پارسی کانادا برنامه مهاجرت شما را از کجا آغاز می‌کند؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پارسی کانادا برنامه مهاجرت شما را از کجا آغاز می‌کند؟

برنامه مهاجرت یکی از حساس‌ترین کارهای اجرایی است که باید با برنامه و دقت زیاد طرح‌ریزی شود. این مقوله از جمله مواردی است که با تجربه، دانش و تعاملات فراسازمانی ارتباط تنگاتنگی دارد و باید با مدیریت ریسک مناسب نرخ موفقیت آن را افزایش داد.

 

شواهد ارائه شده از سوی موسسه مهاجرتی پارسی کانادا حاکی از آن است که نرخ متقاضی مهاجرت در چند سال اخیر رو به افزایش بوده و موفقیت پرونده‌های مهاجرتی به‌سادگی سال‌های دهه 70 و 80 نبوده و باید با استراتژی درست نسبت به آن اقدام کرد.

 

به همین خاطر است که در چند سال گذشته موسسه پارسی کانادا به صورت ویژه بر روی مدیریت درست فرایندهای مهاجرت کار کرده و تلاش می‌کند مسیر مهاجرت را هموار و مناسب افراد کند. این دیدگاه باعث شده میزان موفقیت پرونده‌های مهاجرتی پارسی کانادا در سال‌های اخیر ر. به افزایش بوده و تا جایی که امکان دارد ریسک مهاجرت را برای مشتریان خود کاهش دهد.

 

باید پذیریم مهاجرت امری تخصصی است، با هزاران تصمیم کوچک و بزرگ فرد مواجه است و باید در کمترین زمان ممکن تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. به همین خاطر در این مطلب به صورت کامل به این سؤال می‌پردازیم که موسسه پارسی کانادا برنامه مهاجرت شما را از کجا آغاز می‌کند؟ در طی این مسیر باید چه مواردی را رعایت کنید و شرایطی که در مهاجرت به صورت کلی تأثیر می‌گذارد شامل چه مواردی می‌شود؟

 

عوامل مؤثر در فرایند مهاجرت

قبل از این که به موسسه پارسی کانادا بپردازیم و نحوه دیزاین مهاجرت توسط پارسی کانادا را بررسی کنیم بیاید این سؤال را مطرح کنیم که عوامل مؤثر در فرایند مهاجرت شامل چه مواردی هستند؟

 

در گام نخست مهم است برای مهاجرت برنامه و هدف مشخص داشته باشید، بدانید به چه روشی و برای کدام کشور می‌خواهید تقاضای ویزای دهید. اگر این مورد را به خوبی نمی‌دانید باید با مشاورین خبره‌ای که در موسسه مهاجرت پارسی کانادا هستند صحبت کرده و به تصویر واضحی از آن دست پیدا کنید.

در گام بعدی باید منابع مالی و زمانی را بررسی کنید که چقدر دارایی و پول دارید و برنامه‌ریزی مالی شما به چه شکل است. داشتن جریان نقدی در دسترس در فرایند مهاجرت مهم و ضروری است.

در گام سوم انتخاب نوع ویزا و کشور مقصد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این مسئله در مسائل مالی، زمان اخذ ویزا و نحوه زندگی در خارج اهمیت دارد.

در گام چهارم انتخاب موسسه مهاجرتی مطمئن باید در دستور کار قرار گیرد، این مسئله در فرایندهای مالی، زمانی و… تأثیرگذار است.

این موارد به صورت جدی بر روی فرایند مهاجرت تأثیرگذار است و باید به آن توجه کرد چرا که در موسسه پارسی کانادا در بحث مهاجرت به آن توجه می‌شود.

 

برنامه مهاجرت پارسی کانادا

در موسسه پارسی کانادا به مهاجرت به‌مثابه یک فرایند و عملیات هدف محور نگاه می‌شود و قدم‌به‌قدم با متقاضی مهاجرت همراه و همسو می‌شود.

 

گام اول: ارزیابی وضعیت موجود

موسسه پارسی کانادا در گام اول از مشتری می‌خواهد فرم ارزیابی مهاجرت پر کن. این فرم توسط مشاورین خبره بررسی می‌شود و با متقاضی تماس گرفته می‌شود. سپس بر اساس اطلاعات ارائه شده در مورد شرایط مهاجرت و نکاتی مربوط به نوع ویزا و کشور مقصد ارائه می‌شود.

 

گام دوم: مشاوره تخصصی و حرفه‌ای

در صورت تأیید و ادامه فرایند وارد فرایند مشاوره تخصصی می‌شود وبا توجه به مدارک، شرایط مالی که دارید مسیر کامل مهاجرت برای متقاضی ترسیم می‌شود.

در این مرحله تمامی مدارک و الزامات حقوقی لازم به مشتری اعلام می‌شود تا بتواند مدارک و مستندات لازم را تهیه کند.

 

گام سوم: عقد قرارداد و تعیین قیمت

بعد از آن قرارداد نهایی با تعیین هزینه‌ها به مشتری اعلام می‌شود و بعد از عقد قرارداد و تحویل مستندات تیم تخصصی موسسه پارسی کانادا فرایند ثبت‌نام و اخذ مدرک را آغاز می‌کند.

 

گام چهارم: پشتیبانی و پاسخگویی

در این مسیر پارسی کانادا به روش‌های مختلف فرایند پشتیبانی و پاسخگویی را آماده و در اختیار متقاضی قرار می‌دهد تا در ساعت اداری سؤالات، پیگیری‌ها و تعاملات خود را با موسسه ادامه دهد.

به همین خاطر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر تهران یا اصفهان، تماس تلفنی و تعامل در شبکه‌های اجتماعی با این موسسه ارتباط برقرار کند.

پارسی کانادا برنامه مهاجرت شما را از کجا آغاز می‌کند؟

گام پنجم: ارائه گزارش و کنترل

در هر مرحله از فرایند مهاجرت از سمت پارسی کانادا به صورت واضح و مشخص گزارشی از روند پیشرفت پرونده ارائه می‌شود و در صورت نیاز به اقدام خاصی از سمت متقاضی اعلام می‌شود.

با ارائه گزارش‌های منظم از پرونده علاوه بر مدیریت زمان و جلوگیری از اشتباه تعامل سازنده بین مشتری و موسسه پارسی کانادا صورت می‌گیرد.

 

گام ششم: اعلام نهایی

بعد از اتمام فرایند اخذ ویزا که مطابق جدول زمان‌بندی ارائه شده صورت می‌پذیرید، جواب نهایی موفقیت یا عدم موفقیت ویزا از سوی پارسی کانادا صورت می‌گیرد و مشتری در جریان اتفاقات قرار می‌گیرد.

این مراحل متناسب با وضعیت فرد و شرایطی که دارد می‌تواند تغییر کند و طبیعتاً نوع ویزا و میزان آمادگی فرد نیز در این فرایند تأثیرگذار است.

 

توصیه موسسه مهاجرتی پارسی کانادا در خصوص کلاهبرداری های مهاجرت

با توجه به افزایش زیاد درخواست مهاجرت در این سالها برخی از افراد سودجو از عدم آگاهی متقاضیان سو استفاده کرده و با دادن وعده گرفتن اقامت، جاب آفر و.. در کشورهای مختلف از مردم کلاهبرداری می کنند. پارسی کانادا به عنوان یک موسسه مهاجرتی قانونی که دارای مجوزات رسمی است توصیه می کند که قبل از بستن هرگونه قرارداد مهاجرتی نسبت به قانونی بود موسسه مربوطه اطمینان حاصل نمایند.  

 

سخن نهایی

مهاجرت فرایندی سخت و پیچیده است که با توجه به پارامترهای مختلف باید آن را پیش برد در این مسیر نحوه اقدامات موسسه مهاجرتی از اهمیت بالایی برخوردار است و متقاضی مهاجرت باید با توجه به برنامه‌های موسسه مهاجرتی آن را انتخاب کند.

در این مطلب علاوه بر بیان موارد کامل در مورد عوامل کلیدی مهاجرت به  این سؤال پاسخ دادیم که پارسی کانادا برنامه مهاجرت شما را از کجا آغاز می‌کند؟ در صورتی که به این برنامه علاقه دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتر کسب کنید همین الان با این موسسه ارتباط برقرار کنید.

 

چگونه با پارسی کانادا در تماس باشید؟

شماره‌تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا

91003558-021

91300007-021

آدرس وب‌سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

www.parsicanada.com

آدرس شعبه‌های موسسه مهاجرتی پارسی کانادا:

تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک ۴

جدیدترین مطالب سایت