلود کند، این امکان برای وی وجود خواهد داشت.

 

از طرف دیگر بسیاری از این بازی‌ها، امکان ذخیره بازی‌ها را در فضای ابری ارائه می‌دهند، بنابراین، در صورت حذف، نیازی به شروع آن از صفر نخواهد بود. در عین حال امکان بازکردن قفل اچیومنت‌ها در بازی‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان و همچنین بازکردن قفل آیتم‌هایی مانند پوسته‌ها و موارد دیگر وجود دارد.

 

این بازی‌ها با استفاده از موجودی Steam Wallet خریداری می‌شوند. این کیف یک نوع بانک دیجیتال به ‌حساب می‌آید که در آن کاربران می‌توانند برای خرید بازی استیم و سایر موارد در پلتفرم، بر موجودی خود بیافزایند.

 

چگونه می‌توانم موجودی را به کیف پول steam اضافه کنم؟

موجودی را می‌توان با استفاده از کردیت کارت ها و حتی حساب پی‌پال شارژ کرد. برای پیشبرد این روند فقط کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

با نام کاربری خود در استیم وارد شوید.

روی گوشه سمت راست بالا، جایی که نام کاربری شما قرار دارد، کلیک و گزینه «جزئیات حساب» را انتخاب کنید.

پس از این کار، روی «+Add funds to your Steam Wallet» کلیک کنید.

مبلغی را که برای شارژ در نظر گرفته‌اید، انتخاب کنید.

به تسویه حساب ادامه دهید و دستورالعمل‌های ارائه شده را برای شارژ مجدد دنبال کنید.

 

با این حال، اگر این روش‌های پرداخت در دسترس شما نیست یا تمایلی به قرار دادن جزئیات بانکی خود در این پلتفرم ندارید، جایگزین‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است: از جمله کدهای گیفت کارت.

 

گیفت کارت استیم چیست؟

این وسیله ابزار مناسبی برای خرید بازی استیم به‌شمار می‌رود. به‌طور معمول این ابزار را می‌توان در دو فرمت یافت: دیجیتال و فیزیکی. تفاوت اصلی که می‌توانید بین این دو مشاهده کنید، میزان پولی است که از قبل در آنها بارگذاری شده است.

 

نسخه‌های فیزیکی آن Steam Wallet  معمولا دارای مبالغی بین 20 تا 100 دلار هستند. اما در نسخه‌های دیجیتال مقادیر انعطاف‌پذیرتری وجود دارد که معمولا از 1 تا 100 دلار متغیر است. وسیله مزبور یکی از محبوب‌ترین کارت‌های هدیه بازی است و به‌دلیل امنیت و انعطاف‌پذیری که ارائه می‌دهد، در بین جامعه بازی‌های سراسر جهان ارزش زیادی دارد.

 

همه چیز در مورد استیم + آموزش خرید بازی استیم

مزایای استفاده از گیفت کارت استیم به شرح زیر است:

امنیت بیشتر در خرید وجود دارد.

در صورت عدم تمایل، لازم نیست جزئیات بانک خود را در این برنامه وارد کنید.

می‌توانید تا زمانی که مبلغ مورد نظر تکمیل شود، موجودی جمع‌آوری کنید. مثلا برای خرید یک بازی 10 دلاری ، اکنون 5 دلار به موجودی کیف پول خود اضافه کنید و بعدا 5 دلار دیگر اضافه کنید و سپس بازی را خریداری کنید.

موجودی کارت هدیه به کیف پول شما اضافه می‌شود و می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید گیفت کارت ها را در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

 

از کجا می‌توانم کارت هدیه Steam را بخرم؟

شما می‌توانید این وسیله را به روش‌های مختلف خریداری کنید. نسخه‌های کارت فیزیکی در فروشگاه‌های مختلف به‌فروش می‌رسد، از جمله BestBuy، Amazon و فروشگاه‌های دیگر. در عین حال، می‌توانید نسخه دیجیتال را در سایت های معتبر مانند موبوگیفت بخرید.

 

چگونه گیفت کارت Steam را استفاده کنیم؟

وارد کردن گیفت کارت استیم بسیار ساده است و از طریق انجام مراحل زیر صورت می‌گیرد:

به حساب خود در استیم یا وب‌سایت وارد شوید.

به گوشه سمت راست بالا بروید و روی نام حساب خود و پس از آن، روی Account Details کلیک کنید.

در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی «افزودن وجوه به کیف پول خود» بزنید.

پس از آن روی قسمت «Redeem a Steam Wallet Code» کلیک کنید.

سیستم پنجره جدیدی باز می‌کند که در آن می‌توان کد کارت را وارد کرد.

پس از آن، نوبت واردکردن کد و اجرای دستورالعمل‌های سیستم خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطلب  آموزش تصویری وارد کردن گیفت کارت استیم در وبلاگ موبوگیفت مراجعه کنید.

 

کلام آخر

پلتفرم Steam یک سرویس آنلاین به شمار می‌رود. کارت‌های هدیه آن را می‌توان در بسیاری از فروشگاه‌ها خریداری کرد. شرکت موبوگیفت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه بازی‌های مختلف کامپیوتری، کلیه مجوزهای ضروری را برای فروش و ارائه انواع بازی‌ها دارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرد و اکنون پلتفرم‌های متعددی را پوشش می‌دهد که فروش گیفت کارت استیم والت نیز یکی از این پلتفرم‌های تحت پوشش این شرکت محسوب می‌شود.

منبع : همه چیز در مورد استیم

جدیدترین مطالب سایت