پیدا کردن یک هدف مقدسِ مشترک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پیدا کردن یک هدف مقدسِ مشترک

بنا به ARABIA Blog، یکی از قوی‌ترین راه‌های صمیمیت بین دوستان و زوج‌هایی که تازه با هم آشنا شده‌اند، تمرکز روی کاری است که هر دونفر خارج از رابطه برایش ارزش قائل هستند. داوطلب شدن برای یک کار خیریه، پروژه یا کار اجتماعی که برای هر دو معنی دارد، می‌تواند یک رابطه را تازه و جالب نگه دارد. همچنین می‌تواند شما را در معرض افراد و ایده‌های جدید قرار دهد، فرصتی برای مقابله با چالش‌های جدید با هم فراهم کند، و راه‌های جدیدی برای تعامل با یکدیگر ارائه دهد.

 

کاهش اضطراب و افسردگی

پیگیری یک کار مشترک، علاوه بر کمک به کاهش استرس، اضطراب و افسردگی، لذتی بی‌نظیر را به همراه دارد.

 به ویژه انجام کارهایی که به نفع دیگران باشد. انسان‌های بسیاری برای کمک به دیگران سخت کوشیده‌اند. هرچه بیشتر به دیگران کمک کنید، احساس خوشبختی بیشتری خواهید کرد چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک زوج.

 

ارتباط‌تان را سرزنده و تازه نگه دارید

گفتگوی خوب بخش اساسی یک رابطه سالم است. هنگامی که یک ارتباط عاطفی مثبت با شریک زندگی خود تجربه می‌کنید، احساس امنیت و خوشحالی می‌کنید. اما وقتی گفتگو و صحبت روتین را قطع می‌کنید، گویا ارتباط خوب را متوقف کرده‌اید. زمان تغییرات مهم یا استرس‌های نفس‌گیر واقعاً می تواند باعث قطع ارتباط شود. ممکن است ساده به نظر برسد، اما تا زمانی که در حال زنده نگه داشتن گفتگو هستید، معمولاً می‌توانید مشکلاتی را که با آن روبرو هستید حل کنید.

 

حرف بزنید، حدس نزنید

به همسرتان بگویید چه چیزی نیاز دارید، او را مجبور نکنید حدس بزند. صحبت کردن در مورد چیزهایی که نیاز دارید همیشه آسان نیست. اغلب ما زمانی را صرف فکر کردن در مورد آنچه واقعاً در یک رابطه برای ما مهم است، نمی کنیم. گاهی ممکن است شما بدانید که به چه چیزی نیاز دارید اما، صحبت کردن در مورد آن باعث شود شما احساس آسیب‌پذیری، خجالت یا حتی شرمندگی کنید. اما از دیدگاه شریک زندگی خود به آن نگاه کنید. فراهم کردن راحتی و درک برای کسی که دوستش دارید یک لذت است، نه باری بر دوش.

 

ذهن‌خوانی ممنوع!

اگر مدت نسبتا طولانی است که یکدیگر را می شناسید، ممکن است تصور کنید که شریک زندگی شما ایده بسیار خوبی از آنچه شما فکر می کنید و همچنین نیازهای شما را دارد. با این حال، شریک زندگی شما ذهن‌خوان نیست. حتی اگر شریک زندگی شما ایده‌هایی در این خصوص داشته باشد، بسیار راحت‌تر و صمیمانه‌تر است که خودتان نیازهای خود را مستقیم بیان کنید تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری کنید.

 

آدم‌ها عوض می‌شوند!

ممکن است شریک زندگی شما چیزی را دربارۀ شما حس کند، اما واقعا آن چیزی نباشد که شما نیاز دارید. علاوه بر این، آدم‌ها تغییر می‌کنند. به عنوان مثال آنچه پنج سال پیش به آن نیاز داشتید یا شما را خوشحال می‌کرد، ممکن است اکنون برایتان جذابیتی نداشته باشد. بنابراین به جای اینکه همدیگر را عصب یکنید یا گرفتار سوتفاهم‌ها شوید؛ عادت کنید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به او بگویید.

پیدا کردن یک هدف مقدسِ مشترک

به نشانه های غیرکلامی همسرتان توجه کنید

بسیاری از ارتباطات ما با آنچه که نمی گوییم منتقل می شود. نشانه‌های غیرکلامی، که شامل تماس چشمی، لحن صدا، وضعیت بدنی و حرکاتی مانند خم شدن به جلو، روی هم زدن بازوها یا لمس دست کسی است، بسیار بیشتر از کلمات ارتباط برقرار می‌کنند.

وقتی بتوانید نشانه های غیرکلامی شریک زندگی خود یا “زبان بدن” خود را دریافت کنید، می توانید بگویید که واقعاً چه احساسی دارد و می توانید بر اساس آن عمل کنید.

 برای اینکه یک رابطه خوب کار کند، هر فرد باید نشانه های غیرکلامی خود و شریک زندگی اش را درک کند.

 

برای دانلود ARABIA Arab Muslim Dating App بر روی لینک های زیر لطفا کلیک کنید:

 Arab Muslim Dating (ARABIA iOS)

Arab Muslim Dating (ARABIA Android)

جدیدترین مطالب سایت