ویژگی های بهترین جراحی بینی در تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ویژگی های بهترین جراحی بینی در تهران

بهترین جراحی بینی در تهران را چگونه پیدا می کنید؟ چطور متوجه می شوید که یک جراح مناسب یا نامناسب است و می توان بینی خود را، که یکی از مهم ترین اعضای صورت و بدن است، به او بسپارید؟ چطور خیالتان می تواند راحت باشد که نه تنها ظاهر بینی شما درست و معایب آن رفع می شود، در کنار آن آسیبی به بافت های تنفسی وارد نخواهد شد؟

 

جراحی بینی اغلب با هدف تغییر شکل، اندازه و ظاهر کلی آن انجام می گیرد. ممکن است فرد متقاضی بخواهد که استخوان بینی اش باریک شود، سوراخ های بینی اش تنگ یا گشاد شوند، بینی کجش صاف شود، تغییراتی در نوک بینی اش ایجاد شود یا زاویه بین بینی و لب بالایش عوض شود. یک جراح بینی خوب در تهران می داند چگونه این تغییرات را به وجود بیاورد که در شکل بینی بهبودی کلی حاصل شود و ظاهری طبیعی به خود بگیرد.

 

انتخاب جراح بینی باید محتاطانه باشد تا فرد متقاضی بیشترین سود را از این عمل ببرد. پیش از این که دست به اقدامی بزند، باید با چند پزشک صحبت کند و با توجه به انتظارات و مهارت آنها دست به انتخاب بزند. دکتر امیر حسین محمدی مفرد، متخصص فک، صورت و زیبایی بینی، سابقه درخشانی در این زمینه دارد. به علاوه، او مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و جز رتبه های برتر آزمون برد تخصصی است که دلایلی کافی برای جلب اعتماد افراد متقاضی جراحی بینی هستند.  

 

جراح بینی خوب در تهران چه مشخصاتی دارد؟

بهترین جراحی بینی در تهران به دست پزشکانی انجام می شود که در سوابق خود عمل های موفقی را ثبت کرده اند. همه جراحان بینی مجازند که عمل بینی را انجام دهند.

 

اما این فرد متقاضی جراحی بینی است که باید در میان خیلی عظیم این پزشکان و متخصصان کسی را انتخاب کند که سلامت او بیش از زیبایی برایش اهمیت داشته باشد. مسیرهای تنفسی و بافت های بینی در برابر ظاهر بینی از اهمیت بیشتری برخوردارند و پزشکی که متوجه این اولویت نباشد، قابل اعتماد نخواهد بود. هرگز نباید به پزشکانی که نتوانسته اند در این حوزه شهرت خوبی را برای خوب کسب کنند اطمینان کرد.

 

عمل بینی یک فرایند شخصی است که می تواند سلامت روان و جسم فرد را تحت تأثیر قرار دهد. اگر پزشک نتواند فرد را توجیه کند که درخواست های واقع بینانه از عمل داشته باشد، پس از عمل ممکن است نارضایتی از ظاهر بینی اش او را دچار استرس و افسردگی کند. بهترین دکتر عمل بینی در تهران توانایی توجیه کردن فرد متقاضی درباره ظاهر بینی اش بعد از عمل را داراست و درخواست های غیر منطقی او را نخواهد پذیرفت.  

 

یک پزشک خوب ارتباط خوبی را با فرد متقاضی عمل جراحی بینی برقرار می کند. او در جلسه مشاوره درباره تمام ابعاد جراحی بینی برای فرد توضیح خواهد داد و در نهایت نیز آنها هر دو با هم باید بتوانند به یک شکل واحد از بینی بعد از عمل جراحی دست پیدا کنند. صادق بودن پزشک در این زمینه بسیار اهمیت دارد و می تواند در سرنوشت فرد متقاضی تعیین کننده باشد. 

ویژگی های بهترین جراحی بینی در تهران

تکنیک های بهترین جراحی بینی در تهران 

صرف نظر از این که جراح چه نوع عملی را برای فرد متقاضی در نظر گرفته باشد، بهترین جراحی بینی در تهران با دو تکنیک بسته یا باز صورت می گیرد.

در عمل بینی با تکنیک بسته همه برش های جراحی در داخل بینی انجام می شود و تمام زخم ها داخلی اند. برش ها داخلی هستند، ولی جراح به تمام قسمت های بینی دسترسی دارد.

 

در عمل بینی با تکنیک باز امکان دسترسی به غضروف ها و استخوان ها وجود دارد. این احتمال وجود دارد که جای زخم روی بینی بماند. برشی که در قسمت غضروف بین دو بینی ایجاد می شود، این امکان را به پزشک جراح می دهد که پوست را از نوک بینی بلند کند و غضروف را به طور دقیق شکل دهد. بعد از بهبودی، جای برش زخم روی بینی باقی خواهد ماند که البته بسیار محو است.

 

هر دو تکنیک در جای خود کارآمد و مؤثرند. هر کدام از این تکنیک ها بر طبق فرم بینی و اهداف جراحی مشخصی می شوند. در صورتی که فرد متقاضی تمایل داشته باشد که تغییرات چشمگیری در بینی اش ایجاد شود، این کار از طریق تکنیک باز ممکن می شود. اگر متقاضی تمایل داشته باشد که تیغه بینی خود را تغییر دهد، با تکنیک بسته می تواند این کار را انجام دهد. مزیت تکنیک بسته به تکنیک باز کاهش ورم بینی و مزیت تکنیک باز به تکنیک بسته انجام تغییرات وسیع در حین عمل جراحی است.  

 

 بهترین جراحی بینی زنانه در تهران 

بهترین جراحی بینی در تهران با بیهوش کردن یا بی حس کردن بیمار برای عمل شروع می شود. بعد پزشک جراح برش های کوچکی را در داخل سوراخ های بینی به وجود می آورد. برای دسترسی داشتن به استخوان و غضروف نیاز است که پوست بینی را با دقت بالا ببرد. بعد هم نوبت به برداشتن یا صاف کردن بافت به شکل مورد نظر می رسد. او موظف است ایمن ترین روش را برای عمل جراحی انتخاب کند تا کمترین آسیب به بافت های تنفسی در بینی وارد شود. بعد از این که فرایند جراحی و تغییر شکل کامل شد، او پوست را روی خطوط بینی می گذارد و برش ها را بخیه می زند.

 

در روزهای ابتدایی بعد از جراحی بینی تغییرات به وجود آمده باید حفظ شوند. پس از بخیه زدن برش ها، پزشک یک اسپلینت روی بینی می گذارد و برای جلوگیری از خون ریزی، در داخل بینی تکه هایی گاز استریل فرو می کند. گازها موجب ناراحتی فرد خواهند شد، ولی به زودی از بینی او بیرون کشیده خواهند شد. کاربرد اسپلینت نیز باز گذاشتن راه های هوایی برای تنفس فرد است. 

 

جراح بینی خوب در تهران به اطلاع فرد متقاضی خواهد رساند که در روش بسته هیچ جای زخمی ایجاد نخواهد شد، اما در روش باز احتمال این که جای زخم روی بینی باقی بماند وجود دارد. اما با توجه به این که اندازه برش ها کوچک و محل آنها دقیق انتخاب می شود، غیر قابل تشخیص خواهند بود.

ویژگی های بهترین جراحی بینی در تهران

سخن آخر در مورد بهترین جراح بینی مردانه در تهران

بهتر است فرد متقاضی جراحی بینی پیش از عمل جراحی تحقیقات لازم را انجام دهد تا هیچ مورد مبهمی برای حین عمل و بعد از آن باقی نماند. واقع بینی در این مسئله بسیار اهمیت دارد و فرد را از مشکلاتی که ممکن است بعد از عمل با ظاهر بینی خود پیدا کرده باشد رها می کند ، مراقبت های بعد عمل بینی را جدی بگیرید .

 

برای دسترسی به یک پزشک جراح بینی می توانید به نشانی https://www.drmofradclinic.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت نمونه های جراحی زیادی وجود دارد که همگی موفق بوده اند و افراد متقاضی نیز رضایت خود را از انجام عمل اعلام کرده اند.

 

بهتر است برای پیدا کردن یک جراح بینی خوب در تهران وقت کافی صرف کنید. این روزها افراد سودجویی هستند که تخصصی در این زمینه ندارند و تنها به دلیل کسب سود مالی دست به عمل جراحی می زنند.

 

سپردن خود به دست افراد غیر متخصص ممکن است عواقب وخیم و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. به هم ریختن ظاهر بینی و بدتر شدن آن و همچنین پدیدار شدن مشکلات تازه که به تنفس او مربوط می شود، از این دست هستند. به طور حتم ظاهر بینی برای کسی که می خواهد آن را عمل کند مهم است و ممکن است بدتر شدن آن منجر به مشکلات روحی و افسردگی در فرد شود.

 

منبع : سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد جراح بینی گوشتی

جدیدترین مطالب سایت