ورق استیل [فروش ورق استیل در حالت شیت و رول در شهرآهن]

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ورق استیل [فروش ورق استیل در حالت شیت و رول در شهرآهن]

آهن آلات شهرآهن یک مجموعه معتبر و حرفه ای در زمینه خرید و فروش ورق استیل و فولاد است که با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی توانسته به خوبی رضایت مشتریان را به خود جلب کند. شما می توانید با مراجعه به این سایت و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

 

ورق استیل همان استنلس استیل است که به شکل قطعات مستطیلی یا مربعی در ابعاد متفاوت تولید می شود. ورق استیل از کروم و نیکل تشکیل شده و هر چه میزان این عناصر تغییر پیدا کند باعث می شود تا کاربرد ورق استیل نیز تغییر کند. ورق استیل دارای یک سطح صاف و صیقلی و براق است. این ورق ضد زنگ است و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. به همین خاطر در صنایعی مانند صنایع خودروسازی، صنایع گاز و پتروشیمی، هواپیما سازی، صنایع غذایی و دارویی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ورق استیل دارای دو دسته ورق استیل بگیر و ورق استیل نگیر است که هر یک از آن ها دارای خواص و کاربردهای متفاوتی هستند. ورق های استیلی که توسط آهنربا جذب شوند و خاصیت مغناطیسی داشته باشند به ورق استیل بگیر معروف هستند و آن دسته از ورق هایی که توسط آهنربا جذب نمی شوند و خاصیت مغناطیسی ندارند، به نام استیل نگیر معروف هستند. انواع ورق استیل و فولادهای ضد زنگ در گرید های مختلفی تولید می‌شوند و معمولاً به دو صورت شیت و رول در بازار موجود هستند.

 

شیت یا همان ورق انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال ورق استیل ۳۰۴، ورق استیل ۳۰۹، ورق استیل ۳۱۰، ورق استیل ۳۱۶، ورق استیل ۴۱۰، ورق استیل ۴۲۰، ورق استیل ۴۳۰ و … ورقه هایی که به صورت رول هستند نیز در بازار موجود هستند و کاربرد ها و ویژگی های متفاوتی با ورق استیل شیت دارند.

 

قیمت ورق استیل

قیمت ورق استیل مانند سایر مقاطع فولادی دیگر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اولین فاکتوری که روی قیمت ورق استیل تاثیر دارد، قیمت تمام شده مواد خام اولیه است. به عنوان مثال قیمت کروم، نیکل و آهن روی قیمت تمام شده ورق استیل تاثیر می گذارند. رده آلیاژی ورق استیل نیز از دیگر عواملی است که باعث تغییر قیمت این ورق فولادی می شود. از دیگر نکاتی که هنگام خرید ورق استیل باید به آن توجه داشت ضخامت ورق استیل و همچنین ابعاد ورق است. هر یک از این عوامل می توانند به صورت جداگانه روی قیمت ورق تأثیر داشته باشند. میزان عرضه و تقاضا در بازار و همچنین نوسانات ارز نیز جزو عوامل دیگری هستند که روی قیمت تدثیر می گذارند.

 

به منظور مشاهده لیست قیمت ورق استیل در حالت شیت و رول می توانید به وبسایت آهن پخش مراجعه کنید. این مجموعه با سال ها تجربه در زمینه خرید و فروش مقاطع فولادی و با تکیه بر دانش کارشناسان مجرب خود در زمینه فروش انواع ورق استیل فعالیت می کند و قبل از خرید ورق استیل شیت و رول به مشتریان محترم مشاوره می دهند تا بتوانند ورق مورد نیاز خودشان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

ورق استیل [فروش ورق استیل در حالت شیت و رول در شهرآهن]

ورق استیل شیت و رول

ورق استیل یا همان ورق ضد زنگ به دو حالت شیت و رول در بازار موجود هستند که هر یک ویژگی ها و کاربرد های متفاوتی دارند. ضخامت ورق استیل در حالت شیت و رول از ۰.۳ تا ۱.۵ میلی متر است؛ اما ابعاد و شکل ظاهری این ورق ها با یکدیگر متفاوت است. بعضی از این ورق ها به صورت رول هستند و برخی دیگر به صورت شیت یا ورقه ای به بازار عرضه می شوند. به دلیل نوع مصرف این ورق ها، آن ها را یا به صورت رول یا به صورت شیت و برش خورده آماده می کنند. جهت خرید ورق استیل شیت و رول می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن پخش عرضه کننده انواع ورق استیل ضد زنگ مراجعه کنید.

 

ورق استیل [فروش ورق استیل در حالت شیت و رول در شهرآهن]

 خرید اینترنتی ورق استیل شهر آهن

در حال حاضر امکان خرید اینترنتی ورق استیل از طریق فروشگاه اینترنتی شهر آهن فراهم شده است. همان طور که می دانید ورق های فولادی ضد زنگ از بازارهای خارجی وارد کشور می‌شوند. به همین خاطر قیمت آن ها دارای نوسان زیادی است.

 

شرکت های بازرگانی و همچنین وارد کننده های مقاطع فولادی مانند فروشگاه شهر آهن برای رفاه حال مشتریان این امکان را فراهم کرده‌اند تا خریداران بتوانند به صورت اینترنتی انواع ورق استیل در حالت شیت و رول را سفارش دهند و با پرداخت قیمتی بسیار مناسب اقلام مورد نیاز خودشان را خریداری کنند. جهت استعلام قیمت ورق استیل شهرآهن، می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا از طریق شماره های تماس شهر آهن با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه همه روز پاسخگوی خریداران محترم هستند و آن ها را در جهت خرید انواع ورق استیل با کیفیت راهنمایی می کنند.

جدیدترین مطالب سایت